|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 | |
|
Citat:
Det ja ville fråga var. När "dem kunniga" känner nollvärde/favoritparad. då smäller det och svensson kastar bil på en sjua. Hoppas du förstår min fråga. Ha en bra påsk |
||
|
|
|
|
|
#17 |
V75-1....med på mit bon
fejl bane-sorry
Senast redigerad av michel65 den 2015-04-02 klockan 23:16. Anledning: fejl bane |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Jag trodde också på låg utdelning. Eller skaplig utdelning på en lätt rad som jag kallade det.. Nu vart det mer än skapligt och en inte allt för svår rad i efterhand. 3 favoriter vann. Med dem som spikar är det inte en svår rad. Men ofta garderar man fel favorit för att försöka få ett ännu högre värde. Kan bli rätt bra betalt i morgon också, om D`One bommar första är ganska många borta direkt men ser ju liksom förra veckan inte så svårlöst ut på förhand. Lär inte vara det i efterhand heller utan allra svårast sekunderna man tänker innan man trycker på lämna in.
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Citat:
1. Dålig koll på många av hästarna och har inte haft tillräckligt med tid för att skaffa den 2. Genomgång av intervjuer mm har inte gett mycket. Har inte haft tillgång till någon av betaltjänsterna så vet inte om dom vaskat fram något intressant. Hoppas det dyker upp något under morgondagen för infon inte alls lika omfattande som till en lördags V75a. Jag spelar heller inte V75 varje omgång som dom flesta här utan bara när jag har den rätta feelingen efter hårt pluggande. Speciellt till en extra V75a känns det som den måste finnas då förutsättningarna för spelarna på förhand är usla (aldrig en krona extra i jackpot till dessa omgångar men väldigt stor risk att vinstpengar flyttas till ordinarie omgångar). |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
BBS sugarlight , borde få svårt mot porthis å otp? Lr måste man ta ställning å spika porthos
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Västerbo highflyer är bättre än motståndet.
Litet fält betyder vinst.
|
|
|
|
#23 |
|
Lite tips på spikar från Ralf Wadsmo om ni hakat fast i analyserna
RAFFES SPIKAR V75-5: 12 Månprinsen A.M V75-6: 8 Jeppas Maxi |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#25 |
|
som spelare kan man väl inte spika jeppas maxi och månprinsen... får försöka hitta nåt annat... highflyer kanske, låser guld på 3-6-10. sista låses på 1-9 kanske att queer fish åker med om barfota.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ickevinnaren Nato Dream verkar bli rätt hårt spelad i första. Har det hänt något revolutionerande mest hästen på sistone som motiverar det?
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Citat:
Men, Melanders hästar är så jävla läskiga. Helt plötsligt så gör hästen en sån prestation som han gjorde under 4-års säsongen och så står muppen och flinar i vinnarcirkeln "jo, det här hade vi ju lite på känn. Våra hästar går ganska bra nu, men balans och huvudlag är ju överreklamerat"
|
||
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Citat:
Nu handlar det om att få 7 rätt,och då är nog Månprinsen bästa spiken,oavsett vad Raffe tycker. |
||
|
|
|
|
|
#29 |
interesant intervju til SS fra Stefan Melander
"2 Nato Dream (V75-1) är ju en kanon i grund och botten, jag trodde att han skulle vinna Sprintermästaren när han var fyra, men sedan tog det helt stopp och hela förra året var bara en enda stor minnesförlust för honom utan att jag kan peka på varför. Jag kan inte påminna mig när han vann senast, men det är bevisligen inte de två senaste åren. Nu har han gjort två starter i år efter en bra vinter och jag har varit mycket nöjd med hur han sett ut, senast mötte han ju eliten och hakade på vettigt. Med dessa genomkörare borde han, precis som oftast med mina hästar, vara nära formen. När jag ser och känner honom i jobben så känns han riktigt bra och det är klart att jag hoppas att han ska få en bättre säsong i år, men det är egentligen mest en förhoppning, jag har inget direkt att peka på. Ytterst handlar det kanske om hur mycket han själv vill och det vet jag lika lite om som någon annan. Vi kör i alla fall barfota runt om igen och dessutom ska vi nu köra med skygglappar för första gången i år. Jag tror till och med att det är första gången på ganska länge, han blev lite för het ett tag med det men hade det ju annars när han var som bäst. Nu är det perfekta förutsättningar för att prova igen. Normalt sett borde han väl räknas. 6 Super Otto i samma lopp är en riktig hedersman som alltid gör sitt jobb och han var ju fantastiskt bra i lördags igen. Nu blir det täta starter men det är inget som oroar, annars hade jag inte anmält. Däremot har han gått upp en klass och det är så klart tuffare, men han kan nog axla det. Kenneth har lyckats så pass bra med hästen att han får fortsätta och vi kör minst barfota fram igen. Bakskorna kan jag inte svara på ännu.
- I Guld har vi fyra hästar och vi tar dem i nummerordning. 1 Haraldinho (V75-3) behöver vi inte prata om, han är som en klocka som går och går men kommer aldrig till dörren. Jag tror inte att han vinner här trots form, och vi gör inga ändringar alls. Han kan inte vara med från start. 2 Increased Workload är en riktigt fin häst tycker jag, och efter en stark vinter jobbmässigt så hoppas jag på en fin säsong från hans sida. Han har haft väldigt mycket otur, det strulade i en Grupp 1-löpning i Italien i höstas och i Frankrike var det stolpe ut. Senast blev det inget lopp med Quid Pro Quo i ledningen och jag var mycket nöjd med hur han såg ut. Nu siktar vi på barfota runt om högst troligt och han ska gå med öppet huvudlag som vanligt. En typisk outsider, och jag tror att han kommer att vinna Guld under året. 3 Porthos Amok är nog den bästa av mina fyra för dagen, han har svarat för två riktigt starka lopp här i år och är nära toppformen nu. Han ser fortsatt jättefin ut i jobben och jag hoppas att han ska slå igenom lite i år. Däremot måste jag titta på bakfötterna nära start hur det blir, de är på gränsen, men det blir minst barfota fram vilket är viktigast samt ett öppet huvudlag och det är det normala för honom. 5 Standout är också en jättespännande häst som det nu är dags att årsdebutera. Han har haft en bra vinter utan några träningsuppehåll att tala om, men han är förberedd på samma sätt som mina brukar vara, det vill säga inte vässad alls. Han får tävla sig mot formen men det här var ändå ett passande lopp att starta igång i. När det gäller honom är det ganska spikat att han går barfota runt om och med helstängt direkt, det vill säga racerbalans. Det betyder inte för den sakens skull att jag tror att han bara går ut och vinner, utan det handlar mer om att han blir så otroligt oinspirerad utan så vi nog måste maxa direkt i ett sådant här sällskap", hälsar Stefan. |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Citat:
Månprinsen kan man gardera på kusken i så fall. Gunnar är inte den skarpaste kniven i lådan, men prinsen har segrat tidigare trots Gunnars styrningar. Minns upploppet på Hagmyren ifjol och jag får rysningar... |
||
|
|
|
|
|
|