Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-04-13, 18:38   #46

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Jag tycker det är rätt, att man man ifrågasätter och synar alla favoriter.
Danmarks bästa häst O'Grady gjorde en godkänd årsdebut. Han kördes till ledningen och vann pliktskyldigt över bl a Orali och Nouvelle Pelle. Här är han bortlottad och "startar från en annan planet".

Lördagens lopp är inte viktigt för Digital Ink. Det var inte heller loppet innan på Valla, Eskils, Gävle, Valla, Romme, Valla, Mantorp, Valla, Eskils - men ändå vinner han. För Tarzan är Elitloppet ett delmål. Han siktar ännu högre med med Inken. I de här loppen möter han sparringpartners.

Vem som än tar ledningen på lördag släpper till Örjan och Inken. Det finns två hästar bakom Inken - Oasis Bi och Magic Tonight. Hoppas det blir lite match. Men Inken bara vinner detta - med järnskor, punka, Vad du vill!
Håller med om att "Inken" är en fantastisk häst. Men Takter lär väl inte släppa med Oasis Bi över sprint?
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-13, 18:58   #47

whatons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 1361
Standard

ända gången inken vinner detta loppet är om Oasis bi inte släpper ledningen till Magic Tonight och dom kör ihjäl verandra. Magic Tonight i ledningen förlorar aldrig mot inken ALDRIG vid någorlunda form skulle ja vilja påstå
whaton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-13, 19:03   #48

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av whaton Visa inlägg
ända gången inken vinner detta loppet är om Oasis bi inte släpper ledningen till Magic Tonight och dom kör ihjäl verandra. Magic Tonight i ledningen förlorar aldrig mot inken ALDRIG vid någorlunda form skulle ja vilja påstå
Jag kanske har missförstått det du har skrivit. Men "Inken" kan inte besegra MT från dödens. Men om den är utvändigt om Oasis Bi, var är Magic Tonight? Varför kan inte MT vinna om "Inken" är först utvändigt? Om nu MT är tillräckligt bra för en spetsseger mot "Inken" borde den väl kunna besegra Digital Ink som gör grovjobbet också med en spurt?
Är det säkert att MT vill försöka ta över från Oasis Bi?
Gammal 2015-04-13, 19:15   #49

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Är du i sagovärlden?
Senast i Klosterskogen Grand Prix körde Örjan till ledningen med Magic Tonight. När det var 400 m kvar svischade Oasis Bi med Björn till ledningen. Magic hade fått soppatorsk. Han var inte färdig att matcha bra hästar.

Jag kommer nu att fokusera på övriga V75-lopp. Det här loppet är för mig färdiganalyserat. Men jag respekterar, att det finns andra uppfattningar.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-13, 19:23   #50

Standard

Citat:

Jag kommer nu att fokusera på övriga V75-lopp. Det här loppet är för mig färdiganalyserat. Men jag respekterar, att det finns andra uppfattningar.
Var nästan färdiganalyserat innan man ens visste vilka Digital Inks motståndare skulle bli.
Gammal 2015-04-13, 19:27   #51

whatons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 1361
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Jag kanske har missförstått det du har skrivit. Men "Inken" kan inte besegra MT från dödens. Men om den är utvändigt om Oasis Bi, var är Magic Tonight? Varför kan inte MT vinna om "Inken" är först utvändigt? Om nu MT är tillräckligt bra för en spetsseger mot "Inken" borde den väl kunna besegra Digital Ink som gör grovjobbet också med en spurt?
Är det säkert att MT vill försöka ta över från Oasis Bi?
inken kan inte slå MT från dödens helt rätt. MT lär få dödens eller om den kryper ner i rygg på oasis om nu takter vägrar släppa och då kan inken vinna från dödens för ja tror han tar ner oasis bi men inte MT. men mycket möjligt att kenneth tar det lugnt från start och då kan han kanske slå av inken på speed med men om han inte laddar allt vad det går blir ja förvånnad.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+3)
whaton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-14, 09:31   #52

