|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#391 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#392 | |
|
Citat:
Jag tycker du var grym! efter att tagit del av TT:s underlag så visste jag att dina chanser att vinna var mer än goda, fick 25ggr på V samt 4.25 på plats hos bet365 det gav ett netto på 9K. Du är välkommen på en kall klass III.
|
|
|
|
#393 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#394 |
|
Naturligtvis får man kika på hur hårt spelade de är också, det är ju själva grunden i spelet. Det finns ett antal relativt små tränare i Sverige som ändå har modet och styrkan att kontinuerligt starta sina hästar på V75. Där finns det ofta också stort spelvärde eftersom spelarkåren glömmer bort dem. Oskar Svanberg startade t.ex. 12 hästar på V75 under förra året, tog två vinster till det sammanlagda vinnaroddset 185 för 10. Och jo, det är lång väntan på små duktiga tränares resultat ibland, men de levererar ofta det spelvärde som de stora välkända namnen inte orkar med.
|
|
|
|
#395 | |
|
Citat:
Jag har också några kuskar jag drar mig väldigt för att strecka på V75, det finns så mycket information att gå igenom att det kan vara vettigt att ha sådana "käpphästar" som förenklar världen en aning, även om det självklart betyder att man åker på en torsk på det emellanåt som man kanske kunnat undvika. Personligen låter jag som exempel vanemässigt bli att strecka jänkarimporter i första starten oavsett förutsättningar, då de i de allra flesta fall blir hårt betrodda men sällan vinner. Men om man ska göra sitt jobb fullt ut som spelare måste man se varje lopp för sig och inte bara se till statistiken, för det är nya förutsättningar som gäller varje gång det kallas till start! Men jag säger heja Svanberg och övriga kuskar (proffs som amatörer) som kör själv och inte överlåter hästarna åt toppnamnen! Det blir så mycket roligare sport att analysera för oss spelare och även roligare att se den stora glädjen när det är andra än de luttrade varjedags-vinnarna som intervjuas och defilerar efter segern! Hoppas de lättar lite på kraven för att köra på V75 så vi kan få lite mer bredd på kuskarna där. En liten tränare som fått fram en häst som duger på V75 är självklart värd att få ratta den själv när det är dags för den stora stunden!
|
|
|
|
#396 | |
|
Citat:
Pratade om din kuse, min kamrat såg er som helt chanslösa medan jag själv ansåg Usain henna och Felicia VE var omgångens stora fynd. Jävla skön känsla när ni sprang hem det! Tack! Nu sket det sig ändå och blev bara sex rätt då spelläggaren Blandade rörde ihop det med redens hästar och spikade trinity i avd 5 och tog alla kusar i sista löpet. Våran tanke var hela tiden rocket zet och alla kusar i femte. Misstaget insågs för sent tyvärr och vi fick nöja oss med 6000kr istället för 800000kr +. Av någon abnorm anledning blandade han ihop båda zethästarna och fick för sig att det var trinity som skulle gå bf runtom. tyvärr. påpekade det för honom för sent och då insåg han att det var rocket zet han (och jag) ville spika..Jag hann inte stoppa honom :( Senast redigerad av Indeed den 2015-03-30 klockan 01:02. |
||
|
|
|
|
|
|