|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#196 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#197 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#198 |
|
Det blev en femhundring in på V4 i alla fall. Det får man nöja sig med då det vart tre favoriter.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
joppe59 (+1) |
|
|
|
|
|
|
#199 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#200 |
|
Tror du på Nilssons häst så är det väl bara att lira vinnare? Jag tror inte den står emot en topphäst som Maven.
|
|
|
|
|
|
|
#201 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
Conlight Ås kändes som en bra spik tidigare. Men nu tycker jag att Västerbo Eclair ser riktigt fin ut idag. Kan hästen vara redo för vinst redan?
|
|
|
|
|
|
|
#203 |
|
Tänkte från början bygga ett sys. för max utdelning på 50 000:- , nja..kör på att favvofall i 2 första,spikar maven .
Hoppas på 2X 2/4% i inledningen(inte troligt,men understreckade och roliga)V75:1-2 Odd face 2% ..?? 5 atticus...come on players.. V75:2 8 Mescal 2%..spelad som favorit senast mot dagens största..bfb denna gång..hitta ned i slagläge så.. Övriga lopp under analys.. L |
|
|
|
|
|
|
#204 |
|
Kan Napoleon CD förlora idag? Royal Prince ser ju riktigt fin ut...
|
|
|
|
|
|
|
#205 |
|
Är väl inte hennes fel att hon inte har den respekt proffskuskarna har som blir nersläppta varje gång de sänder fram oavsett vad det är för ök de kommer med. Såg inget konstigt med styrningen, sände fram för att ta dödens och fick svar. Gav upp till slut men då fick hästen i dödens galopp och hon provade igen. Uppenbarligen hade hon hyfsad täckning också, normalt sett hade hästen svimmat 500 kvar men den höll hyfsat. Ska man ge upp på fläcken när man får svar?
|
|
|
|
|
#206 |
|
Panik. Får inte upp filen från HPT till atg.
Felmeddelande " Angivetspel inte tillgängligt eller felaktigt ifylld. Kupong 1 ID " Vad är fel? Vad gör jag. |
|
|
|
|
|
|
#207 |
|
Ja, blir oddset det rätta så. Tror såklart mer på Maven men här snackar vi en som har 53 procent av insatserna på V75 mot en som har 8 procent. Ska man spika en sådan megafavorit så måste man väl gå emot andra om man inte är nöjda med några hundralappar max på 7 rätt och jackpot både på 6 och 5 rätt. Fick inte till något system idag som det finns potential i och avstår då hellre än att jag skänker en massa spelpengar till nästa lördags spelare. Hoppas man har fel och att det blir hög utdelning.
|
|
|
|
|
|
|
#208 |
|
Hur ofta säger Takter. "Jag tror och hoppas att hon vinner igen" Rätt starka ord, ingen preparé.
|
|
|
|
|
|
|
#209 | |
|
Citat:
|
||