Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-04-18, 17:11   #391

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
vad hade det gett med a hannibal? nån som vet
5986 kr
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Om_sommaren (+1)
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-18, 17:16   #392

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 937
Standard

V75 börjar bli ointressant jackpot jackpot jackpot nya idéer behövs samt sämre TV sändningar .Hans måste förhandla med någon som kan sända till folket annars kan ATG lägga ner!
leffa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-18, 17:17   #393

Migges avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 1
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av leffa Visa inlägg
V75 börjar bli ointressant jackpot jackpot jackpot nya idéer behövs samt sämre TV sändningar .Hans måste förhandla med någon som kan sända till folket annars kan ATG lägga ner!
Sämre tv-sändningar? Vad menar du???
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-18, 17:19   #394

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-18, 17:20   #395

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Vad ska ATG lägga ner? Varför är detta ATGs fel!??!! Dom bestämmer noll. Dom bara styr SPELEN vi spelare lägger.
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-18, 17:21   #396

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2341
Standard

Efter diskussionen här tidigare om "Vass eller Kass" så tittade jag nu i efterhand på ATG Play. Helt otroligt, de s.k " experterna" sågade SAMTLIGA favoriter, resultatet blev att 4 av 7 favoriter vann. Det är nästan löjligt att höra allt skitsnack om hur favoriterna sågas med alla möjliga korkade motiveringar. Hur gick det till när Huselius och framförallt nollan Tillman blev spelexperter???? Fullständigt obegripligt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
1William (+10)
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-18, 17:24   #397

Filmtokig

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Efter diskussionen här tidigare om "Vass eller Kass" så tittade jag nu i efterhand på ATG Play. Helt otroligt, de s.k " experterna" sågade SAMTLIGA favoriter, resultatet blev att 4 av 7 favoriter vann. Det är nästan löjligt att höra allt skitsnack om hur favoriterna sågas med alla möjliga korkade motiveringar. Hur gick det till när Huselius och framförallt nollan Tillman blev spelexperter???? Fullständigt obegripligt.
Vet inte när dom blivit utnämnda till expert. Men varför är du arg på dem? Du borde väl spela efter egen kunskap inte tvärtom?
Gammal 2015-04-18, 17:37   #398

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 268
Standard

Blir löjligt när det är jackpot på jackpot vecka efter vecka. Kuskar och tränare går ut och snackar upp sina hästar inför varje omgång och säger att dem ska köra på ett sätt, men sen kör dem på ett helt annat sätt. Borde bara vara prispengar till första plats i fortsättning så man inte kan sitta och glida med för en 2a plats och tjäna bra pengar. Det förstör för spelarna bara. Nu slutar jag spela v75 tills det blir ändring. Helt ointressant för tillfället när det iaf inte finns nåt spelvärde.
salkin90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-18, 17:39   #399

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5996
Standard

Oj
jag som älskar Huselius, han plockar allt som oftast fram roliga drag med bra motivering, trycka grönt på favoriter är väl inget svårt - men det är ju ointressant. svårare att plocka fram dragen som ger pengar och motiv för att gardera en favorit.

Men det är ingen som duger åt alla,

Jessica A - skit - men hon var inte sämre att hon kan leda program som är bland de största i svensk TV.

Per Skoglund är jobbig, men han lever för travet och jag är ganska säker att han kommer ha stora TV-uppdrag inom några år
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-18, 17:39   #400

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av salkin90 Visa inlägg
Blir löjligt när det är jackpot på jackpot vecka efter vecka. Kuskar och tränare går ut och snackar upp sina hästar inför varje omgång och säger att dem ska köra på ett sätt, men sen kör dem på ett helt annat sätt. Borde bara vara prispengar till första plats i fortsättning så man inte kan sitta och glida med för en 2a plats och tjäna bra pengar. Det förstör för spelarna bara. Nu slutar jag spela v75 tills det blir ändring. Helt ointressant för tillfället när det iaf inte finns nåt spelvärde.
Bara prispengar till första plats? Hur tänker du nu?
Gammal 2015-04-18, 17:53   #401

