Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-03-31, 18:46   #1
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 392
Sharp$: 13261
Standard

V86 Snackis


Lås Mescal & Napoleon C.D.
Drag Screen Height
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-31, 21:20   #2
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 282
Sharp$: 2510
Standard

Mina spikar/chansspikar
Kamanda, nästagångare som ströks. Pustat ut några veckor nu och kan få loppet om Napoleon och Mescal träter.

Order to fly galopperade pga sist. Revansch på valla nu. Oddshöjande galopp.

Mc Steamy aviseras skoryck, bättre distans nu. Gick bra på kort sist.
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-31, 23:58   #3
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 229
Sharp$: 57477
Standard

Har ägnat några timmar i kväll till att gå igenom det viktigaste vad gäller info till i morgon. Det är rätt fina lopp även om flera känns väldigt ihåliga.

Mest intressant i morgon på Jägersro måste vara kvalloppet där Twins Fairytail (jättesnackhäst hos Åke Svanstedt och sen hos Lars I Nilsson) efter exakt ett års frånvaro för svår skada är tillbaka. Senast den startade vann den ett lopp i bronsdivisionen över lång sistans på 13,9 och superlativerna var enorma.


"Tempo: första 500 m: 3 Twin´s Fairytail 1.08,8, första 1 000 m: 3 Twin´s Fairytail 1.12,8, första 2 000 m: 3 Twin´s Fairytail 1.14,6, sista 500 m:
3 TWIN´S FAIRYTALE öppnade snabbt men fick invändigt svar, till ledningen efter 400 meter och fortsatte i ett högt tempo, enkelt undan via 1.13 sista varvet."


Möter i kvalloppet bl a Archangel AM som ju såg kanonfin ut senast i comebacken fram till galoppen. Två hästar med enorm potential inför våren och sommaren.

Men det är väl spelloppen som intresserar de flesta trots allt.

V86-1

Här blir Orione Spin gigantisk favorit efter den imponerande vinsten senast. Skorycket en stor förklaring och ska gå barfota runt om igen. Det finns dock saker som talar för gardering.

1. Mycket tuffare emot i morgon. Både Henke Diablo och Mr Pellegrino är väldigt startsnabba.
2. Segerlös 13 ggr i rad när Ludde kört den
3. Distansen ett ?. En seger på 14 starter över sprinterdistans.

Inget direkt intressant infomässigt i den tidiga infon.



V86-2

Ser väldigt öppet ut vid en första titt. Fyraåriga ston som inte tjänat mycket pengar.

Favorit blir nog Made Black Beauty de det är nästagångare för många. Grym upphämtning efter galopp näst senast och fast med rubbet sparat senast. Ska fortsatt gå tungt balanserad.

Promise vann ett ramlopp till Rättviks lunchtrav senast när Westholm ryckte alla skorna. Men det är inte mycket till motstånd i sådana lopp i Dalarna och en 17 tid lär inte räcka här trots skoryck igen.

Mest intressant infomässigt är nog att Moonshine All Over troligen ska tävla barfota runt om för första gången. Ger det rätt effekt kan hon vara intressant.

V86-3

Ett väldigt trevligt stayerlopp på Jägersro där det vimlar av nyheter vad gäller intressant info.

Västerboviviann ska gå med urryckare i morgon och det ska ha gett fin effekt tidigare när man provat.

Tudor är det lite motsägelsefull info på. Lars I Nilsson säger till ronden att man är inne på att testa barfotabalans i morgon. Banan på Momarken ska ha varit för dålig sist. Till vi tippa säger han att hästen inte funkade barfota på Momarken och att det därför blir vanlig balans i morgon. Kolla hans hemsida under dagen. Den är inte uppdaterad i kväll men intervjun inför senaste starten ligger kvar och där är en hel del intressant info

...........................
Vi har två på Momarken.
- 4 Tudor (V75-2) gör det bra mest varje gång. Senast var det långt mellan loppen, eftersom han hade blivit behandlad i framknäna. Han brukar vara lite seg när han inte startar kontinueligt så jag tyckte att han gjorde det bra i Kalmar och han fick stryk av två bra hästar. Han brukar svara bra på att starta vecka-vecka och brukar vara betydligt vassare andra veckan. Läget är perfekt och han har visat vid några tillfällen att han kan öppna rejält bakom bilen. Han tog ledningen för Tommy Holmgren i ett amatörlopp och sedan har Johnny frontat med honom en gång. Han är i alla fall normalsnabb nuförtiden utan att vara någon raket. I veckan har han återhämtat sig. Han gick jobb i sanden i tisdags och ridjobb i torsdags för att hålla honom mjuk och fin. Vi åker tidigt på morgonen så det blir ingen övernattning. De snäva kurvorna oroar inte för hästar som har tendens att bryta åt andra hållet brukar trilla rätt istället. Det är ju värre om de hänger på högertöm. Vi är lite inne på prova första barfota fram nu på ett tag. Han har gått med skor i varenda start förutom den första på Lunden. Då provade vi att maxa allt i Derbykvalet, men det var mer huvudlaget som inte fungerade då. Han har gått med aluminiumskor och sula fram. Norskt huvudlag hade han för första gången när Johnny vann med honom för tre starter sedan. Han svarade bra på det då, men det är svårt att säga om han svarade lika bra på det senast. Vidare går han nog i den svarte customvagnen med sidostänger. Om inte Johnny blir sugen på att prova jänkarvagn. Jag får ta ett litet surr med honom.
..............................

