Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-03-07, 15:53   #1
 
Brains avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 276
Sharp$: 1198
Standard

V75 andel med enkelrader


Jag och Kurt (Copema) kör en V75 andel med enbart enkelrader.
Vi går efter egen procentchans på samtliga hästar och vi har legat dubbelt så bra som insatsfördelningen = ATG (spelarna).

Samtliga som är med får gratis licensnyckel på Copema programmet, så ni kan följa andelen...

Betalning sker med swish!

Är ni intresserade av en andel 50 kr/andel. (Betalas in för 8 veckor)




Kika in på http://www.travexperten.com/guldklubben-v75-25301248
__________________
Statistik vinner i längden...
Brain är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-07, 18:01   #2
 
Brains avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 276
Sharp$: 1198
Standard

våra procent idag på vinnarna
50-9-10-35-20-10-15

atg = spelarna
43-16-3-34-18-7-8

Vi var nästan 3 ggr så bättre än insatsfördelningen.
__________________
Statistik vinner i längden...
Brain är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-07, 18:35   #3
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 5
Sharp$: 35
Standard

Du menar alltså att folk ska skicka pengar till ett oregistrerat kontantkort för ett system som säljs via en sida utan kontaktuppgifter?

tillsammans.atg.se
svennebanan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-07, 21:11   #4
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2400
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av svennebanan Visa inlägg
Du menar alltså att folk ska skicka pengar till ett oregistrerat kontantkort för ett system som säljs via en sida utan kontaktuppgifter?

tillsammans.atg.se
Det går inte att lämna in den här typen av system via tillsammanssajten. Än.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-08, 00:58   #5
 
Brains avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 276
Sharp$: 1198
Standard

Vi lämnar in ca 2000 st kuponger. Lite svårt på tillsammans.atg.se
__________________
Statistik vinner i längden...
Brain är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-08, 01:01   #6
 
Brains avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 276
Sharp$: 1198
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av svennebanan Visa inlägg
Du menar alltså att folk ska skicka pengar till ett oregistrerat kontantkort för ett system som säljs via en sida utan kontaktuppgifter?

tillsammans.atg.se
Använder du swish så är du inte oregistrerad.....
__________________
Statistik vinner i längden...
Brain är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-08, 01:10   #7
 
Brains avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 276
Sharp$: 1198
Standard

Typ så här ser det ut



__________________
Statistik vinner i längden...

Senast redigerad av Brain den 2015-03-08 klockan 01:11.
Brain är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-08, 01:13   #8
 
Brains avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 276
Sharp$: 1198
Standard

Mera andelar så ökar chansen till 7 an avsevärt!
__________________
Statistik vinner i längden...
Brain är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-08, 07:00   #9
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 222
Sharp$: 1510
Standard

Är ni helt säkra på att det kommer gå att spela med obegränsat antal kuponger i filerna via Tillsammans? Idag är det uppbyggt så att alla som är med ska kunna se de inlämnade kupongerna.

Jag är lite orolig av flera anledningar. 1) Gränssnittet och kapaciteten skulle kunna göra så att de sätter en begränsning på ett för lågt antal kuponger (cuponid) 2) De ser möjligheten att ytterligare styra spelarna bort från att välja ut enkelrader och mer mot det gamla hederliga "jag väljer skrällar, spikar, drag och sen blir det de rader det råkar bli"
Solo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-08, 07:01   #10
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 222
Sharp$: 1510
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Brain Visa inlägg
våra procent idag på vinnarna
50-9-10-35-20-10-15

atg = spelarna
43-16-3-34-18-7-8

Vi var nästan 3 ggr så bättre än insatsfördelningen.

Nu är jag sen barnsben skadligt torterad av slumpen och sannolikheter ska sägas. Men är det inte tufft att utifrån en enskild omgång säga att man är tre ggr bättre än ATG-spelarna?

De sanna vinstchanserna på hästarna kanske var 50-50-50-50-50-50-50 eller varför inte 3-3-3-3-3-3-3? Det är okända sannolikheter ni och många av oss andra försöker gissa och även om man kan jämföra mot någon extern sannolikhetsmodell så tycker jag själv att utvärderingar av en enskild omgångs vinstchanser är vanskligt.


