Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-27, 20:08   #61
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 1 050
Sharp$: 1645
Standard

För er som är lika dåliga som jag,vill jag tipsa om att ATG:s väggtidning står sej väl i sina analyser
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-27, 20:10   #62
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 822
Sharp$: 476
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Major Visa inlägg
Jag ar inte softpojk jag ar Majoren..

Tycker att du ska lira ett plats spel nr 3 Cool Hall
Tack Majoren för ett förslag. hann dock inte lämna in... Försöker med lite plats el vinnarspel i avslutande loppen för att få lite pengar till V75 imorgon...tacksam för ideer i avslutande loppen...ha det gott
MikaF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-27, 20:15   #63
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 670
Sharp$: 4280
Standard

Registrerat spel

Datum: Fredag 2015-02-27
Bana: Boden, omg. 5
Spelform: V3

Avd Ordinarie hästar
1 7 Filippa Tabac
2 4 Kerv
3 12 Sitka Rod

Vadet gäller startnummer

1 rad x 10 x 10,00 kr Totalt: 100,00 kr
bergomiotmail är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-27, 20:25   #64
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
Shit, man e het nu. 2 dagar i rad, det har verkligen inte hänt sen dacke dog
jag har en rad klar som jag ska lämna in oavsett vad jag hör i morgon.

Alla
8 st
Oasis Bi
BReidablicks GT
Usain Henna
7 st
7,8,11

Stryker de någon av spikarna så skiter jag att lämna in. Den här raden fick jag feeling för direkt i söndags.

Annars tror jag faktiskt Livacious Lindy kan vara bästa spiken, tror mycket på Usain Henna också.

Gordonston tror jag ingenting på, VOTN inte heller. Vinner inte BG i guld så vinner Veijo eller NBC

Sen håller jag ju med Lugauer att Pleasure As är ALLDELES för bortglömd i första.
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-27, 20:33   #65
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 822
Sharp$: 476
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
jag har en rad klar som jag ska lämna in oavsett vad jag hör i morgon.

Alla
8 st
Oasis Bi
BReidablicks GT
Usain Henna
7 st
7,8,11

Stryker de någon av spikarna så skiter jag att lämna in. Den här raden fick jag feeling för direkt i söndags.

Annars tror jag faktiskt Livacious Lindy kan vara bästa spiken, tror mycket på Usain Henna också.

Gordonston tror jag ingenting på, VOTN inte heller. Vinner inte BG i guld så vinner Veijo eller NBC

Sen håller jag ju med Lugauer att Pleasure As är ALLDELES för bortglömd i första.
Ser intressant ut och första ideerna är ofta bäst innan man blir bortdribblad av alltför många "experter" Jag lyckades få in ett vinnarspel på Sör Elias som räddade et plussaldo trots i övrigt mediokert spel...Lycka till imorgon...Tror en hel del på Flemmings i första nr 5 i v75
MikaF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td