|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#241 |
|
Har det där Raggamuffinet kommit i mål än?
|
|
|
|
|
|
|
#242 |
|
Otto tipsade om Usain som jätteskräll
|
|
|
|
|
|
|
#243 |
|
kul…borta redan i andra…får väl hoppas på 6 rätt och de sedvanliga 32 kronors utdelning på 6:an eller nåt!!
|
|
|
|
|
|
|
#245 |
|
Grattis till alla er som satte den där. Snyggt spelat.
Jag kommer fortsatt inte att strecka kuskar som Oskar Svanberg i såna här sammanhang. Måste ju vara 1 gång av 100 som dom lyckas vinna, men allt är ju möjligt nån gång på ett årtusende. |
|
|
|
|
|
|
#247 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#248 |
|
Nä, skön inledning!!
tror att jag gör Helge sällskap med en öl Skål ![]() Kan man få VOTN och sen Crebas Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3) |
|
|
|
|
|
|
#249 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#250 | |
|
Citat:
. Men nu när man kan börja rycka skor och annat så tar jag alltid med Oskar Svaberg från framspår. Får bara för mig att han skräller ganska ofta när det vankas skoryck och framspår.Eller så vad det så att jag sprack varje gånga han vann förra året.......... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
barner (+5) |
||
|
|
|
|
|
#251 |
|
De streckade 6st i loppet...
Ville kopiera deras tips i detta loppet idag. Men avstod. Vet inte, trodde inte på Ready For More.. Men jäääävlar vilken häst o insats. |
|
|
|
|
|
|
#252 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#253 |
|
Usain Henna var ju stallskrik för några omgångar sedan. Fick lovord och skulle passa framöver.
|
|
|
|
|
|
|
#254 |
|
3an får gärna fortsätta vinna i nästa avd!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
heddari (+15) |
|
|
|
|
|
|
#255 |
|
Hade ingen som helst betydelse, inte en chans att hon slagit Maven även om hon travat ända in i mål. Det var en världsstjärna som mötte ett hyggligt svenskt elitsto, en viss skillnad.
|
|
|
|
|
|
|
|