Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-03-16, 17:13   #1
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: hälsingland
Inlägg: 489
Sharp$: 6
Standard

HAGMYREN PREMIÄR 17/3


Äntligen våren är här va te Myren Prata lite trav ingen Solvallalunk el Jägersrundan, nu mina vänner blir det trav på riktigt! V-4,,,1 G melander har en fin häst te start Månivar aldrig vunnit men ser ut som riktigt fin häst enligt lite kontakter gör den ett bra lopp i möran! Men många årsdebutanter så rätt öppet lopp V4,,,2 MT insider blir betrodd men vinner inte ! Träffa Linda H Zertex streckad på 2% måste med på lappen tränar bra fräsh för dagen Janne sisu favorit OK låst på dom V4,,,3 Hokseng Rypa?? å Persson själv i jollen? ja vill ha med sundbo rubin GG,Johanna Eltebos höibysara V4,,4 Öppet svårt många med chans streck efter plånbok,,,V-5,,,1 Träffa en kompis som kör häst häre Glantz hon sa att Lönshults ingrid var på tårna riktigt fin i jobben rätt kusk totalt ostreckad kan vara med där framme tas med som megaskräll
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+10), SAO (+5), Ardberg (+20), asgaya3141 (+200), SO (+20), Basse (+20)
hammering är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-16, 17:32   #2
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 161
Sharp$: 57047
Standard

Ja, när Hagmyren drar igång så är våren och kvalitetstravet här. Nu väntar vi bara på att även Dannero, Skellefteå, Solänget, Rättvik, Årjäng, Åmål, Lindesberg, Vaggeryd och Visby ska dra igång för säsongen och det blir underbar travsport i stort sett varje dag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hammering (+2)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-16, 17:45   #3
 
Majors avatar
 
Reg.datum: apr 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 605
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Ja, när Hagmyren drar igång så är våren och kvalitetstravet här. Nu väntar vi bara på att även Dannero, Skellefteå, Solänget, Rättvik, Årjäng, Åmål, Lindesberg, Vaggeryd och Visby ska dra igång för säsongen och det blir underbar travsport i stort sett varje dag.
& Hoting !!
__________________
Se var du sätter fötterna, annars kan du lätt tappa travet.
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-16, 18:04   #4
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 161
Sharp$: 57047
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Major Visa inlägg
& Hoting !!
Eventbanorna eller vad nu Hoting, Lycksele, Oviken och Karlshamn numera kallas får vi vänta lite till på tyvärr. Det är väl så man borde köra på alla banorna jag räknade upp i inlägget också.

Hoting kan man inte låta bli att gilla. Verkligen sommar när dom kör sitt lunchtrav trots att det bara är skräphästar som startar.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-17, 06:57   #5
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Avd 1 4 Hulte Saga blir mitt förstaval. Tränaren föder upp Hulte hästarna, har bara 4 hästar på träningslistan och dom tar han väl hand om. Hulte magnus och hulte Nova är två han lyckats bra med. Han kan alltså sina kalblod. Tycker Saga imponerade vid vinsten och tror Leif har hästen i ordnning direkt.

Avd 2 8 Janne sisu ser ut att bli klar favorit. Vann på ett gediget sätt senast och Ulf Ohlsson upp. klar förstahäst

1 Saltimbocca tycker jag gorde det jättebra sist. La 20 meter i starten och kom tillbaka starkt till andraplatsen i ett lopp som vanns av en överlägsen Sundbo tibast.
Har form och läge här och verkar bortglömd. just nu 7%

Avd 3 Vidöppet.

Avd4 5 Safari Park verkar väldigt kapabel men strular till det för sig i loppen.

3 Jeppe Yamos får mitt förstastreck. avslutar bra med smyglopp men kan vara SOS om det strular för favoriten i starten-

13 Cast Botlt får bli min varning i loppet. var jättefin i förra årsdebuten och har ett fint springspår på tillägg. kan komma bra på det . Bortglömd just nu till 8%
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hammering (+2)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-17, 07:47   #6
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: hälsingland
Inlägg: 489
Sharp$: 6
Standard

Hagmyren v5-5 "Stöten"