Bonito Hornline blev det rejält skrik på senast när Lövgren aviserade skoryck i comebacken och att han trodde på fin effekt. Blev startgunga men sen en rejäl upphämtning till vinst. Barfota igen och bör ha gått framåt med loppet. Det är dock som det känns väldigt tuffare emot nu och att den ska ha 58 procent av insatserna är väl inte motiverat. Noll spelvärde.

Kanske allra mest intressant info på Bazir Dimance där Dyhrberg aviserar barfota runt om ffg i hans regi. Vill minnas att han pratat om det innan men då ändrat sig så håll koll. Dessutom aviseras helstängt huvudlag. Blir dom ändringarna av så måste 4 procent av insatserna vara enormt spelvärt.


Purple Rain Dream gjorde debut för Flemming senast i Danmark (han körde inte själv) och intrycket ska ha varit väldigt positivt enligt rapporterna (inte sett loppet). Pass upp.

V86-4

Fint treårslopp där det finns två heta vinstbud och två outsiders.

Mr Perfect är storfavorit efter 5 raka vinster och det är kanske rätt då den väl spetsar, men motståndet hårdnar betänkligt och hästens vinnartider är ju inget som kommer räcka mot kulltopparna.

Jag tyckte Luddes mycket fina Clemenza Am såg strålande ut i årsdebuten. Man skickar väl inte honom till Stockholm och sätter upp Erik Adielsson för att köra ett träningsjobb utan det blir nog order om att köra för vinst. speciellt när det aviseras lättning i balansen och dessutom urryckare i morgon.

Redéns och Walmanns är väl outsiders men inga ändringar är aviserade på dom hästarna i nuläget.

V86-5

Det är väl det minst högklassiga av jägersroloppen på V86. Inget intressant vad gäller ändringar noterat i nuläget.

Kanske mer intressant att favoriten Napoleon CD får mycket spel på den fina raden. Två gånger i rad spets, bestämma och slut. Nu blir det tuffare för det känns inte sen den hetaste spetsaspiranten i detta lopp.

Man ska nog ta med rätt många för att känna sig säker på att överleva.

V86-6

Fint lopp men spelmässigt inte lika kul. Tre ev fyra hästar som kan vinna. Bästa hästarna är Random Shot, Order To Fly och Saveur och dom som inte väljer spik kommer betala för dessa tre. Det lär dock bli en hel del sena spel på Screen Height när barfotainfon kommer för Stall Melander avslöjar för vi tippa (enda stället där dom säger det) att man i morgon planerar att rycka alla skorna på hästen ffg sedan finalen av sprintermästaren i början av juli 2014. Mycket intressant så klart då den har två rätt färska lopp i kroppen. Ett typiskt läge då när stall Melander brukar ställa i ordning. Den mötte ju senast Jeppas Maxi.

V86-7

Ännu ett riktigt bra Jägersrolopp med några riktiga kanoner för klassen.

Hetshästen lär bli Mc Steamy som Peter U aviserar första barfota runt om på i morgon. Distansen plus mot senast då den avslutade mycket vasst och gick otroliga 11,2 i loppet som Roxie Lavec satte nytt banrekord i. Redan då var Untersteiners häst snackisen i loppet och vad blir det då inte nu när alla skorna ska ryckas ffg.

Calvin Borel har enorm kapacitet och är favorit i nuläget. Tror Untersteiners blir klar favorit innan spelstopp. Calvin Borel ska gå som på slutet och alla vet vilken kapacitet det finns i den om den funkar Står stenhårt inne pengamässigt.

Vivo Per Lei har varit kanon också på slutet men har nog inte riktigt samma kapacitet som de två nämnda. Flemmings Even First Boy är också en V75 häst av hög klass men där är det årdebut och han säger att det mest handlar om lopp i kroppen i morgon. Ludde varnar (som alltid) för Radieux. Mycket hög kapacitet även där.

Som sagt ett grymt bra lopp.

V86-8

Trevligt lopp på Solvalla som avslutar omgången och rätt intressant spelmässigt när de mest troliga vinnarna fått svåra lägen.

Bart MM ser ut att bli jättefavorit trots bakspåret som väl är ett klart minus. Skrev här inför årsdebuten att den skulle lättas i balansen jämfört med i fjor vilket också skedde. Vann rätt enkelt då. Nu ska man troligen rycka skorna bak för första gången någonsin men då också ha lite tyngre balans fram. Balansändringar av detta slag intressant men när det handlar om jättfavoriter kanske mest intressant att spekulera i att det inte kommer funka så bra.

Sebastian Sund var enormt bra näst senast med bike mm på Solvalla. Var anmäld till V75 finalen i lördags men kom inte med. Nu blir det barfota fram igen som på bergsåker i V75 loppet. Det loppet hade den vunnit utan strulet. Jänkarvagn igen som det låter.

Det finns i nuläget inget direkt hett att rapportera i övrigt i loppet.


Lycka till och håll tummarna för att regnet håller sig borta i morgon både i Stockholm och Malmö.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
legolasse (+5), mocka (+5), dado (+5), luggen77 (+5), TurTure (+1), hugotheboss (+5), leffa (+5), hammering (+2), asgaya3141 (+10)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 01:33   #4
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 262
Sharp$: 921
Standard

Fin info som vanligt Olle, känns som att det blir ett stort system så här på förhand (mellan 3000-6000 kr). Stinker helgardering i avd. 2 om inte något kul dyker upp. Bonito Hornline har inte råd med galopp igen så där kan det smälla hoppas man med Bazir eller Search eller kanske till och med Juul om man garderar så brett. I 5:e är 2, 6 och 9 kul streck om Mescal lyckas hålla spets och det går lite för fort. Åke ska visserligen ut i V75 med Sauveur men det känns ändå som bra chans på förhand. MC Steamy barfota kan bli spännande och det är en fräsch och felfri CB emot. Snälla Hans-Owe, spetsa och släpp aldrig med Estreem så ska du få en puss! Många viktiga värmningar imorgon!!!

