|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#77 | |
|
1 % på en kuse som sprungit 0.7 sec snabbare än storfavoriten +att kamelen galopperat bort mycket pengar känns han minst sagt understreckad...och ja..1 % = skämt ..73% på 6:an lite underhållande också ..Men det är min personliga åsikt .. Tror på god chans för favoriten ,men..3,6,10,14 på min bong..
Citat:
L Senast redigerad av Lazze den 2015-04-03 klockan 14:45. |
||
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Citat:
Skönt att Ludde är med i loppet iaf samt nån okänd kamikaze kusk, så kanske detta ändå inte blir en läggmatch
|
||
|
|
|
|
|
#79 |
|
Jag kan inte tro att jag säger det men är inte 5 Island Three intressant med Haugstad (jepp, vet vad jag skriver) i avd 2?
Förövrigt spelar jag inte idag, spelar på söndag istället... |
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
5, 6, 10, 15 nu... Hoppas på smäll!
Rejält överstreckad favorit!
|
|
|
|
#81 |
|
Hyfsat med galopper.
Ganska klar tvilling Senast redigerad av draken den 2015-04-03 klockan 14:56. |
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Stenklar
Carabinieri var dock jäkligt fin efter uppehåll, kommer spela den nästa gång. |
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Carabinieri nästa gång..
Lås och tv i nästa på 4-5 ..5/8% streckade ...?? dagens spelvärde imho. L |
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Hur fan kan de hylla hästen så mycket när 70% av fältet galoppera bort sig??? Det var väl ingen prestation o vinna detta? Spetsar och får inte ett enda hot då alla hoppar bort sig. Trökigaste loppet jag sett.
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Jag ser helt annorlunda på saken. Utan galopperna hade det varit en massa lusar i vägen för bakspårshästarna att runda och det hade blivit ännu mer walk in the park för Erik.
|
|
|
|
|
|
|
#87 | |
|
Citat:
Tänkte ta båda de där som utgång, men på spetschansen och kusken vägde det över till fördel för Dalborg och tog ställning för en enda u-häst. De tre mest streckade höjer sig knappt eller inget alls över resten här, hoppas inte någon av dem ramlar in som vinnare.
|
|
|
|
#88 |
|
Har Garbo sett dålig ut innan? 10ggr på enda hästen det lyser dubbelrött på, som dessutom har spår 5 och 44% vinster. Eller är det bara Lindberg som folk är allergiska att spela på?
|
|
|
|
#89 |
|
Bah ...Dalborgs styrning...vinner enkelt med rätt val..
|
|
|
|
|
|
|
#90 | |
|
Citat:
|
||