Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-04-09, 14:30   #61
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7865
Standard

Ser lite konstigt ut när man skriver ut det så där men det blir ju så på ett matematiskt system. Man tror att alla har lika mycket chans. Lite det jag frågade Viroid om i en annan tråd( Underförstått).
Undrade hur man räknar som att varje rad ska vara bättre än kollektivets rad. Om jag har 5 hästar på mitt matematiska har jag 5st 20%are och 7 st 0%are. Hur ska jag räkna att raden blir bättre än kollektivets?. Det kan den ju nästan bara bli om man rankar och spelar reducerat med A,B,C osv men det lär finnas minst lika många som vinner på matematiska system i alla fall.

Senast redigerad av draken den 2015-04-09 klockan 16:36.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-09, 14:37   #62
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Är lite inne på att spika Daryl Boko i sista avd. Tror att Ludde tar spets och om han inte, i vanlig ordning, kör gasen i botten och galopperar så lär nog inte Untersteiner se dagens ljus. Sedan vinner Ludde typ aldrig med Quick Fix och då borde Ingves ha en bra chans när Quick Fix kroknar och drar både sig själv och Untersteiner bakåt.
I avd 2 så tror jag åter att Ludde kan förstöra för de mer betrodda och att Örjan kan se till att Explosive Dust, som gynnas kraftigt av öp sätter läppen först. Då va det bara 5 lopp kvar....
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+1)
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-09, 14:38   #63
 
Draxxlers avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 122
Sharp$: 603
Standard

Är det bara jag som tror mycket på Solvato på lördag?? Endast streckad på sjukt låga 13 % i nuläget.. Lär kanske öka tills på lördag men ändå mycket streckvärd i mina ögon. Kan bli så att jag kör spik på Solvato faktiskt

Tror inte alls på Maven faktiskt. Dåligt läge + redan klar för finalen = tror inte det blir fullt ös på den. Självklart kan Takter vinna loppet ändå men jag tror ändå inte det faktiskt.

GO SOLVATO!
Draxxler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-09, 14:41   #64
 
Draxxlers avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 122
Sharp$: 603
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Är lite inne på att spika Daryl Boko i sista avd. Tror att Ludde tar spets och om han inte, i vanlig ordning, kör gasen i botten och galopperar så lär nog inte Untersteiner se dagens ljus. Sedan vinner Ludde typ aldrig med Quick Fix och då borde Ingves ha en bra chans när Quick Fix kroknar och drar både sig själv och Untersteiner bakåt.
I avd 2 så tror jag åter att Ludde kan förstöra för de mer betrodda och att Örjan kan se till att Explosive Dust, som gynnas kraftigt av öp sätter läppen först. Då va det bara 5 lopp kvar....
Jag har samma tankar som du kring v75-avslutningen där min tanke just nu är att spika Daryl Boko som var ruskigt bra i årsdebuten! Tror den bara vinner om Ingves kör ett ok lopp med den

Så mina två spikar just nu är faktiskt Solvato och Daryl Boko, båda med MR Ingves bakom tömmarna och tränare Catharina Denberger. Men vi får se om det blir ändringar tills på lördag.. mycket kan hända på några dagar.
Draxxler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-09, 14:46   #65
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Det finns inte att någon häst skulle ta en längd på QF.
Man Winner var ganska nära i höstas eller när det var :-)

3 januari var det visst, men nära skjuter ingen hare
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Tirich den 2015-04-09 klockan 14:51. Anledning: datumet
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-09, 14:48   #66
 
DrGonzos avatar
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 18
Sharp$: 922
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Det finns inte att någon häst skulle ta en längd på QF.
Precis, ingen ide' att spekulera i att någon annan skulle ta spets. Finns ingen mer startsnabb i det loppet. Bättre att lägga energi på att försöka klura ut vad som händer efter det...
DrGonzo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-09, 15:47   #67
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1097
Standard

Allt hänger på hur Ludde kör där framme med QF.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-09, 16:11   #68
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Draxxler Visa inlägg
Är det bara jag som tror mycket på Solvato på lördag?? Endast streckad på sjukt låga 13 % i nuläget.. Lär kanske öka tills på lördag men ändå mycket streckvärd i mina ögon. Kan bli så att jag kör spik på Solvato faktiskt

Tror inte alls på Maven faktiskt. Dåligt läge + redan klar för finalen = tror inte det blir fullt ös på den. Självklart kan Takter vinna loppet ändå men jag tror ändå inte det faktiskt.