Senast redigerad av mocka den 2015-04-01 klockan 01:50.
mocka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 14:03   #5
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 229
Sharp$: 57477
Standard

Några små uppdateringar

1. Trist väder i Malmö. Soligt i förmiddags men sedan lunch har det regnat en hel del. Fortsätter det (kraftiga regnskurar på senaste radarbilderna) finns det risk att banan påverkas.

2. Mescal i avd 5 ska tävla med jänkarvagn ffg och kan vara en rolig spik på att det borde öka chansen till spets och slut över 1640m.

- Han kändes jättefin senast och jag har svårt att se dem andra ta en längd på honom från start. Så fin som han varit på slutet springer han ner mot 1.11 och då får dem vara bra för att slå oss. Vi tänker också testa honom i en jänkarvagn för första gången, säger CE. (Jägersros hemsida idag)

3. Screen Height ska man nog passa i avd 6. Väldigt streckvärd och är nu anmäld barfota runt om ffg. Ska dessutom gå med helstängt huvudlag. Precis de förändringar som ofta totalt förvandlar Stefan Melanders hästar.

– Han gick helt okej senast och det
var väl vad vi hade förväntas oss. Han
borde vara närmare formen nu och
det kan bli aktuellt med barfota runt
om och helstängt huvudlag nu, han
har gått så förut men det är spännande.
Den här ska spelarna passa
lite, säger Marcus Schön i stallet. (expressen idag)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 14:19   #6
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 9
Sharp$: 349
Standard

Olle! Du som har rätta kollen - Jag funderar mer och mer på att spika More Than Enough till 5% i avd 1...Varför? Jo, det känns som att de nog säkerligen blir tempo och då torde det väl vara "klart" Vad säger du?

MVH/Lhenderna (Noble Mon kunde jag inte regga av någon anledning...)
Lhendernah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 14:23   #7
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 402
Sharp$: 592
Standard

Snacka om säker på sin sak:

V86 2

2 Made Black Beauty (­Tony Wallin) är jag ­mycket nöjd med formen på. Bra läge. Jag tror att vi vinner. Spelar ingen roll om det blir ledningen eller inte. Vi ­vinner i alla fall. Ska bli kul, säger Michael Sandström.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+5)
spikpaddy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 14:25   #8
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 229
Sharp$: 57477
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lhendernah Visa inlägg
Olle! Du som har rätta kollen - Jag funderar mer och mer på att spika More Than Enough till 5% i avd 1...Varför? Jo, det känns som att de nog säkerligen blir tempo och då torde det väl vara "klart" Vad säger du?

MVH/Lhenderna (Noble Mon kunde jag inte regga av någon anledning...)
Inte läst något direkt hett på den eller till det loppet. Funkade inte på Momarkens bana senast. Det är väl också lite svårt att räkna på hur loppet blir kört. Kan vara en rolig chansspik men det känns inte som någon direkt klaring.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 14:33   #9
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 688
Sharp$: 3012
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spikpaddy Visa inlägg
Snacka om säker på sin sak:

V86 2

2 Made Black Beauty (­Tony Wallin) är jag ­mycket nöjd med formen på. Bra läge. Jag tror att vi vinner. Spelar ingen roll om det blir ledningen eller inte. Vi ­vinner i alla fall. Ska bli kul, säger Michael Sandström.
Som Olle nämnde är detta en riktig nästagångare. Gick som sagt overkligt bra efter galopp vid andraplatsen och satt fast med gott om krafter kvar mot tuffare motstånd än detta. Jag tror också detta är en toppchans. Trolig spik för mig såhär före sista infon.
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 14:50   #10
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 402
Sharp$: 592
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av legolasse Visa inlägg
Som Olle nämnde är detta en riktig nästagångare. Gick som sagt overkligt bra efter galopp vid andraplatsen och satt fast med gott om krafter kvar mot tuffare motstånd än detta. Jag tror också detta är en toppchans. Trolig spik för mig såhär före sista infon.
Jo trolig spik för mig med med tanke på intrycket senast och den brutala spurten näst sist.

Men om man ska gardera så tycker jag Cessna SS gjorde ett grymt lopp senast och håll riktigt bra med tanke på den hårda körningen inledningsvis.Men kusken känns ju inte direkt så het.
spikpaddy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 14:59   #11
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spikpaddy Visa inlägg
Snacka om säker på sin sak:

V86 2

2 Made Black Beauty (­Tony Wallin) är jag ­mycket nöjd med formen på. Bra läge. Jag tror att vi vinner. Spelar ingen roll om det blir ledningen eller inte. Vi ­vinner i alla fall. Ska bli kul, säger Michael Sandström.
Jo, jag har den och Mescal som spikar för närvarande. Två intressanta hästar.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 15:04   #12
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 688
Sharp$: 3012
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spikpaddy Visa inlägg
Jo trolig spik för mig med med tanke på intrycket senast och den brutala spurten näst sist.

