|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Citerar Foppa ..."Han är så jävla kass så jag skulle dra på han en smäll, det är sant det".
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Citat:
Banreferenten, tack! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Icewinner (+10) |
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Citat:
Anderberg är sååå mycket mer påfrestande att höra på för egen del. Det handlar väl om dialekter, kanske? Saken är att den som sitter i studion tjatar hela kvällen ändå. Befriande att få höra banreferenten då. De flesta av dem håller betydligt bättre klass än studiokillarna, framförallt. |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Raz MacKenzie spelad till 18 för 10 kom sist efter sina galopper.Roger Nilsson till Travronden: jag har bästa ryttaren (Ingela,hans fru). Sa han det för husfridens skull?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+5) |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Vovven skulle bara få ett snabbjobb och då fick hon det som present för fin skötsel av hästen.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Kom just på ett gammalt talesätt: "Jag är inte alls rädd för min fru.Jag vet bara inte hur jag ska säga det till henne..."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5) |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Eccentrico, som just var usel på Åby, är den största besvikelsen hittills i år för mig. Jag tyckte den verkade ha fart för klassen. Jag släpper den tanken nu fram till att hästen bevisat motsatsen. 4:a i dagens gäng efter bra resa duger inte särskilt långt.
____ Allt annat än Uffe*3 på V3:an känns orimligt, eller?
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Måste bli dryga böter och en tids avstängning för Nathalie Bergström efter incidenten i monteloppet! Höll på för fan att "strika" halva fältet...
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|