Men jag tycker ni är rätt på det rent metodikmässigt och ert sätt att spela är en av grundpelarna i det som Strappa i en annan tråd här så bra döpt till Rabattspelarnas (ATG:s robotar) metoder. Lycka till!
Solo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-08, 08:18   #11
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2400
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Brain Visa inlägg
Typ så här ser det ut



Om ni vill "marknadsföra" er så rekommenderar jag att ni ( efter spelstopp såklart ) lägger upp er atg-spelfil på www.liverattning.se .

Då ger ni utomstående en vettig chans att ta ställning till om man vill vara med eller inte.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-08, 08:19   #12
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

149 - 129
3 ggr ???


Citat:
Ursprungligen postat av Brain Visa inlägg
våra procent idag på vinnarna
50-9-10-35-20-10-15

atg = spelarna
43-16-3-34-18-7-8

Vi var nästan 3 ggr så bättre än insatsfördelningen.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-08, 08:33   #13
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2400
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
149 - 129
3 ggr ???
Jag får det till att de var nästan 7 ggr bättre än kollektivet!

Du måste ju multiplicera och jämföra den sannolikhet som kollektivet satte på hela raden jämfört med deras egna sannolikhet på hela raden.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-08, 09:14   #14
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2400
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Solo Visa inlägg
Är ni helt säkra på att det kommer gå att spela med obegränsat antal kuponger i filerna via Tillsammans? Idag är det uppbyggt så att alla som är med ska kunna se de inlämnade kupongerna.

Jag är lite orolig av flera anledningar. 1) Gränssnittet och kapaciteten skulle kunna göra så att de sätter en begränsning på ett för lågt antal kuponger (cuponid) 2) De ser möjligheten att ytterligare styra spelarna bort från att välja ut enkelrader och mer mot det gamla hederliga "jag väljer skrällar, spikar, drag och sen blir det de rader det råkar bli"
Jag är helt säker på att ( när väl funktionen kommer ) det inte kommer att bli någon skillnad mellan fil-inlämnat via atg.se eller via tillsammans-sajten.

Däremot finns det ett krux. Och det är ett ganska stort krux.

Om man är med på ett tillsammans-spel som utnyttjar systembegränsningarna till fullo så får man inte spela några andra system.

Det kan ställa till det om man är medlem i flera lag eller spelar egna sammansatta system.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-08, 10:07   #15
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 222
Sharp$: 1510
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Jag får det till att de var nästan 7 ggr bättre än kollektivet!

Du måste ju multiplicera och jämföra den sannolikhet som kollektivet satte på hela raden jämfört med deras egna sannolikhet på hela raden.

Gillar när man inte är överens om något så viktigt som beräkningar och kanske språkbruk...



Jag förstår inte resonemanget om att vara x ggr bättre än ATG-spelarna i en specifik omgång på att bedöma en rads vinstchans. Går det att säga så utan att göra samma slags fel som Plus gjorde i veckan? Det är kanske semantik i någon mening, och jag kan sträcka mig till att hålla med om är att de gav den vinnande raden knappt 7 gånger högre chans till 7 rätt än vad vi kan uppskatta att ATG-spelarna indirekt gjorde. De bedömde, omedvetet eller medvetet, också chansen till att det inte ens skulle bli fem rätt på raden till 99,7% istället för 99,9% som ATG-kollektivet kan sägas gjort (oberoende av varandra), osv.. där är jag med.

Men tänk om de "sanna" (som aldrig går uppskatta i en enskild omg, särskilt inte innan start lopp 1) vinstchanserna var lägre än vad ATG-spelarna bedömde? Är det orimligt att säga att både ATG-spelarna och spelarna här ovan har överskattat radens vinstchans? Nej skulle jag säga, snarare troligt utifrån mitt sätt att bedöma och utvärdera vinstchanser över tid. Och då är de väl egentligen sämre än ATG-spelarna att bedöma den "sanna" vinstchansen, även om det här var en lyckosam felbedömning av radens spelvärde?
Solo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td