Men om man ska gardera så tycker jag Cessna SS gjorde ett grymt lopp senast och håll riktigt bra med tanke på den hårda körningen inledningsvis.Men kusken känns ju inte direkt så het.
Fyraåriga ston och inte många ettor i någons rad. Egentligen är detta ett lopp som man kan helgardera, blunda och hoppas 2 galopperar eller är sjuk. Bra rens bakom minst sagt. Men som sagt det lutar åt spik eller iaf en utgång på 2.
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 16:28   #13
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 324
Sharp$: 6253
Standard

Made black, mescal, bonito som står på fel volt. Kostar 120 å få alla rätt idag
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 16:39   #14
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 731
Sharp$: 458
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
Made black, mescal, bonito som står på fel volt. Kostar 120 å få alla rätt idag
Fel volt???
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 16:52   #15
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DavidP Visa inlägg
Fel volt???
Bonito Hornline stod på samma startvolt som Gio Follo som han slog knappt senast, men jag tror inte det var det som menades? :-)
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 17:02   #16
 
Icors avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 255
Sharp$: 475
Standard

Det var då själva f... Hade v86an nerskriven och stack ner och lämna in. Självklart missade jag att fylla i Calvin.... Tyckte det blev lite väl billigt i kassan *arg*
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Icor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 17:06   #17
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spikpaddy Visa inlägg
Snacka om säker på sin sak:

V86 2

2 Made Black Beauty (­Tony Wallin) är jag ­mycket nöjd med formen på. Bra läge. Jag tror att vi vinner. Spelar ingen roll om det blir ledningen eller inte. Vi ­vinner i alla fall. Ska bli kul, säger Michael Sandström.
Sandström brukar väl alltid vara optimistisk?
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 17:08   #18
 
Reg.datum: mar 2015
Ort: Thailand
Inlägg: 1 292
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Dagens spik: Henke Diablo.
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 17:22   #19
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Dagens spik: Henke Diablo.
Ganska bra idé. Rygg på Luddes, sen får man alltid luckan när han är i spets...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 17:32   #20
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Off topic:

Spoiler:
Ruskigt grisig stallkörning av Kolgjini i lopp 1 på Jägersro. Kommer till spets utan problem och vinkar fram stallkamraten till spets. 0% chans att det händer om det vore en konkurrent som låg på utsidan. Ludde som brukar slå sig för bröstet om att vara en som värnar om sporten och spelsäkerheten borde skämmas dubbelt (minst) när han pysslar med sånt!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+5), Fulsprit (+10)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 17:35   #21
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Fast å andra sidan ansåg han ju att den andra hade mer hårdhet i sig i dagsläget...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 17:35   #22
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 324
Sharp$: 6253
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DavidP Visa inlägg
Fel volt???
Han borde stå på bakre , sist galopperade han å tappa 50-100 meter , rundade ändå till seger.
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 17:37   #23
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 324
Sharp$: 6253
Standard

Henkes form ? Känns som om orione funkar på kort så kommer det gå undan. Minuset är väl Ludde , men jag gillar när hästarna körs sönder å samman
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 17:40   #24
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 731
Sharp$: 458
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Bonito Hornline stod på samma startvolt som Gio Follo som han slog knappt senast, men jag tror inte det var det som menades? :-)
Förstår inte va du menar tycker du dem är klara eller?
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 17:43   #25
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 402
Sharp$: 592
Standard

Jag är lite inne på 13 Search Launcher i avd 3.

Så här säger Peter själv

13 Search Launcher (Peter Untersteiner) är nyttig. Han har bra form. Har ­bara varit femma men har gått bra varje gång. Jag vill ­varna lite för honom. Stämmer det för honom är han med ­längre fram. Det blir inga ändringar, säger Peter.


Vad har ni för tankar?

Han borde ju hamna bra på det från det läget? Hästens kapacitet borde duga bra i detta gänget ?

--------------------------------------------

Barfota på Bazire Dimance nu känns ju också väldigt intressant och den åker också med på min kupong.

Senast redigerad av spikpaddy den 2015-04-01 klockan 17:46. Anledning: Tillägg
spikpaddy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 17:57   #26
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Jag tänkte om lite och singlar Mr Perfect och Mc Steamy.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 18:02   #27
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag tänkte om lite och singlar Mr Perfect och Mc Steamy.
Kommer inte Mr Perfect att få press av Clemenza Am och hamnar inte McSteamy i dödens (Vivo Per Lei i spets)?

Kanske ändå blir vinst för de du nämner, tänkte bara lite...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 18:23   #28
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Bombas rejält på Keypad nu i V5-3 på Valla och det vet man vid det här laget vad det brukar betyda. Ska ju dessutom gå barfota runt om + helstängt ffg vilket oftast ger mycket bra effekt på Melanders hästar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
spikpaddy (+10)
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 18:25   #29
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 670
Sharp$: 4280
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Bombas rejält på Keypad nu i V5-3 på Valla och det vet man vid det här laget vad det brukar betyda. Ska ju dessutom gå barfota runt om + helstängt ffg vilket oftast ger mycket bra effekt på Melanders hästar.
Var det helstängt på?
bergomiotmail är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 18:28   #30
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bergomiotmail Visa inlägg
Var det helstängt på?
Sorry utgick från info som jag läst tidigare utan att ha kollat d själv.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 18:29   #31
 
hammmmmars avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 373
Sharp$: 1670
Standard

Läste Screen Heigt bfro ffg, i år eller vadå? Enligt atg har ju denna gått bfro ett antal gånger förr.
hammmmmar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 18:33   #32
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Ingen jänkarvagn - Orione Spin...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 18:34   #33
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 229
Sharp$: 57477
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bergomiotmail Visa inlägg
Var det helstängt på?
Öppet huvudlag vad jag såg men skorycket räckte för att den skulle gå från 3 till 17 procent på V5 och ge under 3 ggr pengarna. Hästen var inte med i topp 4 ranken i något tidigt experttips. Jäkligt synd att dom tog bort det loppet från V86.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 18:36   #34
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 229
Sharp$: 57477
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Ingen jänkarvagn - Orione Spin...
Den gav effekt vid vinsten. Därmed är väl 50 procent av insatserna på den ännu mer tveksamt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+1)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 18:40   #35
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 18:45   #36
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Det är nog dags för banorna att ersätta startbilarna, eller? Detta händer ju titt som tätt verkar det som...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Filmtokig (+5)
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 18:57   #37
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: borlänge
Inlägg: 619
Sharp$: 937
Standard

