Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-04-08, 23:02   #1

tornados avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 3915
Standard

Kräva minst en andrastreckad?

Guten Abend alles!

Undrar om ni andra som reducerar på trav kräver minst 1 andrastreckad på streckspelen???

Känns som man borde kunna kräva detta på v4-v86.

Någon stat har jag ej tyvärr men känns bara helt rätt med tanke på hur lite streck andrahandarna ständigt får på mina system. Normalt kör jag ju 2-3 fav på V75
Gammal 2015-04-08, 23:16   #2

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

På V86 är det ungefär en sjättedel av omgångarna där ingen andrahandare på strecken vinner, i övriga omgångar är det 1-5 andrahandare som vinner. En andrahandare något mer vanligt än två. Med alternativen en eller två andrahandare har man rätt i mer än 2/3 av V86-omgångarna. 3 andrahandare i ungefär 10% av omgångarna.
Gammal 2015-04-08, 23:50   #3

tornados avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 3915
Standard

Snabbt svar och låter ju great. Tack! kan llätt leva med var sjätte ggr. När det red så pass bra.

På andra streckspel då? V64??

Var hämtar ni denna stat så snabbt?
Gammal 2015-04-09, 06:59   #4

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Statistiken hämtar jag ur egen databas. ATG är inte särskilt pigga på att förse spelarna med statistik som hjälper dem att bli bättre. Det är en fråga som borde drivas minst lika hårt som att få reda på huvudlag och liknande.

På V75 åker du var fjärde omgång, drygt 6 av 10 omgångar har en eller två andrahandare.

På V64 åker du ungefär lika ofta, men det är ett mer favoritbetonat spel så trots en avdelning mindre så är det en eller två andrahandare i två tredjedelar av alla omgångar.

Ämnesverktyg

td