|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
Lite mellan raderna så uttrycktes väl i alla fall att om de bara får sjösätta nya sajten, få ordning på transpondersystemet och lite smått och gott, så är det väl inte omöjligt att Tillsammans öppnas för V64 och V86, medan mindre spel som V4 och V5 knappast kommer på tal. ATG behöver svensk omsättning, och jag tror att man under nästa år kommer börja öppna alla dammluckor maximalt för att nå målen.
|
|
|
|
#47 | |
|
Citat:
|
|
|
|
|
#48 |
|
Nej, jag ser heller inga sådana problem, utan förhoppningsvis kommer ledningen fram till att det bara är att köra på med allt.
|
|
|
|
#49 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Inken kan absolut plocka ner VBOTN från dödens, inget snack om saken.
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Banned
|
Inken kommer få springa först fram till dödens och bara det lär kosta lite, sen springa i dödens. Då är den sårbar. Mot spets springande VOTN.
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Låter ju som Dreams Take Time vill köra i spets, vilket borde innebära körning emellan 4 & 5 som då tyvärr gynnar Inken.
|
|
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Citat:
![]() Oj.. Blev lite fel med dubbelpost nedan, skulle redigera/lägga till inte citera mig själv xD Och jag bråkar inte för jag ger inputs! Jag utvecklar ett resonemang kring loppet vilket gynnar oss båda
Ju mer du satsar på din vinnare, desto mer sänker du ditt odds To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Twitter: @Batmantyp Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Snapphanen (+5) Senast redigerad av Icewinner den 2015-03-23 klockan 21:36. |
||
|
|
|
|
|
#54 |
|
Du spikar ju VTBO med utgångstanken att han når spets direkt vilket gör att Inken måste fram i dödens för att utmana, han ligger nog inte kvar till sista kurvan? Så i ditt badkar är VTBO i spets Inken i dödens och du säger att Inken inte kan vinna då. Eller ska du spika VTBO med tanken om körning? Att Dreams Take Time tar spets VTBO i dödens? Nej, i ditt egna badkar sitter VTBO i spets Inken avancerar till dödens.. Annars kan du ju inte spika VTBO eller har jag fel? XD
|
|
|
|
#55 |
|
Sluta larva er nu. Inken är bland det bästa vi har i hästväg i Moder Svea för tillfället. VBOTN är en kapabel häst men att tro att en nybliven guldhäst ska stå pall mot en klasshäst som Inken är inte särskilt sannolikt. Möjligtvis om Inken är sjuk eller helt ur form. Är han i normalt slag så vinner han detta även om han måste tugga i dödens hela loppet.
|
|
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Citat:
Vis av erfarenhet så skulle jag vara mäkta förvånad om inte Inken släpps till ledningen enkelt dessutom. Ingen annan har verkat vara villig att tävla i guld de senast månaderna och varför köra bort ett andrapris på 100k? Jag tror på chans för DTT att hålla ut VBON sida vid sida och FDG kanske inte ska räknas bort i spetsstriden heller.
|
|
|
|
#57 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Citat:
Vi får helt enkelt vänta tills lördag eftermiddag och se hur det blir. Är rätt övertygad om att du efter att ha tagit del av det kommande skriket på Puros springare kommer att ha vikit lite i din åsikt fram tills lördag.
|
||
|
|
|
|
|
|