Mc Sreamy känns som en bra spik bf
leffa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 18:58   #38
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Den gav effekt vid vinsten. Därmed är väl 50 procent av insatserna på den ännu mer tveksamt.
Problemet med Orione Spin är ju att Kolgjini kör. Garantispets. Bland de bättre hästarna i loppet samt ledning på Jägersro, dessutom sprint och förmodligen ingen som pressar. Hmm, känns ju nästan som att hästen måste vara sjuk för att förlora, eller?
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 19:02   #39
 
Reg.datum: mar 2015
Ort: Thailand
Inlägg: 1 292
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Problemet med Orione Spin är ju att Kolgjini kör. Garantispets. Bland de bättre hästarna i loppet samt ledning på Jägersro, dessutom sprint och förmodligen ingen som pressar. Hmm, känns ju nästan som att hästen måste vara sjuk för att förlora, eller?
Fel kusk fel distans för hästen.
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 19:03   #40
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Fel kusk fel distans för hästen.
Ja och nej. Rätt kusk av anledningen jag nämnde, spets och Jägersro. Har inga vinster på sprint, men har ju tiderna i sig, så jag vet faktiskt inte...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 19:10   #41
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Lindblom var inte så uppåt på Sauveur, lovade inte seger eller nåt!!?? Spikar på det! Skämt åsido verkar det vara en riktigt bra spik, ingen av motbuden är några raketer ut så de kommer inte komma till spets hursomhelst och dra den stora fördelen. Så förutsättningarna är något likvärdiga för de hästar som höjer sig och Sauveur är ju bäst och vinner det här om han är bra för dagen. Har gått alla jobb enligt Lindblom, men inte jobbat tempo (och behöver väl förhoppningsvis inte så mycket speed här).
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 19:13   #42
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 688
Sharp$: 3012
Standard

Spikarna:

Orione Spin
Som det låter släpper Ingves spets till Ludde om han kommer tidigt. Det räcker för mig och de var nöjda med värmningen. Var snuskigt fin senast.

Mr Perfect
Tvåhästarslopp men jag tycker ofta det är mycket hausse kring luddes men har ärligt talat inte riktigt visat att han kan ta ner favoriten från dödens. Tror alltså att Oskarsson kan sitta i spets tidigt och då borde det vara klart.

Inga jättedrag i övrigt men det låter bra på Bazir Dimanche och vem som helst i andra efter att tränaren för favoriten var lite tveksam efter värmningen.
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 19:16   #43
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Lindblom var inte så uppåt på Sauveur, lovade inte seger eller nåt!!?? Spikar på det! Skämt åsido verkar det vara en riktigt bra spik, ingen av motbuden är några raketer ut så de kommer inte komma till spets hursomhelst och dra den stora fördelen. Så förutsättningarna är något likvärdiga för de hästar som höjer sig och Sauveur är ju bäst och vinner det här om han är bra för dagen. Har gått alla jobb enligt Lindblom, men inte jobbat tempo (och behöver väl förhoppningsvis inte så mycket speed här).
Ja, om man ska gå på grundkapacitet så vinner nog Saveur. Är ju en fantastisk häst. Han måste undvika dödens och enligt vad jag läst mig till ska han ta det lugnt.

Är inte Screen Height lite streckad med tanke på ändringar och hur uppåt Melanders stall är?
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 19:21   #44
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 229
Sharp$: 57477
Standard

Vilka ramlopp idag. King Sir Kir sa Claes Svensson nyligen var den bästa häst han någonsin tränat. Han har ju haft elitloppshäst (Cenit Guy) så man undrar hur bra den här ska bli. Ser ju helt okörd ut idag igen och vad ska hända när han börjar lätta den i balansen ?
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 19:23   #45
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Ja, om man ska gå på grundkapacitet så vinner nog Saveur. Är ju en fantastisk häst. Han måste undvika dödens och enligt vad jag läst mig till ska han ta det lugnt.

Är inte Screen Height lite streckad med tanke på ändringar och hur uppåt Melanders stall är?
Får nog fega och ta med Random Shot ändå, för vinner inte Åke gör ju Örjan det. Order To Fly tycker jag inte är bra nog att rå på någon av de här, grymt överskattad idag! Brukar bli så när de kommer från en bra seger på Valla.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 19:33   #46
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Alltid lika roligt när Kolgjini kör...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 19:35   #47
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 885
Sharp$: 4938
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Alltid lika roligt när Kolgjini kör...
Han lyckades vara ansluten till bilen ungefär vid startlinjen i alla fall? Bättre sent än aldrig
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+1)
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 19:38   #48
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Lindblom var inte så uppåt på Sauveur, lovade inte seger eller nåt!!?? Spikar på det! Skämt åsido verkar det vara en riktigt bra spik, ingen av motbuden är några raketer ut så de kommer inte komma till spets hursomhelst och dra den stora fördelen. Så förutsättningarna är något likvärdiga för de hästar som höjer sig och Sauveur är ju bäst och vinner det här om han är bra för dagen. Har gått alla jobb enligt Lindblom, men inte jobbat tempo (och behöver väl förhoppningsvis inte så mycket speed här).
Spikade också Sauveur, tycker den bör stå sig väldigt starkt mot dagens motstånd även om både Random Shot och OTF är bra hästar.
___________________________



