|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
ATG betalar dem inte för att göra några vassa analyser. Om du får fakturera en timmes jobb för att göra ett tips, så lägger du en timme på det. Något säger mig att det från K75:s sida snarare handlar om en halvtimmes betalning för både huvudstreckspel, sidostreckspel och DD. Hinner man med ett trioförslag på den tiden är det ännu bättre. Du inser hur många djupdykningar i lopparkivet man gör på den tiden. Alternativet är att jobba gratis, vilket man säkert kan göra någon gång ibland, men i längden blir det lite jobbigt.
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Citat:
Kan berätta att han har levererat vinster...
|
|
|
|
|
#18 | |
SlätstruketCitat:
När t ex Micke Nybrink, helt korrekt, går ut och sågar en dålig styrning eller en tränare som haft en häst i icke tävlingsdugligt skick, kan man direkt läsa på Trav 365 rubriker som ¨Se expertens hån av tränaren¨ etc. Uppenbara mörkningar av tex Bergh och Melander får aldrig någon uppföljande fråga, som konstaterats även i andra trådar. Det är ju så mycket enklare att ägna sig åt hejaklacksjournalistik och bara diskutera favoriter, så har man inte trampat på någon öm tå. Nybrink känns ändå som den som främst drar en lans för oss småspelare, är det någon som vet om han är en vinnare på spelet i verkligheten? |
||
|
|
|
|
|
#19 | ||
|
Citat:
Helt riktigt att tipsnissarna ska hålla sig till odds på lite lägre nivåer! Vi vill ju inte att nybörjarna ska bli black och tröttna innan de blivit intresserade av spelet och sporten på allvar! Det är ju vad allt handlar om. Citat:
En sak kan jag dock förstå. När det kommer till tekniska eller andra för relativt oinsatta svårförstådda resonemang är det en god idé att inte låta debatterna gå ut i massmedia. Folk riskerar att tappa förtroendet på grunder de inte har koll på. Däremot är det pinsamt uppenbart att det ibland måste gå den vägen för att ATG ska bry sig om att agera. Proaktivitet eftetlyses!
Emeffeff (+2) Senast redigerad av Stekel den 2015-03-22 klockan 09:05. |
|||
|
|
|
|
|
#20 |
|
jag lever väldigt gott på min spel utan experter ...sedan 80 talet...litte respekt hade på nisse nilox..annars är ok..
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
hade mr.xf.royal orkat igår i sissta o 2 i första då hade man fått ett bra sudd..
men 7 rätt är 7 rätt..klämde v 86 med 113 lopper för nagra dagar sen ..sa allt är ok ..utan experter.. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Vi på Sharps är ju experter
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Kul! Jag älskar professorn. Jag tror han är genuint intresserad också, minns att berättade att han stannade uppe och pluggade hela nätterna de första dagarna efter startlistorna till Derbyt släpptes. Oklart om han alltid är så påläst, men det är ingen jag skulle följa i tipsen ändå. Min erfarenhet av alla tipsförslag han lämnat i Jägers banprogram är att han sällan hamnar rätt på det. Anders Nilsson som mer eller mindre har efterträtt honom på Jägersro är dock en riktigt skicklig tippare som förtjänar mer uppmärksamhet.
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#26 |
Nämen Gunnar |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Lägg ner v64 dirtekt
tillbaka med gammla sändningen
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
Travspelsexpert
Travspelsexpert inom media är man varje dag. En miljonvinnare är per
automatik diskvalificerad för jobbet som expert för det är hen möjligen en gång i livet. Och hur skulle det sett ut om någon i rutan delade ut vinnarspel till höger och vänster, ATG hade gått i konkurs. Mvh Ulf-Eddie |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#30 |
|
Med Största respekt för Dig Viroid och hur påläst och insatt Du är, däremot att vara
"brännvinsadvokat" för samtliga sk. experter inom kanal 75 sänker Dig på skalan från 10 till 7,5. Kanal 75 är i många delar amatörmässigt skött både tekniskt och fysksikt, fullt klart. Ang. sk. experter och programledare är de flesta bra-mycket bra. Men vissa behöver utbildning i bl.a. språkbruket, ordförråd: ex. Robin "om man kan säga så" Hedström, Ralf "lopp i kroppen"Vadsmo, det finns flera exempel på upprepningar som är beklämmande. Gör om gör RÄTT! Många är kallade men få borde vara utvalda! |
|
|
|
|
|
|
|