|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
ända gången inken vinner detta loppet är om Oasis bi inte släpper ledningen till Magic Tonight och dom kör ihjäl verandra. Magic Tonight i ledningen förlorar aldrig mot inken ALDRIG vid någorlunda form skulle ja vilja påstå
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Citat:
Är det säkert att MT vill försöka ta över från Oasis Bi? |
||
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Citat:
Senast i Klosterskogen Grand Prix körde Örjan till ledningen med Magic Tonight. När det var 400 m kvar svischade Oasis Bi med Björn till ledningen. Magic hade fått soppatorsk. Han var inte färdig att matcha bra hästar. Jag kommer nu att fokusera på övriga V75-lopp. Det här loppet är för mig färdiganalyserat. Men jag respekterar, att det finns andra uppfattningar. |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+3) |
||
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Citat:
Dock är det bra att han drar streckprocent från övriga hästar |
||
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#54 |
|
Precis vad man ville läsa om Magic Tonight:
4 Magic Tonight blev för pigg i dödens senast. Han kommer att gå framåt med loppet i kroppen. Nu är det perfekta förutsättningar, både vad gäller spår och distans och det är full gas från start som gäller. Han har varit fin i jobben både före och efter årsdebuten. Vi körde med skor bak senast men nu blir det högst troligt barfota runt om, berättar Kenneth Haugstad. källa: vi tippa intervjun Spets och slut. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
whaton (+10) |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
kl12 blev det klart med filinlämningen på V75 tillsammans. Kolla under redigera laginställningar. Ska bli kul att se om det blir populärt bland lagen/SO
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Sällan har jag varit så glad att ha "fel". Jag trodde att man skulle vänta någon vecka till. Tillsammmans-utvecklarna är modiga grabbar.
|
|
|
|
#57 |
|
Alltid denna överskattning av Inkens kapacitet!
I 7 utav hans guldvinster har han väl fått det kört i halsen 6 utav dem så det säger inte ett skit. Visst är Ink en grym häst men det blir bara tröttsamt när folk tror att hästen vinner vilket lopp som helst trots vilket löpningsförlopp som helst. Bara trams! Han slår aldrig en Magic Tonight i form utvändigt på ett 1640m lopp! Trots att MT nu handikappas med Kenneth Haugstad i sulkyn... |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Tyvärr ställer systembegränsningarna till det en aning. Om man är medlem i fler än ett bolag kan det snabbt bli så att man blir varnad.
Inte omöjligt att "proffs-bolagen" kör vidare som de alltid har gjort.
|
|
|
|
#60 | |
|
Citat:
Härligt att de äntligen släpper det här, nu slipper man administrera bolagsspelet en massa och bara köra allt på fil via ATG Tillsammans!
|
|
|
|
|