Kolgjini kör alltid lika roligt, man blir ju livrädd när man sitter med spik på honom. Spets var ju givet här och därför såg jag inget värde i att gardera.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 19:41   #49
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shizznit Visa inlägg
Han lyckades vara ansluten till bilen ungefär vid startlinjen i alla fall? Bättre sent än aldrig
skulle varit omstart om domarna inte varit rädda för en utskällning av ludde
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 19:43   #50
 
Reg.datum: mar 2015
Ort: Thailand
Inlägg: 1 292
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

"Svarar du så dör vi tillsammans"
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+1)
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 19:46   #51
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Lite halvmesigt jobbat av Tony på upploppet. Känns som Westholm var hungrigare och vann därav.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tomtom2 (+2)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 19:47   #52
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Äsch då, Tony hade väl kanske hållit undan om han inte varit så förbannat skraj för Jorma. Eller om Jorma gått på i tredje för den delen. Där flög jag på allt, enda matematiska spiken på minsta favoriten (bra lir på streckspelen det)!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 19:48   #53
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
"Svarar du så dör vi tillsammans"
Fast Mr Pellegrino brukar ju vara ganska vek när den får normalpress. Tänk hur det hade vart med Kolgjinipress... Så ganska givet att Ingves skulle släppa med den hästen.
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 19:52   #54
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Äsch då, Tony hade väl kanske hållit undan om han inte varit så förbannat skraj för Jorma. Eller om Jorma gått på i tredje för den delen. Där flög jag på allt, enda matematiska spiken på minsta favoriten (bra lir på streckspelen det)!
ja jorma satt o sov det syndes tydligt på bottre lång.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 19:53   #55
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 677
Sharp$: 50158
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Lite halvmesigt jobbat av Tony på upploppet. Känns som Westholm var hungrigare och vann därav.
T.Wallin är inte med bland mina 11-20 kuskar.Han har sin framtid långt bakom sig.Såna chanser som ikväll får han numera ytterst sällan.Då gäller det att ta vara på dem...Han gjorde inte det.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 19:54   #56
 
Majors avatar
 
Reg.datum: apr 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 605
Sharp$: 437
Standard

En större summa på vinnare New R till fast odds 17ggr på bet365
__________________
Se var du sätter fötterna, annars kan du lätt tappa travet.
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 19:54   #57
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
T.Wallin är inte med bland mina 11-20 kuskar.Han har sin framtid långt bakom sig.Såna chanser som ikväll får han numera ytterst sällan.Då gäller det att ta vara på dem...Han gjorde inte det.
Brukar inte va gla på tony. Men vad skulle han gjort i det loppet?
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 19:55   #58
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
T.Wallin är inte med bland mina 11-20 kuskar.Han har sin framtid långt bakom sig.Såna chanser som ikväll får han numera ytterst sällan.Då gäller det att ta vara på dem...Han gjorde inte det.
Är inte Wallin den kusk som får minst böter av alla kuskar i topplistorna?
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 19:55   #59
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
T.Wallin är inte med bland mina 11-20 kuskar.Han har sin framtid långt bakom sig.Såna chanser som ikväll får han numera ytterst sällan.Då gäller det att ta vara på dem...Han gjorde inte det.
Ja lite surt när jag hade spik på honom där, hade varit riktigt spelvärt om man fått in den.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 20:01   #60
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 402
Sharp$: 592
Standard

Stackars Peter fastnade bakom Lövgren när hans var slut..Den hade nog gett sig in i matchen annars. Vinner snart iaf !
spikpaddy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 20:01   #61
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 670
Sharp$: 2618
Standard

Tänk om det satt en riktig kusk bakom Bazir Dimanche....
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 20:02   #62
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spikpaddy Visa inlägg
Stackars Peter fastnade bakom Lövgren när hans var slut..Den hade nog gett sig in i matchen annars. Vinner snart iaf !
Ja klockren vila i sista sväng bakom häst som gick katastrofalt fel. Nästagångare!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Filmtokig (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 20:04   #63
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ja klockren vila i sista sväng bakom häst som gick katastrofalt fel. Nästagångare!
vad skulle han ner där o göra? okänslig styrning av untersteiner
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 20:05   #64
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 670
Sharp$: 4280
Standard

Biken testades för andra gången på Promise, (galopp direkt i starten sist) ingen info om det från stall Melander eller nej jag menade Westholms!! Inte första gången det händer....lallare!!
bergomiotmail är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 20:07   #65
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
vad skulle han ner där o göra? okänslig styrning av untersteiner
Standardstyrning ju, i läget när han gick ner gick ju Lövgrens som den skulle sen tog det tvärstopp utan att man riktigt kunde förutse det (vi som såg på tv såg nog tendensen men det är svårt att fånga upp sånt när man är i loppet).
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 20:11   #66
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 731
Sharp$: 458
Standard

diskning eller ej=
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 20:12   #67
 
Majors avatar
 
Reg.datum: apr 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 605
Sharp$: 437
Standard

Jorma diskad
__________________
Se var du sätter fötterna, annars kan du lätt tappa travet.
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 20:12   #68
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 677
Sharp$: 50158
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Brukar inte va gla på tony. Men vad skulle han gjort i det loppet?
Jag tycker att han borde höjt tempot redan i sista sväng och inte bjudit in Westholm.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 20:13   #69
 
Majors avatar
 
Reg.datum: apr 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 605
Sharp$: 437
Standard

Samma som igår med Bar P, lägger för hårt tryck på hästen sista 150 m
__________________
Se var du sätter fötterna, annars kan du lätt tappa travet.
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 20:14   #70
 
