Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-04-04, 10:46   #1

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2782
Standard

V4 Dannero

Bästa spik? Bästa drag?

Håller Global Revenge i v4-3 borde vara bra chans
Micke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-04, 11:18   #2

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Håller med om Global Revenge. Ser väl i övrigt ganska favoritbetonat ut.
Gammal 2015-04-04, 11:36   #3

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 4305
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Ängskalla såg ut att ha krafter kvar sist på boden då galoppen kom trots ett tungt lopp! Bra inne i loppet idag (fördel ston), tror Ängskalla sitter i spets efter 2 300 m då J Rasmus är långsam ut. Spik! Spikar även Global R i V 4 3, grym senast fr dödens, kan inte tänka mig att Linderoth vill svara med sin då det är årsdebut. V 4 2 favorit Xantis Cornelius som även den gör årsdebut, svårbedömd således och jag tror Tomas tar detta lopp i ett led i matchning mot V 75 framöver. Vinner den idag går den inte över Klass 1 proppen!
Sista svårt, Dunder tror Decos behöver lopp i kroppen. BRF RO på den Ove A kör.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
spalato (+20)
bergomiotmail är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-04, 12:14   #4

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 1242
Standard

Treess Ribston i v4-2 sitter väl i spets direkt å därifrån ska den slås.

Tror nu att den är helt chanslös tyvär då Malla också tror på den...Så glöm den...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
DavidP (+5)

Senast redigerad av Olsson43 den 2015-04-04 klockan 12:22.
Olsson43 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-04, 12:37   #5

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 3015
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Blir fleris för mig då jag kommit fram till samma slutsats.

I första loppet är det fyra hästar som är mest streckade. Tror mest på 4 Ängskalla som har läge för spets och då är det hästen att slå. 9 Alsaker Faks är stark som få och gynnas av distansen. Motståndet är lite lättare nu än vad han mött förut.

De två andra tror jag mindre på. 1 Järvsö Rasmus såg väl sådär ut senast tror jag blir överspelad. 8 Järvsö Björn möter inte kullkamrater här och svårbedömd chans. Men kanske är Perssons springare överlägsen och vågar inte ta bort helt.

2 Xanthis Cornelis vinner nog felfri. Är ingen häst som galopperar ofta. Lång distans är även det en fördel för favoriten, behöver inte chansa för att få position. Men har mest gått auto på slutet och har vilat före denna start. Lite frågetecken finns alltså så de som vill gardera kan hugga på de halmstråna. Tror inte så mycket på 3 och 7 som är mycket streckade. 3 stod i 53 ggr när han mötte 2 (2,4 ggr) senast. Går inte barfota rom nu och är dessutom osäker i voltstart. 7 satt lite halvfast senast men när den fick fritt såg den sådär ut tycker jag. Nä tror mer på två andra: 4 Sonata Ås som var nära favoriten när de möttes 6/12 förra året. Har dokumentarad form och är giftig om den för spara speeden in på upploppet. Även 6 Elles W. Linnea är värd att beakta var jättefin vid senaste vinsten och kanske kan leda runtom?

7 Global Revenge tror jag är bästa spiken i omgången. 6 och 12 emot. 6 Oklahoma Broline tror jag spetsar initialt men sen släpper till favoriten. 6 har vilat och är nog inte mycket sämre än favoriten och dessutom startsnabb. 12 L'Amour har bytt tränare och det är alltid intressant. Dessutom härdad i tuff solvallakonkurrens. Men den verkar inte vara någon tiger och loppscenariot talar för att den måste gåra grovjobbet för att vinna. OM det skulle visa sig att 6 vill svara spets kan det finnas en liten chans för 12 att vinna.

5 Foajé går barfota rom ffg. När favoriter gör detta brukar min grundregel vara att gardera. Man vet aldrig hur det slår ut. Men jag tror att det passar alldeles utmärkt på denna häst. Han har lite flack gång och jag tror som sagt han kommer att bli än bättre med denna balans. Men annars är det väl bara att gardera på så mycket man har råd med. Har inga direkta drag att bjuda på.

Senast redigerad av legolasse den 2015-04-04 klockan 13:02.
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-04, 12:41   #6

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39610
Standard

Gör bara en liten på skoj.

1) Spik 8. Litet fält och lång distans. Ofta vinns de här loppen av ston annars, men tillägget spelar nog inte så stor roll.
2) 2,3,4,7
3) Spik 7. Även om de inte sticker ut hakan så ska det vara fin chans.
4) 1,5,6,11,12
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-04, 12:44   #7

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2445
Standard

1,4
4
12
1,5,6 x 10
Dalle82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-04, 12:49   #8

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39610
Standard

Järvsö Björn vill inte trava alls.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-04, 12:51   #9

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bergomiotmail Visa inlägg
Ängskalla såg ut att ha krafter kvar sist på boden då galoppen kom trots ett tungt lopp! Bra inne i loppet idag (fördel ston), tror Ängskalla sitter i spets efter 2 300 m då J Rasmus är långsam ut. Spik! Spikar även Global R i V 4 3, grym senast fr dödens, kan inte tänka mig att Linderoth vill svara med sin då det är årsdebut. V 4 2 favorit Xantis Cornelius som även den gör årsdebut, svårbedömd således och jag tror Tomas tar detta lopp i ett led i matchning mot V 75 framöver. Vinner den idag går den inte över Klass 1 proppen!
fy fan vad kass den var Ängskalla, sista gången jag spelar en häst som varit i Frankrike!
Gammal 2015-04-04, 12:52   #10

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 52685
Standard

Citat:
Jag skyller inte på Ove A. , inte på Ängskalla heller men det var en pinsam "performance" av ekipaget.
hoola är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-04, 12:57   #11

Standard

Och hur skulle man se den där prestationen komma efter Alsakers senaste lopp?
Gammal 2015-04-04, 13:04   #12

Standard

Citat:
Och hur skulle man se den där prestationen komma efter Alsakers senaste lopp?
Alla hästar kan väl ha en dålig dag? Dessutom gynnad av distansen denna gång.
Gammal 2015-04-04, 13:07   #13

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av legolasse Visa inlägg
Alla hästar kan väl ha en dålig dag? Dessutom gynnad av distansen denna gång.
Helt rätt, dessutom var det nog påställt då tränaren "bara" åkt 55 mil enkel för denna start!!
Gammal 2015-04-04, 13:13   #14

Standard

Herregud vilket dåligt självförtroende Henrik Svensson har, kör till spets så vinner du loppet...slipper du dessutom ha storfavoriten i ryggen...
Gammal 2015-04-04, 13:16   #15

Standard

Citat:
Herregud vilket dåligt självförtroende Henrik Svensson har, kör till spets så vinner du loppet...slipper du dessutom ha storfavoriten i ryggen...
Väldigt konstigt lopp. "Mina" drag fick sämsta möjliga lopp och favoriten vann pliktskyldigt. 3 var ju faktiskt bättre än vad jag trodde. Skulle ändå varit intressant att se vad 4 kunde gjort med ett normalt lopp.
Svara

Ämnesverktyg

td