|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#181 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
Om ja kollat rätt så skickar Robert Bergh 1 häst till mantorp som ska köras barfota runtom passa den 5 Te Freddo Knick avd4.
|
|
|
|
|
|
|
#183 |
|
Traveling man i guld har 7% med Frank the Tank nu. Känns lite onödigt högt väl! Fast vinner han lär han väl streaka hela vägen till konserthallen!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stekel (+10) |
|
|
|
|
|
|
#184 | |
|
Citat:
"Jag har inte hört om några ändringar, säger Jimmy Jonsson i Robert Berghs stall." |
||
|
|
|
|
|
#185 | |
|
Citat:
Frank får säkert ingen fart på Traveling från start. |
||
|
|
|
|
|
#186 |
|
Stig H brukar värdera sina chanser bra tycker jag och spikar sin häst. Erik är supernöjd med hästen. Dessa herrar vet hästens kapacitet bäst och nu ställer man i ordning med bfr Borde vara klappat och klart med 3spikar i inledningen och helgardera resten...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Om_sommaren (+2) |
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
antagligen blir det som du säger här , men jag är inte helt säker än...
|
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
Dagens godis. Vinnarraket TVÅ AV TRE, Tre hästar som jag tycker står i alltför högt odds i förhållande till senaste prestationen
Blir över 32.000 om alla 3 vinner, två av tre allt mellan 6000-16000 Usain Henna Djali Boko Bar Plombier Den som inte vågar något vinner heller ingenting, sägs det ju Registrerat spel Datum: Lördag 2015-04-18 Bana: Mantorp, omg. 12 Spelform: Raket, system: 2 av 3 Lopp Spelform Häst 9 VINNARE 5 10 VINNARE 2 11 VINNARE 1 Vadet gäller startnummer 3 x 100,00 kr Totalt: 300,00 kr Kvittonummer: CB26 3C44 A995 1141 |
|
|
|
|
|
|
#189 |
|
Undra om det blir snack om stallkörning efter V75-3? #flemming
|
|
|
|
|
|
|
#190 |
|
Nose Gear med skor bak känns lite surt. Börjar luta åt att alla de tre första loppen vinns av favoriterna. Kanske inte blir någon vidare utdelning trots allt.
|
|
|
|
|
|
|
#191 |
|
magic tonight vinner inte alls bra häst men mycket mycket dålig kusk ...som kusk köper inte det alls flera gånger torskade med favoriter nej nejnej aldrig i livet spika kenneth till o med om han kör bästa hästen i hela världen
|
|
|
|
|
|
|
#192 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#194 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#195 |
9 Vacqueyras (V75-5
"9 Vacqueyras (V75-5) hade nog bara en lite sämre dag senast. Även om han hade startat tätt och rest mycket så kan han bättre. Han känns precis som vanligt efteråt och är bra i ordning för dagen, för han kändes riktigt fin i måndagsjobbet. Det var synd att han dummade sig två gånger i rad innan, men senast hade vi satt tillbaka spärrgrimman och då skötte han sig. Det är små marginaler och nu försvinner segern längst upp, så det är kniven mot strupen och blir P21-lopp om han inte skaffar nya poäng. Därför är det läge att prova barfota runt om för första gången. Det står att han gått så en gång innan, men det stämmer inte. Han går normalt med tåskor bak så jag tror ändå inte att det är någon jättegrej. Annars går han lika som tidigare och distansen går bra. Han har inget resesällskap med sig idag, men han brukar bli nervös för det mesta ändå så jag tror inte att det spelar någon roll. Han vann sitt första lopp på Mantorp och är obesegrad där, men när det handlar om V75 är det inte bara att köra runt dom", säger Thomas Åhlund
|
|
|
|
|
|
|
|