Majors avatar
 
Reg.datum: apr 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 605
Sharp$: 437
Standard

Va !! sjukt med tanke på beslutet igår !!
__________________
Se var du sätter fötterna, annars kan du lätt tappa travet.
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 20:16   #71
 
mille94s avatar
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 39
Sharp$: 1421
Standard

Sitter med 3 av 4 och hade fel på Tudor...
mille94 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 20:20   #72
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Jag tycker det är märkligt att inte Jorma blir diskad där.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 20:23   #73
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 646
Sharp$: 3211
Standard

Spik på V3
Hade inte han på v8
5 6 7
4 kvar
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+2)
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 20:30   #74
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 264
Sharp$: 3119
Standard

Det var stallkörning för att få Screen Height till seger. Vinner ju inte utan galopp, men ändå...
luggen77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 20:31   #75
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 252
Sharp$: 409
Standard

Vilket lopp order to fly gör !!
kasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 20:32   #76
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 677
Sharp$: 50158
Standard

Har Hedström nån egen åsikt, nånsin?Allt han säger avslutas alltid med: Eller hur Micke?Vad tycker du Micke? Hur gick det till Micke? o.s.v.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 20:33   #77
 
hammmmmars avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 373
Sharp$: 1670
Standard

Är inte 5 Hobard rätt bortglömd i nästa nu? Står i 27ggr för tillfället!
hammmmmar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 20:36   #78
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 998
Sharp$: 2445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hammmmmar Visa inlägg
Är inte 5 Hobard rätt bortglömd i nästa nu? Står i 27ggr för tillfället!
Slänger in en kaffepeng på den som vinnare,men finns nog någon anledning till att den står i det höga oddset.
Dalle82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 20:39   #79
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 688
Sharp$: 3012
Standard

Gillar 5 Love Dancer och när man åkt på V86 blir det min spik på Dubbeln. Detta är en bra häst som duger bra i detta gäng. Toppspår och bara kusken emot! Någon av 7 och 11 bör vinna i första.
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 20:39   #80
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Barfota Mcsteamy krossar dem nog bara nu. Bra värde på de DD-komberna!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 20:39   #81
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Hoppas Calvin är sådär jävla överlägsen som han kan vara. Vägrar ge upp på honom, en favorithäst.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 20:40   #82
 
mackyyys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö, Sthlm,
Inlägg: 551
Sharp$: 6333

NHL 2014/15
Stats: 83 - 122 - 11
ROI: 115.74%
Vinstprocent: 40.49%

Standard

Trots vila får Radieux sig en peng.
mackyyy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 20:45   #83
 
mackyyys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö, Sthlm,
Inlägg: 551
Sharp$: 6333

NHL 2014/15
Stats: 83 - 122 - 11
ROI: 115.74%
Vinstprocent: 40.49%

Standard

Haha, det var mig en het häst
mackyyy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 20:45   #84
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Hyfsad kuse han har pappa Unter. Inte många som tar emot en okörd Calvin. Bara att lyfta på hatten
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 20:45   #85
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 229
Sharp$: 57477
Standard

Vilken jäkla prestation av Untersteiners häst. Fick ju verkligen inget optimalt lopp men håller ändå undan från en fungerande Calvin Borel som också var riktigt bra. En av årets vassaste prestationer så här långt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 20:50   #86
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 731
Sharp$: 458
Standard

vem kom först av radieux och geting sånna?
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 20:50   #87
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Vilken jäkla prestation av Untersteiners häst. Fick ju verkligen inget optimalt lopp men håller ändå undan från en fungerande Calvin Borel som också var riktigt bra. En av årets vassaste prestationer så här långt.
Dom två fick jag gåshud av. Snygg spik av Spelvärde!
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 20:52   #88
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 252
Sharp$: 409
Standard

även tt hade den spik
kasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 20:54   #89
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Där har Tony lite att lära av Björn
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 20:55   #90
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 677
Sharp$: 50158
Standard

Hahahahahahahahahahahahaha Nybrink!

Jag tror inte någon tar honom nu...
Utklassad och utbombad från dödens av en bättre kusk med sämre häst!
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 20:56   #91
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

man ser vilken skillnad det är på kuskarna. både hans owe o Ville är livrädda för att försöka vinna lopp. nån av dem borde givetvis tagit dödens, istället glider björn rutinerat fram o stänger in dem o reglerar till vinst busenkelt
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 20:56   #92
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Härligt med maxklaff på DD! 26ggr på vinnarspelet jämfört med 46ggr på DD det är värdedubbel det! Surt man missade åttan, om man gett fan i att fegdubbla Sauveur och poletten trillat ner att Mc Steamy bara var bäst innan spelstoppet kunde det nog ha gått. Tack för ikväll!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 20:57   #93
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 646
Sharp$: 3211
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Dom två fick jag gåshud av. Snygg spik av Spelvärde!
Den missade jag, var spelvärdes ranking utlagd eller var det hemligt, Kanske jag missade den på Facebook??
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 20:59   #94
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 677
Sharp$: 50158
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
man ser vilken skillnad det är på kuskarna. både hans owe o Ville är livrädda för att försöka vinna lopp. nån av dem borde givetvis tagit dödens, istället glider björn rutinerat fram o stänger in dem o reglerar till vinst busenkelt
Bra sammanfattat!
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 21:03   #95
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kasse Visa inlägg
även tt hade den spik
Tydligen TT, Snoken, Spelvärde och Stora Vinster. Jag hade inte tid med V86 så noterade aldrig omgången stora spik av betaltjänsterna som jag brukar göra.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 21:09   #96
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 229
Sharp$: 57477
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Dom två fick jag gåshud av. Snygg spik av Spelvärde!
Ja, men den var kanske inte så svårhittad. Tyckte däremot att flera andra vinnare var det idag och hade själv varit chanslös på 8 rätt i kväll även om jag fått lira för 10 000 kr. Hade haft större chans förra onsdagen trots att utdelningen då var 2,5 mkr. Den största skrällen då var Pelikan Trio som det rycktes skor på samtidigt som jättefavoriten i det loppet enligt alla rapporter inte skulle passa på banan och gå med skor runt om. Vinnarna i avd 2,4 och 8 idag däremot hade jag nog bara streckat vid helgardering.