Sharp$: 179
Standard

Citat:
inken kan inte slå MT från dödens helt rätt. MT lär få dödens eller om den kryper ner i rygg på oasis om nu takter vägrar släppa och då kan inken vinna från dödens för ja tror han tar ner oasis bi men inte MT. men mycket möjligt att kenneth tar det lugnt från start och då kan han kanske slå av inken på speed med men om han inte laddar allt vad det går blir ja förvånnad.
Så länge Haugstad sitter upp bakom så gör hästen ett dåligt lopp.
Dock är det bra att han drar streckprocent från övriga hästar
AceHammer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-14, 11:38   #53

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Härligt! Jag verkar vara tämligen ensam att vilja strecka Dernier Viking i första. Rätt distans, kanonform såg vi i lördags, Ingves har nu fått känna på hästen och vet vad som finns i linorna. Kanske blir lås med Your Highness och möjligen Youana.
Men här finns flera bra ston med. Jumble Ås var bra i finalen. Monas Invercote har tjänat 630' i Frankrike i år. Rosella Ross? Och då har jag inte nämnt Eketorpets Tess. Och ett par andra.
Speelvärt lopp!
Nä, jag är inne på den som en av tre. 5,7,12 är min lösning på första loppet. Jumble Ås är härligt bortglömd än så länge, gick ett väldigt bra lopp senast och har inga problem med distansen.
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-14, 12:56   #54

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61667
Standard

Precis vad man ville läsa om Magic Tonight:

4 Magic Tonight blev för pigg i
dödens senast. Han kommer att
gå framåt med loppet i kroppen.
Nu är det perfekta förutsättningar,
både vad gäller spår och distans
och det är full gas från start som
gäller. Han har varit fin i jobben
både före och efter årsdebuten. Vi
körde med skor bak senast men nu
blir det högst troligt barfota runt
om, berättar Kenneth Haugstad.
källa: vi tippa intervjun

Spets och slut.
whaton (+10)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-14, 13:02   #55
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3719
Standard

kl12 blev det klart med filinlämningen på V75 tillsammans. Kolla under redigera laginställningar. Ska bli kul att se om det blir populärt bland lagen/SO
Migge (+1), Viroid (+10)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-14, 13:25   #56

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
kl12 blev det klart med filinlämningen på V75 tillsammans. Kolla under redigera laginställningar. Ska bli kul att se om det blir populärt bland lagen/SO
Sällan har jag varit så glad att ha "fel". Jag trodde att man skulle vänta någon vecka till. Tillsammmans-utvecklarna är modiga grabbar.
Gammal 2015-04-14, 13:56   #57

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Alltid denna överskattning av Inkens kapacitet!

I 7 utav hans guldvinster har han väl fått det kört i halsen 6 utav dem så det säger inte ett skit. Visst är Ink en grym häst men det blir bara tröttsamt när folk tror att hästen vinner vilket lopp som helst trots vilket löpningsförlopp som helst. Bara trams!

Han slår aldrig en Magic Tonight i form utvändigt på ett 1640m lopp!

Trots att MT nu handikappas med Kenneth Haugstad i sulkyn...
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-14, 14:17   #58
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Sällan har jag varit så glad att ha "fel". Jag trodde att man skulle vänta någon vecka till. Tillsammmans-utvecklarna är modiga grabbar.
Jag är god vän med en av utvecklarna, en smart guy!
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-14, 14:25   #59

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Jag är god vän med en av utvecklarna, en smart guy!
Tyvärr ställer systembegränsningarna till det en aning. Om man är medlem i fler än ett bolag kan det snabbt bli så att man blir varnad.

Inte omöjligt att "proffs-bolagen" kör vidare som de alltid har gjort.
Gammal 2015-04-14, 17:07   #60

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Tyvärr ställer systembegränsningarna till det en aning. Om man är medlem i fler än ett bolag kan det snabbt bli så att man blir varnad.

Inte omöjligt att "proffs-bolagen" kör vidare som de alltid har gjort.
Vi får se hur de hanterar det där. Om man inte är spelläggare kan man ju faktiskt inte rå för om lagen man spelar i lämnar in väldigt avancerade reducerade system så man ramlar över gränsen för vad som är tillåtet. Man får väl tro att de brukar sunt förnuft och silar de där varningarna en aning när de nu bjuder detta upplägg.

Härligt att de äntligen släpper det här, nu slipper man administrera bolagsspelet en massa och bara köra allt på fil via ATG Tillsammans!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td