|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 |
|
Håller Gordonston verkligen ledningen? I intervjuerna säger Lövgren att det ska mycket till för honom att försvara innerspåret.
Senast redigerad av joback1 den 2015-03-20 klockan 18:03. |
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Jag börjar mer och mer tro att Erik och Alchemilla Rich bara vinner 3dje. Blir en av morgondagens spikar lutar det åt.
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Gordonstone håller spets, inget snack. Lövgren är en obotlig pessimisst och vet inte hur hästen ska stå emot en ready for more utvändigt, men spets håller den
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
åtminstone bättre betalt man kan hoppas på det...inte bara favoriter ...LOME BRAGE ..BÄSTA SPIK...
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Är inte Stepping For Money spelvärd den här gången? Storfavorit sist och olycklig galopp. Nu, typiskt bortglömd av spelkollektivet...
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Tar Veijo ledningen och vinner första imorgon? Känns väl rätt klart?
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#83 | |
|
Citat:
Men favorit bör den väl vara. Men gardera med 4 så kanske man står rätt långt på det. Tror inte nr 7 kommer ha med något alls och göra. likväl 12. |
||
|
|
|
|
|
#84 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#85 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
aj aj aj Björn Goop kladdar på med 6 hästar V75;4, dvs 1-3-4-7-9-11
Dock med brasklappen att skulle Ready For More få ledningen KAN loppet vara över. SPIKEN är 15 Premance Simoni som har norskt springspår och förmodligen kommer att hamna bra till direkt. OCH han vurmar för i V75:7 nr 6 Wimmercredit. Kan bli spets och slut, Spikförslag dessutom eftersom det har läckt ut lite negativa saker om BBS, vad han nu menar med detta. Sammanfattningvis så ställer Björn till oreda i hjärnkontoret, Det var saker som jag absolut inte ville höra. Får nog sova på saken. |
|
|
|
|
|
|
#88 | |
|
Citat:
Ready for More spikar jag och Winmecredit är given, men spik... nja? Det jag blev mest oroad av var snacket om löst och grovt övre lager som kan innebära taskigt fäste vid barfotakörning! Har sparat två system i HPT som får gro till sig under natten. |
||
|
|
|
|
|
#89 |
|
Håller med helt om stepping for money
Senast redigerad av magohl den 2015-03-20 klockan 22:27. |
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Hur vinner Lanems Silje och varför är Lome Brage spelad till 21% i Sverige när han bara vinner?
Varför är inte Winmecredit mer spelad, varken i Norge eller Sverige? Folk börjar väl nyktra till närmare spelstopp tänker jag. Ready for More 62%? Givet att gardera! Apollo Hornline 6%, ska minst vara streckad det dubbla. Sejr Gammelsbaek 3%, antar att man ska tacka Harry Boy...? Gud vad många fynd man hittar i strecklistan.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AMHC (+1) |
|
|
|
|
|
|
|