|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
v64 Gävle jackpot
Bästa spik? bästa drag? ser svårt och öppet ut....
Glad påsk alla..... nu kör vi
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
drakdead (+5) |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Spik, Up to belle och utgång på algot ålj och sheava vik. Lås på 2-5 i sista!!
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Glad påsk, Angelica vinner i första...
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Jag är ingen kallblodsexpert men hade nog chansspikat Finnskog Sjefen i avd 1 av två anledningar.
1. Kusken. Första gången med proffskusk. Torbjörn Jansson istället för Henrik Kublik är ju en makaber kuskförstärkning 2. Hästen är anmäld barfota runt om för andra gången någonsin i sin 106e start (i alla fall i Sverige). Enda gången den gick så, i ett lopp 2013, vann den lätt. Spelvärd chansspik. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+3), Manprinsen (+10), TOBYTYKE (+4), Chiron (+2), Trinity (+2) |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Känns som TT har en bra & solid rank, ryggar den.
|
|
|
|
#7 | |
|
Citat:
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Svenska kuskar på norska kallblod är för det mesta lyckat! Dessutom som Olle skrev, proffskusk, fast andra gången tror jag. Kai Johansen har väl kört den?
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Känns som Angelica lät sig bli synad lite väl enkelt där kan jag tycka. Så mycket sämre är inte hennes kuse ändå.
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Blir så när en proffskusk ställer en fråga... Men hon gjorde faktiskt rätt. Såg att Jansson inte ville släppa dödens till Närbyjänta. Skulle bli högt tempo. Algot passar bättre med rygglopp tror jag?
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ja den ska gå i ryggar har jag också hört, men kort distans och spets brukar vara guldläge annars. Nu fick hon lucka ändå men på tok för sent. Torbjörn med sin rutin körde enligt instruktionsboken så det var ganska givet med seger. Var dock tvungen att dubbla med 9:an till 1%, tyvärr orkade den inte plocka ner ledaren över upploppet.
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Citat:
Hade samma tanke ang. 9:an. Tog bort den pga Sundbergs form (en vinst i december och innan det en i augusti)...
|
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
HÄRLIGT KENNETH!!
![]() Alltid lika nervös när jag spikar dig....
Chiron (+5) |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Själv vågar jag aldrig spika Kenneth, hade fyra garderingsstreck utöver honom
Chiron (+1) |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Fyfan! Nu kan det smälla tack! Kom igen
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Citat:
![]() Tyckte att det kändes som att han väntade för länge. Men har man en "överlägsen" häst så kan man vänta in i det sista... |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Där rök jag då, hade 4, 10 men Uffes häst gick ju inte ett skit på sista bortre.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Citat:
haha jag hade oxå 4-10! Såhär i efterhand känns de otroligt korkat. Inte för att man ska vara efterklok. Utan snarare för att man överanalyserar ett enklare scenario. Nämligen att en guld-divisions häst ska runda dessa lusar. Även om Erik Lindgren sitter bakom. Nåväl! Angående "loppreffen" på Klosterskogen har de ju blivit känt. Men tycker bara att de blir barnsligt och uttjatat om han ska överdriva varje gång. Den gången med Support Justice vs BBS Sug. Tycker jag att det var befogat att hålla på så. Men med Lanem Silje kändes det ba korkat. Försökte lägga till en spänning och energi som inte riktigt fanns där. Men kanske bara min åsikt. Svårt o förklara
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Jävla favoriter... Tråkigt när man inledde med två spikar o garderat upp de två nästkommande lopp
Chiron (+5) |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Igen.....!!!!!!!!!! Galopp flerbångflerbången åt hvete 3an hade vunnit lätt... Spik 4 i dd1 sen 2-5-6-10 x 50
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Nja misslyckats i avd 4 var väl lite hårt, kom fram rätt bra från start, men fastnade i en riktigt trött häst med ingen möjlighet till att gå ut i andraspår
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Travnet spikar nr4 (på alla kuponger inkl DD) - TT spikar nr 10.Vinner en tredje i DD-1?
