Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-04-12, 12:20   #16

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61678
Standard

Regnet ligger söder och väster om Umeå enligt senaste radarbilden. Kan bli så att dom klarar sig fram till loppen ska köras.

Tycker det är för mycket frågetecken med comebackande hästar och att flera ska gå med minusbalans så kom precis fram till att avstå spel idag efter en timmes pluggande. Men kollar nog lite på loppen efter kl 15. Fram till dess är det galopp från Täby på huvudmenyn.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-12, 12:24   #17

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 23
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Regnet ligger söder och väster om Umeå enligt senaste radarbilden. Kan bli så att dom klarar sig fram till loppen ska köras.

Tycker det är för mycket frågetecken med comebackande hästar och att flera ska gå med minusbalans så kom precis fram till att avstå spel idag efter en timmes pluggande. Men kollar nog lite på loppen efter kl 15. Fram till dess är det galopp från Täby på huvudmenyn.
Dåliga träningsförhållanden & comebackande favoriter kan vara ett tecken på hög utdelning, men risken för att vi ska ta hem det är väl minimal.

Kan vara så att roboten tar hem hela potten idag om han/hon har fått nån stenklar insider av Bergh.
Björnland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-12, 12:34   #18

Standard

Berghs årsdebutant i avd 3 har 61 procent av insatserna just nu. Den lyfte sig barfota i fjor men läste någonstans att det aviseras skor i årsdebuten. Hittar man någon annan vinnare där så kan man bli rik.

I avd 4 gör storfavroriten comeback efter mycket lång frånvaro. Andrahandaren har inte startat på 3 månader. Inte lätt för spelarna att gissa hur dom ska prestera idag. Kanske tredjehandaren Joy Ribb kan vara intressant med skoryck bak och allt, men den brukar ju tyvärr galoppera för det mesta.

I avd 5 gör favoriten första starten på ett år och i ny regi. Hur ska man bedöma en sådan ?

Potential till att vinna stort kanske man får genom att chansspika Kaffir Face i första och Pledge Allegiance i sista (obesegrad i spets har jag för mig och spetsfavorit. Det kan nog bli tuffare för favoriten att hinna ifatt den än skräpet den rundade senast i Boden).

Men sammantaget för mycket frågetecken/gissningar för att de skulle tilltala mig att komponera en V64a idag.
Gammal 2015-04-12, 12:49   #19

Standard

Citat:
Berghs årsdebutant i avd 3 har 61 procent av insatserna just nu. Den lyfte sig barfota i fjor men läste någonstans att det aviseras skor i årsdebuten. Hittar man någon annan vinnare där så kan man bli rik.

I avd 4 gör storfavroriten comeback efter mycket lång frånvaro. Andrahandaren har inte startat på 3 månader. Inte lätt för spelarna att gissa hur dom ska prestera idag. Kanske tredjehandaren Joy Ribb kan vara intressant med skoryck bak och allt, men den brukar ju tyvärr galoppera för det mesta.

I avd 5 gör favoriten första starten på ett år och i ny regi. Hur ska man bedöma en sådan ?

Potential till att vinna stort kanske man får genom att chansspika Kaffir Face i första och Pledge Allegiance i sista (obesegrad i spets har jag för mig och spetsfavorit. Det kan nog bli tuffare för favoriten att hinna ifatt den än skräpet den rundade senast i Boden).

Men sammantaget för mycket frågetecken/gissningar för att de skulle tilltala mig att komponera en V64a idag.
Bergh är ju en bra startkusk, Pledge ett sto & Raz har haft dåliga träningsförhållanden så jag skulle nog använda Bergh som singel A om jag körde reducerat.
Nothern Spy kliar det lite & ta med men ibland är det lättare än det ser ut.

Bergh i sista, hästen har gått bra efter vila vad jag kan se, då får man loss lite streck mot favoriterna.
Gammal 2015-04-12, 12:50   #20

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:

Sahara C. Four precis struken invändigt om Kaffiren.

Vovven Raz Mackenzie som Bergh ville köpa men inte fick, skulle jag inte vilja ha i dödens. Den spetshästen kommer inte komma i mål
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-12, 12:56   #21

Standard

Spår fyra för Raz på tillägg samtidigt som Bergh har springen, många & runda, det lär bli långt fram.
Gammal 2015-04-12, 12:59   #22

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Björnland Visa inlägg
Spår fyra för Raz på tillägg samtidigt som Bergh har springen, många & runda, det lär bli långt fram.
Är ju lång distans så all tid i världen kajka runt dom.

Snällare propp idag än näst senast (låst vid 980 k då) och han startade på 2680. Tycker 1 och 7 är fina hästar, bättre än han mötte då men tror Raz är klassen bättre än alla dessa tror jag.

Senast redigerad av Helge den 2015-04-12 klockan 13:11. Anledning: propp
Gammal 2015-04-12, 13:11   #23

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Verkar vara en favoritbetonad omgång.

Men har en främst en idé som jag anser är på tok för lite streckad.
Avd 2: 10 Beverly Boulevard - går ner i klass, avslutar alltid starkt, Sara Dunder kanske har fått lite tips av Robert om hur hästen fungerar, tänkbar chansspik!...
Avd 3: 14 Uncle Brodde - om man mot förmodan vill gardera storfavoriten, stark spurtare, underskattad kusk.

Hittade faktiskt inget mer intressant. Som sagt ser det ut att bli låg utdelning...

