|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Citat:
Många bra emot. Av det jag sett tror jag på spets och slut. Lycka till, nu ska jag ta ett bad o 30 gradigt vatten.
|
|
|
|
#47 | |
|
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Citat:
MEN kusken kör ALLTID för sent, så allt kan hända.
|
|
|
|
#48 | |
|
Citat:
Hade garanterat vunnit allt med annan kusk.
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Citat:
Herregud vad jag torskat pengar på den kusken... Ja! Jag vet - skulle inte lirat! Men vad gör man när det är en överlägsen häst? Till och med jag själv hade satt ditt den oftare än D.O....
|
||
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Citat:
vikta sina chanser, bland kuskar och tränare". Jag rankade Johans först på spets och han i stort sett gav klartecken, då jag vet att far och son är grymt duktiga på att tippa och alltid är pålästa, när det gäller motståndet. Klar andra rank för bli Queer Fish, på ny blanans och med ett lopp i kroppen. Gör 2 system, ett motvalls, efter devisen "att aldrig förväxla det osannolika med det omöjliga." Det lilla; 10,A,6,A,12,8,1och6. Det stora; 2,3,6,10 10 3,6,10 10 1,2,3,4,8,9,12 1,8,10 1,6,7,9. Normalt hade jag passat en omgång som denna, då även jag tror på dubbeljackpot till nästa omgång. Men då jag tänker se travet, pga trist väder i Sthlm, så är det kul att ha några bongar i handen. Pengarna tillbaka vore en stor framgång på Romme. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3) |
||
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Citat:
Nu är ju trav, eller sport öht, så lätt att det går att titta på andras prestationer. Men efter att ha sett Jeppas Maxi i årsdebut mot Dream W Me och sen sett just den hästen fredags, då undrar i alla fall jag hur i h-te den ska torska det här. Nu nedstruken ett hack. Spiklöst joker och hoppas att det slår i kanterna och sen en fet fleris på V5, det är nog melodin idag |
||
|
|
|
|
|
#53 |
|
Första avdelningen löste jag på en halvminut utan djupare eftertanke, med hjälp av förhastade slutsatser:
Nato Dream? Bort. Icke-vinnare som skrikits ut som klar i varenda start i åratal, känns det som. Har det hänt något? Nej. Vinstchans: 0,1% Super Otto? Har jag blivit tveksam till på sistone. Den höll på att bli en favorit, innan jag genomskådade kusen. Den är rädd för att vinna, men gör gärna allt för att det ska se bra ut i skymundan! Och Haugstad... papperskorgen nästa med den 2-procentiga vinstchansen. Västerbo Highflyer? Säkert kapabel, men bakspår och Redén: schas, vinstchans 0%. Fantoccini gillar jag, men niondespår? Adjö. 3% får du. Och där slutar jag leta i strecklistan. Men jag har sparat en: Mellby Apollo, som därmed MÅSTE spikas. Och jag gör det bara för att jag kan, jag har ingen vidare koll på hästen eller ork att kolla upp den. Den har bara minst minusfaktorer. Jag skattar vinstchansen till 120%. Senast redigerad av Shizznit den 2015-04-05 klockan 10:51. Anledning: Var tvungen att ändra Fantoccinis procent fr 4 t 3, annars hade jag ju varit tvungen att ta med den, spelad t 3,8%... |
|
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#56 |
|
Precis, definitivt ingen analys jag blir imponerad av även om den mycket väl kan vinna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3) |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Omgångens klart bästa spik är 2.NATO DREAM enligt mig.
8.Jeppas Maxi klar andra spik, men överstreckad trots allt. 12.Månprinsen "TORSK" gör att omgången är hyperintressant. (Gunnar.....) |
|
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Citat:
![]() Jag ska dra till jobbet, så ska inte spela. Kikar på det i kväll efter 21:00 med några kalla och firar kommande en veckas ledigt, DÅ ska det liras när tiden finns. |
||
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Citat:
|
||
|