GO SOLVATO!
Går du bara på känsla och dissning av Maven - eller har du någon substans bakom tron på Solvato? Alltsedan Menlösa Barns Dag har det gått uselt för Solvato i Frankrike. Fick bl a stryk av Maven i senaste starten.

Min fråga är allvarligt menad. Har du hört om några jobb i världsklass eller något annat som höjt Solvato under de två senaste månaderna?
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-09, 16:16   #69
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Är lite inne på att spika Daryl Boko i sista avd. Tror att Ludde tar spets och om han inte, i vanlig ordning, kör gasen i botten och galopperar så lär nog inte Untersteiner se dagens ljus. Sedan vinner Ludde typ aldrig med Quick Fix och då borde Ingves ha en bra chans när Quick Fix kroknar och drar både sig själv och Untersteiner bakåt.
I avd 2 så tror jag åter att Ludde kan förstöra för de mer betrodda och att Örjan kan se till att Explosive Dust, som gynnas kraftigt av öp sätter läppen först. Då va det bara 5 lopp kvar....
Hugo du får bara en sharps av mig för Daryl Boko.
Men ingen är dum nog att utmana Napoleon i det här kriget. Därmed ingen öp.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-09, 16:20   #70
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7865
Standard

Maven är nog en bättre häst än Solvato och Noras Bean alla dagar i veckan .Kapacitet för att blåsa ifrån det här gänget med hur mycket som helst det finns säkert. Frågan är väl mer om de gör allt för att vinna . Kanske bara liftar med till en bra peng. Det lär vi ju få se på Lördag.

Senast redigerad av draken den 2015-04-09 klockan 16:22.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-09, 16:32   #71
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Just nu är Maven bäst i loppet men många faktorer som gör att jag aldrig skulle spika.

1. Redan klar för final (lär vilja vinna ändå men ändå en faktor)
2. Bakspår
3. Möter två hästar av absoluta toppklass nu i jämförelse med sist
4. Procenten hög (över 50%)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-09, 16:32   #72
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 198
Sharp$: 57243
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Maven är nog en bättre häst än Solvato och Noras Bean alla dagar i veckan .Kapacitet för att blåsa ifrån det här gänget med hur mycket som helst det finns säkert. Frågan är väl mer om de gör allt för att vinna . Kanske bara liftar med till en bra peng. Det lär vi ju få se på Lördag.
Ska bli upp mot 20 grader varmt på lördag i Malmö. Kommer också innebära snabb och fin bana och därmed ännu svårare att ta något bakifrån. Sitter Takter och väntar med att köra till sista sväng kan det vara försent oavsett vilken häst han har för det är ingen lek att ta in mycket på Jägers upplopp om det inte varit riktigt överpace. Då Maven har sanslösa 51 procent av insatserna just nu och det inte är ett viktigt lopp för henne kommer i alla fall jag spela på att man inte kör så offensivt denna gång.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-09, 16:34   #73
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Maven är nog en bättre häst än Solvato och Noras Bean alla dagar i veckan .Kapacitet för att blåsa ifrån det här gänget med hur mycket som helst det finns säkert. Frågan är väl mer om de gör allt för att vinna . Kanske bara liftar med till en bra peng. Det lär vi ju få se på Lördag.
Maven blåste av en småtrött stoelit senast, det var första segern för henne på nästan ett år. Hon imponerade, men ärligt talat så hade inte konkurrenterna då några gigantiska meriter som äldre att visa på. Nu möter hon hingstar och valacker, hon har bakspår och har egentligen ingenting att vinna på att ta ut sig totalt. Visst, kommer hon bra igenom och får andra/tredje utvändigt så kan hon vinna. Men jag tror inte hon kliver runt det här gänget med en sämre resa än konkurrenterna.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-09, 16:40   #74
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7865
Standard

Visst är det så. Jag kommer heller inte att spika Maven. Tycker det ser upplagt ut för Noras Bean men kanske tar alla 3 iaf + någon mer. Hjälm och fyrpunktsbälte
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-09, 16:58   #75
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V75-3

Ni dissar Maven för att hon bara mötte trötta ston senast, att Takter inte vill vinna, inte behöver vinna för att hon redan är klar, är för hårt betrodd, har bakspår, är sto........
Trots att hon slagit Solvato i Paris. Varit tvåa efter Timoko och slog övriga hingstar och valacker i Cannes. Jag vill påpeka, att även Solvato är klar för Olympiatravet.

Men endast Draxxler kommer med en vinnare. Och nyss även Draken. Jag efterlyser faktaunderbyggda argument vilka vi ska strecka utanför Maven.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)

Senast redigerad av mackpeter den 2015-04-09 klockan 17:02.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td