|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#196 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#198 |
|
Har snöat in på att spika Tumble Dust och hur jag än vrider och vänder på det så faller jag tillbaks på det... 16% känns riktigt lockande.
|
|
|
|
|
|
|
#199 |
|
med favoriten struken i guld kan hända att det blir bättre utdelning..
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#201 |
|
Snarare sämre eftersom oasis och magic får extremt mycket spel på sig..
|
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
Vilken häst skall Frank köra bort benen på denna gång för att kunna vinna? han brukar ju vara duktig på det.
|
|
|
|
|
|
|
#203 |
|
malmqvist låter påtagligt nöjd med tumble dust.Han är kvick ut o spöade kullkamraterna nere på vincenne i vintras o kändes tydligen ruggig inför prix d amerique. Känns bättre i träning o borde inte vara en tredjedel så mycke streckad som ivar sånna som dessuotm inte är lika kvick från start!
|
|
|
|
|
|
|
#204 |
|
Det är nu bekräftat med ¢¢ där via Jimmy Jonsson i SMS till Spelvärde.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Inascott (+5) |
|
|
|
|
|
|
#205 |
|
Banned
|
Helge du har pm
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
v75-5 8 Radieux
ludde - " Jäklar vad synd det var med åttondespår för honom, för jag kan lova att han är bra iordning för dagen. Han har tränat tillsammans med el mago pellini på sistone och gjort det väl och årsdebuten är bara att glömma. han är rädd för måldomartornet på jägersro och blev tillsammans med det alldeles tokig med helstängt huvudlag, ja jag lovar... första 800 meterna tog han inte ett enda andetag. nu blir det öppet huvudlag den här gången och så aluminiumskor som senast, och jag kommer ladda trots läget. Han är snabb ut. Jag kan garantera att han i alla fall gör ett fint lopp och distansen är perfekt" i nuläget 2% och nedstruken 2 spår gör ju det hela mer intressant om man vill gardera favoriten sauveur, även 3% på vacqueyras! |
|
|
|
|
|
|
#207 | |
|
Citat:
Bara några timmar sen med den ![]() ![]() https://www.sharps.se/forums/423785-post175.html |
||
|
|
|
|
|
#208 |
|
Bara att spika Saveur. Möter ingenting idag, nedstruken 2 spår nu och barfota bak.
|
|
|
|
|
|
|
#209 |
|
|
|
|