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
TT är roliga, spikar Iponema..Skulle vilja höra motiveringen till det.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Jag hade spik på Danielle, men det gick vägen inte idag :/
Registrerat spel Datum: Lördag 2015-04-04 Bana: Gävle Spelform: V64, omg. 65 V6 - endast vinst vid 6 rätt Avd Ordinarie hästar 1 8 Finnskog Sjefen* 2 3, 8, 10, 11, 12 3 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12 4 1, 8 5 6 Danielle 6 2 Sorbet Vadet gäller startnummer 90 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 90,00 kr Kvittonummer: 8DEC E8C9 A495 1141 |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Kan inte vara nåt annat än att alla runt Solvalla som är tjänis med varann (inkl Malmrot) tycker att en Melander-häst (med M.Schön) väger tyngre än en uppkomling som bemödar sig att komma till Gävle från Halmstad.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Schön har inte vunnit ett enda travlopp i år! Och då bygger man ett system på över 2000kr på att han ska vinna från spår 10 mot Sheava vik.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Precis! De tyckte nog att Melanders häst var så bra att den trots Schön var deras bästa spik som allt (inkl DD) kunde vila på. 2500 kr i sjön...
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Gött med dubbeljackpott till Halmstad!
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8443Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Travnet har misslyckats ???
TT har spikat fel ??? Tomteverkstad !!! Man ar ansvarig for sina egna spel !!!
|
|
|
|
#42 |
|
Jag ryggar aldrig deras spel...Skulle inte röra i Iponema med tång idag. Men omöjligt att missa deras tips då dem dyker upp i ens twitterflöde och lite överallt..jag ställer mig bara undrande till en sådan spik av ett företag som jobbar med att sälja tips.
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Citat:
Tack Putte! Precis, alltid samma tjat om det. Helt otroligt! Är det för att känna sig som en bättre spelare själv då? Å alltid i efterhand, då haglar kritiken mot dom. Fattar inte major med flera pallar posta service plays här, totalt bortkastat. usch |
||
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Citat:
Här är deras analys. Jag ser inget konstigt i den som spelvärd spik till 11%, varken före eller efter. Kul drag, men det gick inte vägen.
Senast redigerad av Helge den 2015-04-04 klockan 17:29. Anledning: analys inte rank |
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Vad menar du? Förklara, vadå bortkastat ?
|
|
|
|
#46 |
|
Och varför skulle man inte kunna ställa sig frågande till deras spel? Får man bara komma med positiv kritik ?
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Är det bättre att pm rank mm till dom som ger sharps eller uppsakttar det man gör?
|
|
|
|
#48 |
|
Ja, folk klagar och hånar betaltjänsterna. Jag har slutat posta här, mer än Snoken härom dagen, kör på twitter ist, ingen klagar utan tar det för vad det är. Alla är usla mellan varven/oftast (
), tjänsterna med. Tro något annat är bara naivt.
|
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Citat:
Dessutom undrar jag av vilken anledning är det, enligt några här, opassande att kritisera/ifrågasätta betaltjänsterna?Det är ju de själva som utmålar sig själva som bättre pålästa,med bättre kontakter i stallarna än andra (t.ex jag) och just därför tar de ordentligt betalt för sina tips.Jag har själv köpt under en tid en av deras tjänster men gick back på det.Varför får jag inte ha synpunkter på deras ranking? - såg TT´s först 16.30. En sak till: ingen här så vitt jag kan se har kritiserat Major för att han generöst publicerat TT´s rank - sånt är värt applåd men jag vidhåller att spika Iponema var helt fel och såna tips kan för TT´s del skrämma bort presumtiva köpare. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+10) |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Kanske skulle börja syna varandras spel lite mer då? Kanske ger och utvecklar mer än att sitta och gissa hur deras rank kom till, ni ser ju inte analyserna som ligger bakom eller intervjuerna som finns.
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
haha, alla som klagar har ju gått på betaltjänsternas drag. Ingen har klagat på val av spikar/utgångar innan loppen, men så fort det gås i mål är alla usla
|
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Citat:
Ok, jag skrev "Skulle vilja höra deras motivering till att spika Iponema från spår 10 med Schön som inte vunnit travlopp iår" I mina öron är det varken ett hån eller klagande där..Bara uppriktigt nyfiken på vad dem hade för info på den som ingen annan hade. Men folk hör och tolkar saker som dem vill, och tar man det personligt för att man har lagt upp tipsen här så är man ju lite väl känslig. Jag är inte här för betaltjänsterna. Finns så många sharpsare här som är mycket bättre och har intressantare funderingar. Därför jag gillar att prata och läsa om trav här. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+5) |
||
|
|
|
|
|
#53 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Citat:
Ha en fin påsk.
|
||
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Citat:
Precis! Inte fan skriver jag en harang om deras spik inte sitter och hur kasst det va efter loppet..hahaha Det fenomenet ser man sällan här om varandras lir, bara tjänsternas. Gör det innan, så är det genast roligare. Nu ska jag bada. Hejsvejs |
||
|
|
|
|
|
#57 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8443Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Om man inte vet vem man ska spela så ska man inte spela.
Muppverkstad ???
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|