Såg att Jenny skulle ta ut "enöga" te start så ett besök var ju ofrånkomligt! Han har lite egen stil blind på högeröga innerspåret är inte optimalt då han inte ser hästarna som kommer utifrån men fin häst me bra fart han vinner kanske inte men tar säkert pengar kanske på plats? Jenny hälsar att Stark mår bra vann inte sist men gjorde ett urtappert lopp va inte trött i mål MEN kunna inte springa fortare än va han gjorde men det kommer
hammering är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-17, 11:24   #7
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13248
Standard

Chans spikar Hibo Prinsen
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-17, 12:14   #8
 
spiifiis avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 159
Sharp$: 803
Standard

Nu är jag oerhört nervös inför sista loppet (kolla lappen i systemkupongstråden)
spiifii är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-17, 15:43   #9
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Major Visa inlägg
& Hoting !!
Helt rätt. Hoting är (för mig) en av sommarens höjdpunkter eftersom jag har sommarstuga ett par mil därifrån,. Riktigt härlig folkfest och deltagare från minst halva norrland. Lite annorlunda trav, liknar mest speedway eftersom det är så kort upplopp, men vissa kuskar har lärt sig att behärska banan. 4000 people näör Järvsöfaks var där. Med torrt travöga är det lätt att göra sig en rejäl slant dom tre dagarna. Börjar redan längta...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+10)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-17, 16:32   #10
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4696
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hammering Visa inlägg
Äntligen våren är här va te Myren Prata lite trav ingen Solvallalunk el Jägersrundan, nu mina vänner blir det trav på riktigt! V-4,,,1 G melander har en fin häst te start Månivar aldrig vunnit men ser ut som riktigt fin häst enligt lite kontakter gör den ett bra lopp i möran! Men många årsdebutanter så rätt öppet lopp V4,,,2 MT insider blir betrodd men vinner inte ! Träffa Linda H Zertex streckad på 2% måste med på lappen tränar bra fräsh för dagen Janne sisu favorit OK låst på dom V4,,,3 Hokseng Rypa?? å Persson själv i jollen? ja vill ha med sundbo rubin GG,Johanna Eltebos höibysara V4,,4 Öppet svårt många med chans streck efter plånbok,,,V-5,,,1 Träffa en kompis som kör häst häre Glantz hon sa att Lönshults ingrid var på tårna riktigt fin i jobben rätt kusk totalt ostreckad kan vara med där framme tas med som megaskräll
Tack för ditt tips på Zertex,Ld:n satt som en smäck
Melander är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-17, 16:43   #11
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

ett stort tack till Hammering för den här infon:

"Träffa Linda H Zertex streckad på 2% måste med på lappen tränar bra fräsh för dagen Janne sisu favorit OK låst på dom"

Tog med den på 5 streck i andra och satte v4 150rader. tack så mycket för den.

Spikade min ide 4 Hultesaga. fem steck i andra.alla i tredje. och gick kort med
3 Jeppe Yamos och 13 Cast Bolt i sista.

Fina 31 000 in i spelkassan!

Tycker att detta forum är kanon. Många mycket travkunniga som bjuder på bra info. Försöker själv bjuda på mina Ideer om jag har tid. Ett forum när det är som bäst alltså. Man får chansen att bli påmind om prestationer och balansändringar mm som man kanske missat själv. Tycker man ska spela efter eget huvud och plankar ogärna hela system, men man kan hitta fynd och ta med en eller ett par hästar som någon motiverat spelvärdet på om man ändå tänkt gardera.

En annan bieffekt av att lägga upp sina ideer här har för min del blivit att jag blivit mycket noggrannare i mina analyser om jag tänkt skriva ner dom. Man vill ju inte göra bort sig totalt. Har ökat träffprocenten betydligt sen jag började hänga här på Sharps.

Tack igen Hammerring och alla ni andra skarpa medlemmar som lägger ut ideer och analyser, tillsammans blir vi starkare !
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-17, 18:02   #12
SAO
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 229
Sharp$: 2717
Standard

grattis basse!!
SAO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-17, 18:03   #13
SAO
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 229
Sharp$: 2717
Standard

gick förresten ok för mig med
Registrerat spel

Datum: Tisdag 2015-03-17
Bana: Hagmyren, omg. 1
Spelform: V4

Avd Ordinarie hästar
1 4, 12
2 1, 8, 11
3 2, 5
4 3, 5, 13

Vadet gäller startnummer

36 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 72,00 kr

Kvittonummer:

Utbetalt: 31 410,00 kr
SAO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-17, 19:05   #14
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

grattis SAO!
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td