Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-03-23, 06:57   #1
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 21
Sharp$: 515
Standard

V4 Boden 23/3.


Boden idag och lite snabba tankar.

Avd-1: 8 Nitrofaks är ett fint, kapabelt kallblod som är galopplysten som stora delar av fältet. Här målar vi på.

Avd-2: 11 Raz Mackenzie gjorde årsdebut för 11 dagar sen i montè(!!!) och galopperade då bort sig. Väldigt bra häst men blir nog stor favorit och han brukar vilja vara med i främre träffen så blir nog offensiv körning direkt men jag är tveksam om han klarar dubbla tillägg. Min förstahäst är istället nr 1 Out of Reach som kan hålla undan från spets och draget är nr 6 Dusty Wind som jag har jagat i år...

Avd-3: Här ser det ut som att 10 Nosoupforyou blir favorit med sitt springspår på tillägg. Men jag är skeptisk till att den kommer iväg bra. Förstahästen blir istället 4 Donna Boko för mig.

Avd-4: 6 Notorius Face blir mitt drag här. Kan krossa alla i det här billiga loppet. 3 Common Rail kan nog bita ifrån sig bra i spets, gillade intrycket senast vid vinsten.



Man kom inte rätt på det idag kan man kort o gott säga Nosoupforyou va äckligt bra från dödens.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
fatgrasu (+5), asgaya3141 (+5)

Senast redigerad av Pippoinz den 2015-03-23 klockan 12:13.
Pippoinz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-23, 08:12   #2
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 1 492
Sharp$: 15632
Standard

avd-2 Borde Raz bara runda det här gänget. Det blev ju 2 omstarter senast i monté och det var just ekipaget 6 dusty wind som orsakade dessa.
elwiz är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-23, 08:15   #3
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 21
Sharp$: 515
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av elwiz Visa inlägg
avd-2 Borde Raz bara runda det här gänget. Det blev ju 2 omstarter senast i monté och det var just ekipaget 6 dusty wind som orsakade dessa.
Ja, men såg inte vad som orsakade omstarterna då jag inte såg live. Tycker däremot att Raz inte såg rolig ut alls.
Pippoinz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-23, 09:22   #4
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 1 492
Sharp$: 15632
Standard

Nja det va väl kuskens fel egentligen med felvoltninger.
Raz kanonfin då i värmning men blev stirrig och nervös i omstarterna, gick iväg i passgång och det är bara att glömma.

Avd 4 vill jag slå ett varningens finger för 15 Ängens Airman. Fick iofs lätt spets senast med bara tre på startvolten men drog bara undan till säker seger. Då var motståndet betydligt hårdare (upp till 375k). Idag så står den i ett lopp för max 125k och hästen har 124.300:-. Startar med öppet huvudlag och skall köras i ryggar och kommer nog att leverera en fin sista långsida då den verkar ha en bra långspurt.
elwiz är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-23, 09:27   #5
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 21
Sharp$: 515
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av elwiz Visa inlägg
Nja det va väl kuskens fel egentligen med felvoltninger.
Raz kanonfin då i värmning men blev stirrig och nervös i omstarterna, gick iväg i passgång och det är bara att glömma.

Avd 4 vill jag slå ett varningens finger för 15 Ängens Airman. Fick iofs lätt spets senast med bara tre på startvolten men drog bara undan till säker seger. Då var motståndet betydligt hårdare (upp till 375k). Idag så står den i ett lopp för max 125k och hästen har 124.300:-. Startar med öppet huvudlag och skall köras i ryggar och kommer nog att leverera en fin sista långsida då den verkar ha en bra långspurt.
Såg loppet som Ängens Airman gjorde sist nyss. Fin typ som gick undan med krafter kvar. Lite billigt va väll ändå det loppet men jag tar med den och hoppas på en fin långsida
Pippoinz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-23, 09:57   #6
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pippoinz Visa inlägg
Boden idag och lite snabba tankar.

Avd-1: 8 Nitrofaks är ett fint, kapabelt kallblod som är galopplysten som stora delar av fältet. Här målar vi på.

Avd-2: 11 Raz Mackenzie gjorde årsdebut för 11 dagar sen i montè(!!!) och galopperade då bort sig. Väldigt bra häst men blir nog stor favorit och han brukar vilja vara med i främre träffen så blir nog offensiv körning direkt men jag är tveksam om han klarar dubbla tillägg. Min förstahäst är istället nr 1 Out of Reach som kan hålla undan från spets och draget är nr 6 Dusty Wind som jag har jagat i år...

Avd-3: Här ser det ut som att 10 Nosoupforyou blir favorit med sitt springspår på tillägg. Men jag är skeptisk till att den kommer iväg bra. Förstahästen blir istället 4 Donna Boko för mig.

Avd-4: 6 Notorius Face blir mitt drag här. Kan krossa alla i det här billiga loppet. 3 Common Rail kan nog bita ifrån sig bra i spets, gillade intrycket senast vid vinsten.
Nosupforyou kom iväg bra senast och slutade tvåa ....klar första-häst !
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-23, 10:06   #7
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 21
Sharp$: 515
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
Nosupforyou kom iväg bra senast och slutade tvåa ....klar första-häst !
Jag håller inte med om att hon kom iväg bra sist. Ensam på springspår och bara 4 hästar på startvolten. Claes körde på safety då såg det ut som och jag tror inte hon kan laddas..
Pippoinz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-23, 11:07   #8
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 224
Sharp$: 2269
Standard

Värmningsintrycken verkar vara några timmar gammalt. Man plussar för att Ove A sitter upp bakom min spik 8 Nitrofaks....
Vilken service
affe56 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-23, 11:17   #9
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 670
Sharp$: 50095
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av affe56 Visa inlägg
Värmningsintrycken verkar vara några timmar gammalt. Man plussar för att Ove A sitter upp bakom min spik 8 Nitrofaks....
Vilken service
Kanske i knän på Janne Norberg...
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-23, 11:49   #10
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 21
Sharp$: 515
Standard

Han vann väldigt enkelt den gode Raz men han fick ju ganska bra hjälp på vägen också genom att finnen svarade dödens och gav han rygg istället..
Pippoinz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-23, 12:31   #11
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6210
Standard

sjukt mkt dåliga hästar idag. Jag förstår inte varför andra tränare inte åker ner. Inte undra på att bergh plockar godis av alla i norrbotten.

Va vart vinnartiderna ca 1.17 ? överlag, raz klonka väl hem 500k förra året å då sprang han som snabbast typ 1.13.4 i ett lopp. i norrbotten.

kanske man måste handla sig en bra häst å rensa
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td