Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-04-02, 07:14   #1
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 125
Sharp$: 2069
Standard

V4 Bergsåker


Happygangster G.L måste ha en jättebra chans att vinna V4-3.
macken11 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-02, 10:03   #2
 
Reg.datum: mar 2015
Ort: Thailand
Inlägg: 1 292
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av macken11 Visa inlägg
Happygangster G.L måste ha en jättebra chans att vinna V4-3.
Är väl inte så starsnabb, finns många väl två motbud enligt mig i 1. Donna Del Sole & 7 Glen Turner.

Lås på dom tre borde va klart.
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-02, 10:13   #3
DIF
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Mariehäll - gräddhyllan
Inlägg: 1 847
Sharp$: 1683
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Är väl inte så starsnabb, finns många väl två motbud enligt mig i 1. Donna Del Sole & 7 Glen Turner.

Lås på dom tre borde va klart.
Donna Del Sole och Glen Turner skiter jag i, båda har vilat, ingen av dom vill vinna. Streckar 2,3,11 i det loppet och hoppas det räcker.
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-02, 10:22   #4
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 169
Sharp$: 3117
Standard

Nummer 11 i avd.3
vinner lätt .....
Det blir körning därframme
och Stallw. Kommer att krossa
motståndet på uploppet☺/
kungiran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-02, 10:24   #5
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 688
Sharp$: 3010
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg
Donna Del Sole och Glen Turner skiter jag i, båda har vilat, ingen av dom vill vinna. Streckar 2,3,11 i det loppet och hoppas det räcker.
För min del lutar det åt två streck på flerkupongen. 7 Glen Turner som det är spelvärde på eftersom tränaren ligger lågt. Men hästen är bra och har lite startpoäng dessutom optimal balans. 11 Stall Warning varnas det för på lajven men fortfarande ganska lågt streckad ändå. Har slagit favoriten förr och nu troligen bättre med barfotabalansen. 1 Donna Del Sole är svår att sätta in i gänget men min känsla är ändå att det kan bli tufft trots chans till spets.
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-02, 10:54   #6
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 688
Sharp$: 3010
Standard

Mina tankar om hela omgången efter lite arkivkoll.

Tror att 1 Mr Vox har en bra chans i första avd. Ohlsson har kört de flesta hästarna och har säkert valt rätt häst. De värsta motståndarna är inga lejon till slut och jag har svårt att se någon som vill offra sig och sätta upp tempot. Nää det lutar starkt åt spets och slut på favoriten.

Även favoriten i andra har en bra uppgift. 8 Ave Maria har vunnit på alla distanser och är i mina ögon en ganska komplett häst. Den speeden hon la vid senaste vinsten var härlig att skåda. Möter nu bara ston och ärligt talat är det inte mycket till motstånd här. Har dessutom vunnit förut direkt efter vila så jag tror inte det är någon nackdel att hon inte har startat på länge.

I tredje loppet tror jag som sagt mest på 7 och 11. Förstahäst är 11 Stall Warning som återigen går barfota runtom. Men grymt upphaussad på lajven så plockar även med 7 Glen Turner som absolut har fart för att vinna detta lopp. Väldigt lite streckad i förhållande till reell vinstchans som jag ser det.

I sista har såklart 11 Conny Kullers en bra chans och på en flerkupong är det inte fel att spika. Landgren är bra på kallbloden och motiverad favorit. Men jag kommer nog att gardera på här då det kan strula för favoriten från detta läge. 2 Stjerne Mai har gått jämnt med favoriten från lika start nu med 40 m till godo!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)

Senast redigerad av legolasse den 2015-04-02 klockan 11:17.
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-02, 12:02   #7
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 670
Sharp$: 50100
Standard

[QUOTE=legolasse;419773]Mina tankar om hela omgången efter lite arkivkoll.


"Även favoriten i andra har en bra uppgift. 8 Ave Maria har vunnit på alla distanser och är i mina ögon en ganska komplett häst. Den speeden hon la vid senaste vinsten var härlig att skåda. Möter nu bara ston och ärligt talat är det inte mycket till motstånd här. Har dessutom vunnit förut direkt efter vila så jag tror inte det är någon nackdel att hon inte har startat på länge."

Interlace tycker jag var en moralisk vinnare i avd.2.Inget ont om den hästen men jag ifrågasätter Henrik Svenssons trovärdighet om att hans häst har tränat bra och gör bra lopp efter vila.Minst ett av de påståenden rimmar illa med verkligheten av dagens lopp att döma.Ave Maria är ett bättre sto än Interlace som fick ett tungt lopp i jämförelse med Svenssons och ändå vek sig Ave Maria på ett pinsamt sätt.
hoola är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-02, 13:43   #8
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 4
Sharp$: 1244
Standard

kul spel det här.....
får nog testa det här nån mer gång ;-)
Registrerat spel

Datum: Torsdag 2015-04-02
Bana: Bergsåker, omg. 16
Spelform: V4

Avd Ordinarie hästar
1 1, 4
2 1 Lindsey Vonn
3 2 Happygangster G.L.
4 4, 5, 11

Vadet gäller startnummer

6 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 12,00 kr

Kvittonummer: 8B0E 9084 4059 9101

Utbetalt: 938,00 kr
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+5)
jame är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-02, 23:40   #9
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 688
Sharp$: 3010
Standard

[QUOTE=hoola;419784]
Citat:
Ursprungligen postat av legolasse Visa inlägg
Mina tankar om hela omgången efter lite arkivkoll.


"Även favoriten i andra har en bra uppgift. 8 Ave Maria har vunnit på alla distanser och är i mina ögon en ganska komplett häst. Den speeden hon la vid senaste vinsten var härlig att skåda. Möter nu bara ston och ärligt talat är det inte mycket till motstånd här. Har dessutom vunnit förut direkt efter vila så jag tror inte det är någon nackdel att hon inte har startat på länge."

Interlace tycker jag var en moralisk vinnare i avd.2.Inget ont om den hästen men jag ifrågasätter Henrik Svenssons trovärdighet om att hans häst har tränat bra och gör bra lopp efter vila.Minst ett av de påståenden rimmar illa med verkligheten av dagens lopp att döma.Ave Maria är ett bättre sto än Interlace som fick ett tungt lopp i jämförelse med Svenssons och ändå vek sig Ave Maria på ett pinsamt sätt.
Ja insatsen var tyvärr mindre bra. Tror också att loppscenariot blev lite fel men borde hållt bättre. Bara bryta ihop och komma igen!
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td