Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-03-23, 18:16   #46

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Jag fick svaret "inga andra spelformer inom överskådlig framtid" av en mycket trovärdig källa på ATG.

Sedan är det iofs kanske så att inte alla är överens om vad som är "överskådlig framtid"!!
Lite mellan raderna så uttrycktes väl i alla fall att om de bara får sjösätta nya sajten, få ordning på transpondersystemet och lite smått och gott, så är det väl inte omöjligt att Tillsammans öppnas för V64 och V86, medan mindre spel som V4 och V5 knappast kommer på tal. ATG behöver svensk omsättning, och jag tror att man under nästa år kommer börja öppna alla dammluckor maximalt för att nå målen.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-23, 18:30   #47

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1400
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Lite mellan raderna så uttrycktes väl i alla fall att om de bara får sjösätta nya sajten, få ordning på transpondersystemet och lite smått och gott, så är det väl inte omöjligt att Tillsammans öppnas för V64 och V86, medan mindre spel som V4 och V5 knappast kommer på tal. ATG behöver svensk omsättning, och jag tror att man under nästa år kommer börja öppna alla dammluckor maximalt för att nå målen.
Jag kan inte tänka mig att det kan ha några negativa effekter eller innebära märkvärdigt högre kostnader att ta med samtliga streck-spel när man väl väljer att utöka antalet tillsammans-spelformer.
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-23, 18:36   #48

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Jag kan inte tänka mig att det kan ha några negativa effekter eller innebära märkvärdigt högre kostnader att ta med samtliga streck-spel när man väl väljer att utöka antalet tillsammans-spelformer.
Nej, jag ser heller inga sådana problem, utan förhoppningsvis kommer ledningen fram till att det bara är att köra på med allt.
Gammal 2015-03-23, 20:23   #49

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2625
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Icewinner Visa inlägg
Låt säga att du skulle få Västerbo till under 15% som du skrev. Vad skulle då Inken ligga på? 50 plus eller något? Och du bedömer att spelarkollektivet bedömer så dåligt att chansen skulle vara 0% för Inken? Det tror varken du eller jag. Däremot hittar du ditt spelvärde i Västerbo, men att säga att Inken inte kan vinna är lite väl ..
Läs om, läs rätt. Skrev att inte att Inken inte kunde vinna, bara att han inte plockar ner VBOTN från dödens.
Snapphanen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-23, 20:30   #50

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

Inken kan absolut plocka ner VBOTN från dödens, inget snack om saken.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-23, 20:33   #51
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 117
Standard

Inken kommer få springa först fram till dödens och bara det lär kosta lite, sen springa i dödens. Då är den sårbar. Mot spets springande VOTN.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-23, 20:51   #52

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 3211
Standard

Låter ju som Dreams Take Time vill köra i spets, vilket borde innebära körning emellan 4 & 5 som då tyvärr gynnar Inken.
Stekis0757 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-23, 21:30   #53

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Snapphanen Visa inlägg
Läs om, läs rätt. Skrev att inte att Inken inte kunde vinna, bara att han inte plockar ner VBOTN från dödens.
Då får du läsa mellan raderna , vad finns det för annat lopp scenario?

Oj.. Blev lite fel med dubbelpost nedan, skulle redigera/lägga till inte citera mig själv xD

Och jag bråkar inte för jag ger inputs! Jag utvecklar ett resonemang kring loppet vilket gynnar oss båda

Twitter: @Batmantyp
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Snapphanen (+5)

Senast redigerad av Icewinner den 2015-03-23 klockan 21:36.
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-23, 21:35   #54

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Då får du läsa mellan raderna , vad finns det för annat lopp scenario?
Du spikar ju VTBO med utgångstanken att han når spets direkt vilket gör att Inken måste fram i dödens för att utmana, han ligger nog inte kvar till sista kurvan? Så i ditt badkar är VTBO i spets Inken i dödens och du säger att Inken inte kan vinna då. Eller ska du spika VTBO med tanken om körning? Att Dreams Take Time tar spets VTBO i dödens? Nej, i ditt egna badkar sitter VTBO i spets Inken avancerar till dödens.. Annars kan du ju inte spika VTBO eller har jag fel? XD

Twitter: @Batmantyp
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-23, 22:01   #55

