|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#316 | |
|
Citat:
Det som grämer mig är man inte själv kom på att Bergh hade iordningsställt när det var fråga om finalen och 150 lax. Jag får skämmes . Bakläxa!! |
||
|
|
|
|
|
#317 |
|
Bergh är en äkta STÖTKUSK!
Har jag ALLTID i åtanke! Det är en riktigt ful jävel som kan ljuga hela journalistkåren rätt upp i ansiktet om han/kretsen kring kan ställa iordning en vinnare! Det har han bevisat flera gånger per år i alla år! Dock hade jag ingen aning just gällande diskuterad häst! Det är ett riktigt svin om ni frågar mig! Märkligt hur han kan få komma undan med det men det är väl det där med bevis som gör att ingen ställer honom mot väggen! Journalisterna ska vi inte tala om dom bakbundna, fega, hundarna!
|
|
|
|
|
#318 |
|
JÄTTEGRATTIS Doob!
Man är full av beundran
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+20) |
|
|
|
|
|
|
#319 |
|
Jag har grattat Doob så här i efterhand.
Själv hade jag fyra rätt, berodde kanske på att jag bara hade 16 rader. Registrerat spel Datum: Lördag 2015-03-07 Bana: Bergsåker Spelform: V75, omg. 12 Avd Ordinarie hästar 1 3 On Hold 2 2 Caddie Heart 3 7 Rocky Winner 4 3, 4 5 4, 5 6 3, 6 7 4, 11 Vadet gäller startnummer 16 rader x 2 x 0,50 kr Totalt: 16,00 kr Kvittonummer: EB0A 847C 369A 9505 Tog raden x 2, tyckte omgången verkade lätt och att det skulle bli miniutdelning! Att jag inte hade Tomtegubben med i kbl-loppet berodde på att jag inte tror på Ove A när han ställs mot Robert Räven Robert kommer att göra tomtegubbe-Ove nervös tänkte jag. Och en nervös kusk kan ofta få hästen i galopp. Åsakjappen och Stark verkade likvärdiga med Roberts häst i mina ögon men tog bara med Åsakjappen. Stark var bättre än jag trodde.Jag bryr mig inte så mycket om vad tidningarna tycker och tänker, bäst att tänka själv till slut i alla fall. Och roligast. Grattis till övriga mer än Doob som vann!
|
|
|
|
|
|
|
|