Nu får man ladda för långfredagen. Travet i Kalmar i morgon går tyvärr samtidigt som Leksand-Malmö spelar den avgörande matchen om en SHL plats så får bli en travfri dag i morgon och sedan fullt ös fred-sönd.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kasse (+5)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 21:14   #97
 
hammmmmars avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 373
Sharp$: 1670
Standard

Vad hände med Sebastian egentligen? Tycker ofta Hultmans hästar agerar liknande, kan bara försvinna i loppen efter att veckan innan gjort en topp prestation. Förstår inte hur han till vissa uppgifter verkligen kan toppa hästen så pass mycket så den är helt "förstörd" starten efter.
hammmmmar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 21:17   #98
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 229
Sharp$: 57477
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hammmmmar Visa inlägg
Vad hände med Sebastian egentligen? Tycker ofta Hultmans hästar agerar liknande, kan bara försvinna i loppen efter att veckan innan gjort en topp prestation. Förstår inte hur han till vissa uppgifter verkligen kan toppa hästen så pass mycket så den är helt "förstörd" starten efter.
Hade stått över jobb och det visade sig på upploppet. Dom siktar säkert på något V75 lopp framöver för att kvala in till elitloppshelgen och då kommer det nog vara mer vässat. Det var nog tur den inte kom med i V75 finalen i lördags.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 21:25   #99
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hammmmmar Visa inlägg
Vad hände med Sebastian egentligen? Tycker ofta Hultmans hästar agerar liknande, kan bara försvinna i loppen efter att veckan innan gjort en topp prestation. Förstår inte hur han till vissa uppgifter verkligen kan toppa hästen så pass mycket så den är helt "förstörd" starten efter.
Ni tar fel på Sebastian K och Sebastian Sund.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 21:30   #100
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 324
Sharp$: 6253
Standard

estreet, hansAUWE

våga plåga pållen lite. istället fast med mos
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 21:32   #101
 
hammmmmars avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 373
Sharp$: 1670
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Ni tar fel på Sebastian K och Sebastian Sund.
Nädå, Helge! Tänkte mest på att det inte är första gången när det gäller Hultman, inte just denna häst specifikt. Visst är hästen ursäktat när han bara är fyra år. Om det nu var det du menade
hammmmmar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 21:38   #102
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hammmmmar Visa inlägg
Nädå, Helge! Tänkte mest på att det inte är första gången när det gäller Hultman, inte just denna häst specifikt. Visst är hästen ursäktat när han bara är fyra år. Om det nu var det du menade
Var lite ironiskt skrivet. Men nu ska jag skriva på off topic (eller vad det heter), om stollen perratrav365, som huserar här och stängs av, varje gång.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 21:45   #103
 
hammmmmars avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 373
Sharp$: 1670
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Var lite ironiskt skrivet. Men nu ska jag skriva på off topic (eller vad det heter), om stollen perratrav365, som huserar här och stängs av, varje gång.
Förstod det, nästan får skriva med en gubbe nästa gång så det inte blir lika svårt. Är själv väl medveten om denne, brukar vara aktiv på Aot och har kommit över denne man ett antal ggr, även i privata mejl. Han är konstig.
hammmmmar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 21:56   #104
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hammmmmar Visa inlägg
Förstod det, nästan får skriva med en gubbe nästa gång så det inte blir lika svårt. Är själv väl medveten om denne, brukar vara aktiv på Aot och har kommit över denne man ett antal ggr, även i privata mejl. Han är konstig.
Hittar inte rätt forum att posta i, men han är riktigt vidrig där, som här, som på TP.

Tar det här.

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 22:16   #105
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 646
Sharp$: 3211
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
estreet, hansAUWE

våga plåga pållen lite. istället fast med mos
Detta va min spik. Travtränare och kuskar är väldigt åldersrelaterat. Ombergsstupet lool. Mätta vs hungriga. Det är som Poker. Har spelat poker
på alla pokerklubbar och vunnit mycket pengar. Mot Joxxa Jocksovitch Nickola Mosa.
Men nu med alla år i nacken har jag ingen chans mot hungriga oerfarna studenter
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 22:22   #106
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 646
Sharp$: 3211
Standard

https://scontent-ams.xx.fbcdn.net/hp...34&oe=55A545A9

Jag tror det är vinstlista V 86 från fajan
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 22:41   #107
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 4
Sharp$: 82
Standard

[QUOTE=Helge;419746]Hittar inte rätt forum att posta i, men han är riktigt vidrig där, som här, som på TP.

Tar det här.

XXX

Otroligt! Vad ær detta før en galning?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+50), Fulsprit (+10)
Svorsken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 22:42   #108
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 7
Sharp$: 149

Trav
Stats: 18 - 72 - 0
ROI: 105.04%
Vinstprocent: 20.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Jag tycker det är märkligt att inte Jorma blir diskad där.


Tycker jag me, satte vinnarspelet med hjälp av fina dombeslutet, kändes overkligt
Nadde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td