|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 | |
|
Citat:
![]() Dito Jajjan.
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Nu ska väl Conrad ändå kunna hålla undan tycker jag.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Jodå, fin årsdebut av Spartan Kronos
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Man ska inte glömma att kolla vissa av ramloppen idag.
Vilket intryck på Spartan Kronos i årsdebuten. Den kommer nog att vinna fler lopp i år
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Hur kunde Spartan INTE vara favorit. Javisst alltid lätt efteråt, men va fan det är ju rasblandning
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Mina spikar ikväll blir på V86 (om ingen negativ info kommer) Radysin America. Svarar Unique så är det bara att lägga sig utvändigt och trycka sönder den. Kommer någon annan till ledningen så släpper de troligen till Radysin, kanske även att Unique gör det. T.Rex D.K. Fin häst i debut för Peter. Har slagit bättre hästar när den besökt Sverige tidigare och tar nog ledningen. Top Of The Worlds. Jag gillar Reijos träning, han har oftast hästarna i toppskick när de kommer ut och den här är grundkapabel och kan bli riktigt, riktigt bra.
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Citat:
"4 Radysin America (Johnny Takter) känns bra och är glad. Känns lika fin som inför senast. Bara inte banan är för hård." |
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Jag har läst det där, men tycker inte att banan ser särskilt problematisk ut. Alltid lite svårt att avgöra på distans dock, men som jag skrev så gäller detta om det inte framkommer något negativt, t.ex. att man inte är nöjda med banan efter värmningen.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ja det känns snett som tusan med streckningen i första loppet. Inte bara för faktorn med banan. Finns tre favoriter som har kanonspåret 5 idag och det är spets och slut för allihopa! Två av dem är bara knappa favoriter också (Rub It Out från 5 jämnspelad med Redén från tolvte???)...
|
|
|
|
#43 |
|
Har kommit mer nederbörd än duggregn nu iaf. Strong Reasons ändrade till skor precis nu och fler ändringar kommer.
Om vädret "I'm not a duck or a polar bear" / Riordan
Senast redigerad av Helge den 2015-03-25 klockan 19:39. |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Omgångens (kanske veckans till och med!) sämsta favorit är ju Charrua Forlan. Jättebra häst och det är ju inget kanonlopp, men årsdebut, går inte optimalt balanserad, Hans-Owe kommer sitta och såsa i kön och ge honom ett snällt lopp. Totalt iskallt, absolut inte mer än 10% vinstchans här!
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|