|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#181 |
|
Ja, det missade jag ärligt talat. (Låg och drog mig idag, efter en lång dag igår som inkluderade 60 mil i bil + besök på IKEA).
|
|
|
|
|
#182 | |
|
Citat:
Remee la marc är väl ganska startsnabb också och tar den sig till ledning så ska dom köra där säger dom. Senast redigerad av whalz den 2015-02-28 klockan 09:55. |
||
|
|
|
|
|
#183 |
|
räcker med 2 i första...ON HOLD och FALCON HÅLERYD...det kommer bli strul för Veijo att komma fram , Kolgjini släpper ALDRIG spets...de gillar den hästen o där har han varit bäst...kommer bli spurtuppgörelse mellan 7,10..
|
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
Sos i första. Björn tror på bra chans med Oasis Bi och sos även där. Litar på grabbarna här som har koll och spikar Usain Henna. I sista måste Takter ha betydligt bättre chans än 5% från springspår på tilläggsvolten, hästen har tävlat mot de allra bästa utan att göra bort sig. Först fram och får överta här?
Registrerat spel Avd Ordinarie hästar 1 4 Naglo' del Nord 2 3, 5, 9, 10, 12 3 2 Oasis Bi 4 1, 4, 5, 6, 8, 9 5 4 Usain Henna 6 4, 5, 6, 7, 8 7 14 Radysin America 150 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 75,00 kr (ett litet extra tv-system) Registrerat spel Avd Ordinarie hästar 1 1, 4, 5, 6, 9, 10 2 1, 3, 5, 7, 10, 12 3 2 Oasis Bi 4 1, 5, 6 5 4 Usain Henna 6 4 Livacious Lindy 7 14 Radysin America 108 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 54,00 kr
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv Senast redigerad av Sprite den 2015-02-28 klockan 14:15. |
|
|
|
|
|
|
#185 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#186 |
|
Det blev tidig inlämning redan igår. Spikarna är Gordonston som jag tror håller upp ledningen, varmed det ska vara över (om ingen tokkör), Riff Kronos med lopp i kroppen och som är förhållandevis alldeles för lite streckad, samt Spirit Real som står svårt till i ett jämnt streckat lopp, men där det känns som att det står mellan den och Wilda Tigern Jack.
|
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
Spets o slut på 2 bra hästar? Varför krångla till det när båda kommer att sitta i spets o rinna undan?
V75 2 ) 1 Gordonston V75 7) 7 Windy Ways |
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
dagens absolut säkraste vinnare måste ju vara SPIRIT REAL....Mötte ju ett stenhårt gäng sist , galopperade o tappade runt 30-40 m , invändigt sedan o faktiskt fast med seger krafter...quick fix vann....
![]()
Senast redigerad av micho den 2015-02-28 klockan 10:23. |
|
|
|
|
|
|
#189 |
|
Kan NBC blanda sig i spetsstriden från sitt 7e spår?
|
|
|
|
#190 | |
|
Citat:
Jag streckar 1,4,5,7 och 10 i första. |
||
|
|
|
|
|
#191 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#192 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#194 |
|
Remee La Marc kommer köras i spets, men håller den på medeldistans? Jag får känslan av att det är en utpräglad sprintare?
|
|
|
|
|
|
|
#195 |
|
Om man skall leta bortglömda med spelvärde idag så har jag vaskat fram några som jag tycker spelarkollektivet bedömer lite fel.
V75-1: 11 Nok'en Fräkkert som verkar ha fin form, men är helt bortglömd. V75-2: 7 Man Winner har form, och 8 Ribery med Ville Karhulahti behöver inte vara med i tokkörningen som det säkert blir, då kan en formstark upploppsspurt räcka hela vägen fram. V75-3: 11 Montgomery Hill håller formen i topp, och står på tur för en seger. V75-4: 1 Delicious Brown är orutinerad, men har form. Örjan upp. V75-5: 5 Boogie Man har alla glömt bort, varför då? V75-6: 7 Ark Went In kommer med ett staket, men ratas ändå av spelarna. 9 Young Farmer har mycket fin form, men har nästan inga streck ändå. V75-7: 6 Aroma Grim med Johan Untersteiner, på hemmaplan med en formstark häst, och knappt 4%???
|
|
|
|
|