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Sluta larva er nu. Inken är bland det bästa vi har i hästväg i Moder Svea för tillfället. VBOTN är en kapabel häst men att tro att en nybliven guldhäst ska stå pall mot en klasshäst som Inken är inte särskilt sannolikt. Möjligtvis om Inken är sjuk eller helt ur form. Är han i normalt slag så vinner han detta även om han måste tugga i dödens hela loppet.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-23, 22:07   #56

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Sluta larva er nu. Inken är bland det bästa vi har i hästväg i Moder Svea för tillfället. VBOTN är en kapabel häst men att tro att en nybliven guldhäst ska stå pall mot en klasshäst som Inken är inte särskilt sannolikt. Möjligtvis om Inken är sjuk eller helt ur form. Är han i normalt slag så vinner han detta även om han måste tugga i dödens hela loppet.
Enig i detta.
Vis av erfarenhet så skulle jag vara mäkta förvånad om inte Inken släpps till ledningen enkelt dessutom. Ingen annan har verkat vara villig att tävla i guld de senast månaderna och varför köra bort ett andrapris på 100k?

Jag tror på chans för DTT att hålla ut VBON sida vid sida och FDG kanske inte ska räknas bort i spetsstriden heller.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-23, 22:14   #57

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Enig i detta.
Vis av erfarenhet så skulle jag vara mäkta förvånad om inte Inken släpps till ledningen enkelt dessutom. Ingen annan har verkat vara villig att tävla i guld de senast månaderna och varför köra bort ett andrapris på 100k?

Jag tror på chans för DTT att hålla ut VBON sida vid sida och FDG kanske inte ska räknas bort i spetsstriden heller.
Precis, Inkens storhet ligger i att han är en tjurskallig jävel med ett löphuvud utav guds nåde. Det är just hans löphuvud man absolut inte ska underskatta. Detta kombinerat med en exceptionellt stark fysik gör honom till en ytterst otrevlig motståndare. Dom andra kuskarna är garanterat väl medvetna om detta, och är det någon som på allvar ger sig in i att utmana Inken så riskerar dom att knäcka sin häst och bli helt utan pengar.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-23, 22:17   #58

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61673
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Enig i detta.

Det är uttagningslopp till Olympiatravet. Nya regler i år (som tur är) där bara vinnaren går till final. Det skulle kunna tala för att man inte är alls lika intresserade av andrapriset som i ett normalt guldlopp då ett wildcard är rätt osannolikt för de flesta i lördagens lopp.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-23, 22:41   #59

Standard

Citat:
Du spikar ju VTBO med utgångstanken att han når spets direkt vilket gör att Inken måste fram i dödens för att utmana, han ligger nog inte kvar till sista kurvan? Så i ditt badkar är VTBO i spets Inken i dödens och du säger att Inken inte kan vinna då. Eller ska du spika VTBO med tanken om körning? Att Dreams Take Time tar spets VTBO i dödens? Nej, i ditt egna badkar sitter VTBO i spets Inken avancerar till dödens.. Annars kan du ju inte spika VTBO eller har jag fel? XD
Hela mitt resonemang grundas, precis som jag skrev, att ingen vill bråka med Ingves om spets. Är högst tveksam till att Takter svarar, oavsett var Lars I Nilsson säger i intervjuer inför. DDT är knappast något lejon och det är Takter begåvad nog att veta om.
Gammal 2015-03-23, 22:49   #60

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Precis, Inkens storhet ligger i att han är en tjurskallig jävel med ett löphuvud utav guds nåde. Det är just hans löphuvud man absolut inte ska underskatta. Detta kombinerat med en exceptionellt stark fysik gör honom till en ytterst otrevlig motståndare. Dom andra kuskarna är garanterat väl medvetna om detta, och är det någon som på allvar ger sig in i att utmana Inken så riskerar dom att knäcka sin häst och bli helt utan pengar.
Tror snarare det är du som underskattar Västerbo, jag är väl medveten om att Inken har skalle och har sett att den hjälpt honom hålla ifrån sig hästar som Candor Hall och Rocky Winner. Börjar likna ditt resonemang om Oasis Bi mot VBOTN på Halmstad för en månad sedan. Och då vet vi vem av oss som hade rätt Vi får helt enkelt vänta tills lördag eftermiddag och se hur det blir. Är rätt övertygad om att du efter att ha tagit del av det kommande skriket på Puros springare kommer att ha vikit lite i din åsikt fram tills lördag.
Svara

td