Lycka till allihopa!
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-12, 13:12   #24

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Är ju lång distans så all tid i världen kajka runt dom.
Ja, men 15,7 som den gick senast från liknande läge borde i alla fall inte räcka långt mot riktigt motstånd. Spetsar Erik kör han väl lätt en låg 15 tid i spets och då måste Rogers gå väldigt mycket snabbare än sist från 20 meters tillägg och troligen en del av loppet i 3e spår. Men gillar också den hästen. Norra Norrland har akut brist på bra hästar men detta är ett undantag.
Gammal 2015-04-12, 13:17   #25

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2367
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Verkar vara en favoritbetonad omgång.

Men har en främst en idé som jag anser är på tok för lite streckad.
Avd 2: 10 Beverly Boulevard - går ner i klass, avslutar alltid starkt, Sara Dunder kanske har fått lite tips av Robert om hur hästen fungerar, tänkbar chansspik!...
Avd 3: 14 Uncle Brodde - om man mot förmodan vill gardera storfavoriten, stark spurtare, underskattad kusk.

Hittade faktiskt inget mer intressant. Som sagt ser det ut att bli låg utdelning...

Lycka till allihopa!
Beverly Boulevard har jag jagat länge men den vill inte riktigt vinna. Tror mest på spets och slut för Flora Tooma. Sandra är inget blåbär
Kan man spika sig ur lärlingsloppet så har man grym fördel.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-12, 13:18   #26

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Sahara C. Four precis struken invändigt om Kaffiren.

Vovven Raz Mackenzie som Bergh ville köpa men inte fick, skulle jag inte vilja ha i dödens. Den spetshästen kommer inte komma i mål
Synd bara att dom behåller skorna på även idag på Kaffiren. Den har gått sina riktigt snabba tider barfota runt om. 10,3 på Åbergskvällen i fjor men då ska man tänka på att Jägers bana är max preparerad för snabba tider. Någon sådan tid går den inte med skor idag i alla fall och ska dom även ha lite brodd kvar i skorna max en 12 tid gissningsvis.
Gammal 2015-04-12, 13:19   #27

Helges avatar

Standard

Citat:
Ja, men 15,7 som den gick senast från liknande läge borde i alla fall inte räcka långt mot riktigt motstånd. Spetsar Erik kör han väl lätt en låg 15 tid i spets och då måste Rogers gå väldigt mycket snabbare än sist från 20 meters tillägg och troligen en del av loppet i 3e spår. Men gillar också den hästen. Norra Norrland har akut brist på bra hästar men detta är ett undantag.
Ja ett undantag och glad de inte sålde till Bergh.

Tiden säger inget, han låg sist, rundade allt och kom ned i andra utvändigt, där låg han kvar för att vikas ut på upploppet och vinna lätt. Han kan tider bättre än så och styrkan, skallen har han. Till att Pledge rekordsänker rejält idag då, med 2 sekunder om han ska hålla det tempot.

Men ni har medhåll från tjänsterna Pledge första rankad a-häst och spik på en annan. Raz = överskattad
Gammal 2015-04-12, 13:20   #28

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Beverly Boulevard har jag jagat länge men den vill inte riktigt vinna. Tror mest på spets och slut för Flora Tooma. Sandra är inget blåbär
Kan man spika sig ur lärlingsloppet så har man grym fördel.
Sida vid sida tror jag inte att Flora Tooma tar en längd på U.bergs Oppzi? Om Oppzi spetsar skänker kusken loppet om hon släpper. Därför känns det som att dessa två kan bråka om spets ett tag sen lär väl 7:an och 8:an försöka ge sig in i leken. Känns som högt tempo, vilket borde gynna Beverly...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-12, 13:22   #29

Helges avatar

Standard

Citat:
Synd bara att dom behåller skorna på även idag på Kaffiren. Den har gått sina riktigt snabba tider barfota runt om. 10,3 på Åbergskvällen i fjor men då ska man tänka på att Jägers bana är max preparerad för snabba tider. Någon sådan tid går den inte med skor idag i alla fall och ska dom även ha lite brodd kvar i skorna max en 12 tid gissningsvis.
Men första bike i denna regi idag.
Gammal 2015-04-12, 13:23   #30

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:

Gissningsleken i sig behöver inte vara fel så länge man är bättre på den än de andra spelarna

Real Dream är definitionen av ordet nödspik! Lyckades vinna ett nollopp på Rättvik med nos och har sen inte vunnit ett enda trots toppträning och toppkuskar. Kan ju ursäktas av att det rört sig om ganska tufft motstånd, men om det vore en riktigt bra häst med överkapacitet för klassen hade den klämt ur sig en vinst till åtminstone. Inte startat på mycket länge heller, vilket kan vara plus men sannolikt är det ett stort minus. Nej här kan det smälla! Är för dåligt påläst än för att ranka dock...

Special Topgear har inte heller startat på länge, men ska ha en mycket bättre vinstchans än Real Dream för den här VET man vinner om den är iordning!

Nagini tar jag med väldig försiktighet iallafall! Såna där trashankar ska man inte ha någon övertro på och tränaren verkar försiktig om chanserna också. Premier Kronos har klart bästa vinstchansen i loppet enligt mig. Synd att Dusty Wind fick vinna sist, blir ganska påpassad nu. Har gått bra en tid, verkar vara en riktig hårding!

Pledge Allegiance blir svårslagen om den får spets. Man ser ju bara på raden att det rör sig om en häst som har för lite pengar på sig, har hoppat mycket och vunnit nästan allt den gått felfritt. Cash Em vet jag inte om jag tar med på ramen ens. Om den nu skulle ta sig till tät så är det väl Erik som liftar med bakom och i ett sånt här fält lär det bli luckor. Erik håller undan från spets/spurtar förbi eller Raz mosar dem sönder och samman. Ser inga andra loppscenarier!

Lycka till alla och kom gärna med idéer i lopp 2,3!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td