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Bara prispengar till första plats? Hur tänker du nu?
Ja ur spelvärdet's synpunkt. Om du har en favorit som är streckad på 50-60% i ett lopp men en 12% går ut och säger att han har en jättebra häst och här ska köras för ledning och vill bara gå i ledning osv osv. Blir det inte då lite löjligt när favoriten då får ledningen utan att lägga nåt krut alls och sedan jogga till vinst som det såg ut i 6 av 7 lopp idag? Det blir ju bara tomma ord och ingen går att lita på när man ska läsa in loppen för det har ingen betydelse när alla är nöjd med rygg på favoriten så dem kan rinna undan till en 2a eller 3e plats och få en fin prispeng. Blir ju löjligt när man inte går för vinst.
Gammal 2015-04-18, 17:56   #402

Standard

Citat:
Ja ur spelvärdet's synpunkt. Om du har en favorit som är streckad på 50-60% i ett lopp men en 12% går ut och säger att han har en jättebra häst och här ska köras för ledning och vill bara gå i ledning osv osv. Blir det inte då lite löjligt när favoriten då får ledningen utan att lägga nåt krut alls och sedan jogga till vinst som det såg ut i 6 av 7 lopp idag? Det blir ju bara tomma ord och ingen går att lita på när man ska läsa in loppen för det har ingen betydelse när alla är nöjd med rygg på favoriten så dem kan rinna undan till en 2a eller 3e plats och få en fin prispeng. Blir ju löjligt när man inte går för vinst.
Jag förstår men det skulle inte fungera. Tänk om det finns en överlägsen häst i loppet. Vad ska de andra göra?

Problemet är ju att andra- och tredjepris är nästan lika värd som förstapriset. Iaf om man ser långsiktigt på hästens fortsatta tävlande. Man kan ju hitta bättre lopp som hästen kan vinna. Därmed kör de lite sparsamt och är nöjda med lite mindre pengar fast med ett "träningslopp"...
Gammal 2015-04-18, 17:57   #403

Filmtokig

Standard

Jag håller med salkin på en sak, jogga hem. folk här snackade om bra sport idag. var bra sport ett lopp, Avd 6 där vinnaren pumpade från dödens.

Resten var skit sport enligt mig... Men å andra sidan är det ju det me travöga.
Gammal 2015-04-18, 17:58   #404

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Om det är "the winner takes it all" så kommer du få se lopp med 3-4 hästar istället. Idag var det tre streckfavoriter som vann, det är fullt normalt. Däremot var det i vanlig ordning inte så många som spelarkåren ansåg att de kunde vinna, och de hade helt rätt i det. När inte streckfavoriten vann så var det någon relativt betrodd som klev fram. Jag tyckte dessutom att det var rejäl tävling i de flesta loppen, det var väl bara Oasis Bi som fick bestämma som han ville, men han körde sig ju till spets. Det var ingen som släppte honom dit.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-18, 18:07   #405

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Om det är "the winner takes it all" så kommer du få se lopp med 3-4 hästar istället. Idag var det tre streckfavoriter som vann, det är fullt normalt. Däremot var det i vanlig ordning inte så många som spelarkåren ansåg att de kunde vinna, och de hade helt rätt i det. När inte streckfavoriten vann så var det någon relativt betrodd som klev fram. Jag tyckte dessutom att det var rejäl tävling i de flesta loppen, det var väl bara Oasis Bi som fick bestämma som han ville, men han körde sig ju till spets. Det var ingen som släppte honom dit.
Ja men vad spelarkåren/harry boy tycker skiter väl jag i? Jag spelar v75 för det är det största streckspelet vi har i sverige och jag tippar för att vinna pengar. Inte för att få tillbaka satsade pengar. Och eftersom "spelarkollektivet" är så rätt ute så fort favoriterna vinner och utdelningen är under 10000 så undrar jag varför spela överhuvudtaget om ni ändå spelar med mest tro på favoriterna? Vill inte ni vinna pengar? Isåfall kan ni skänka bort pengarna till ATG och travsporten. Men jag är iaf ute efter att vinna pengar på v75. Då vill jag inte se alla favoriter jogga i mål utan att någon ens sätter press på dem. Blir ju bara löjligt. Hellre se lopp med 3-4 hästar som iaf går för vinst än att det är 12 hästar där 8st säger att dem har bra chans. Ska rycka skorna, byta vagn, på med norskt osv osv. Blir ju patetiskt när dem iaf inte har någon chans. Ungefär som att Svenska landslaget i fotboll på fullt allvar skulle gå ut och säga att dem hade bra chans på VM-guld.
Svara

td