|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#271 |
|
Flemming ändrar som vanligt.
Skoändring: Alamo Boko* (Halmstad, V75-1, från Barfota/Barfota till Barfota/Skor) |
|
|
|
|
|
|
#272 |
|
Comeback på v75 för min del så inte säkert att spelformen sitter, men hoppas...
7 Falcon Håleryd (1-5) har visserligen inte vunnit inom rikstoton än, men har slagit flera av dessa tidigare, nedstruken nu och favoriten redan inkvalad till finalen, hoppas och tror på Johan! 1-2-3-4-5-7-9-10-12 (12-1) lite rens här tack! 12 Obi Wan (4) chansspik, Flemming sökte sig ut omgående senast på Kr, 3:e ytter, förbi en bit efer mål och Jag tror att spurten återigen kan bita bra, Sjunnesson vann motsvarande lopp förra året.. 9-12 (12-4) Scarpia borde ha toppchans, möjligtvis kan läget fösvåra något så dubblar med Natosi Goj, där stallformen är bra liksom på favoriten. 1-2-4-6-10 (4-2) tar de mest spelade. 4 Livacious Lindy (8-2) tidig ledning och inte för mycket tokpress så ska den kunna rinna undan. 3-4-6-7-8-9-10-11-14-15 ston och voltstart känns bäst att heltäcka. 1x9x1x2x5x1x10=900r/450kr Lycka till Alla! |
|
|
|
|
|
|
#273 |
|
Spikar Usain Henna idag och tar med Radysin i sista!
|
|
|
|
|
|
|
#274 |
|
Vem är på Halmstad idag? Stallbacken nu, hör av dig så skall vi skaka tass.
Två stalltips och båda i lopp 13. Läge för en tvilling. Stefan Persson säger att det är hans bästa chans för dagen och ägaren till Veijos styrning säger att det är toppform på den hästen.
Spela ATG TILLSAMMANS Senast redigerad av Lindvallen den 2015-02-28 klockan 14:28. |
|
|
|
|
|
|
#276 |
|
Idag kunde V75 startat 16.30. Nu avgjordes precis damernas 30 km i skid VM och det är 2 min till V75-1. Lite sent att börja komponera en reducerad V75a då så för hoppa över det idag.
|
|
|
|
|
|
|
#277 | |
|
Citat:
Tumble Dust var inte i närheten av vad den är nu, Ivar Sånna likaså. Västerbo Loveboat inte som bäst på sprint. Var spetsgaranti på Dream With Me och fick inget mothugg alls under loppet. Kan tyvärr inte grunda mina loppanalyser på lopp som gick för cirka ett år sedan. |
||
|
|
|
|
|
#278 |
|
Dagens Bästa spik! Wilda Tigern Jack
|
|
|
|
|
|
|
#279 |
|
Ho ho ho Veijo Veijo Veijo.... perkele!!
|
|
|
|
|
|
|
#280 |
|
Ja men k*k. Helt överlägsen. Offrade endast 7 streck. Systemet dödat direkt.
|
|
|
|
|
|
|
#281 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#282 |
|
Nu sätter han väl dit Riff Kronos i guld också, hästen aldrig känts finare i värmning...
|
|
|
|
|
|
|
#283 |
|
jackobson körde på on hold i stort sett hela loppet. han hinner inte med på distansen trots hårt tempo. överaskande bra av reme le marc som höll bra från spets
|
|
|
|
|
|
|
#284 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#285 |
|
Hur tänker du nu? Alla spelare som inte får några femmor vill väl ha jackpot till nästa vecka?
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv Senast redigerad av Sprite den 2015-02-28 klockan 14:48. |
|
|
|
|
|
|
|