|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#406 | |
|
Citat:
För övrigt är det väl din tolkning att jag är arg, jag bara konstaterar att de är dåliga som tipsexperter, inget som jag är arg över eftersom jag inte tittar på programmet normalt, gjorde bara det av nyfikenhet nu eftersom diskussionen kom upp tidigare här i tråden. |
||
|
|
|
|
|
#407 |
|
Håller fullständigt med - ytterst jobbig.För långa intervjuer och tjatig.Jag hoppas verkligen att han precis som Edlund får annat jobb så jag slipper se och höra honom i samband med travet.
|
|
|
|
|
|
|
#408 | |
|
Citat:
Jag håller helt med, det är skitsport. Man kan ju dra en lätt jämförelse med hockey t.e.x. Vem vill gå på en hockeymatch och se spel mot ett mål. Det är ju värdelöst |
||
|
|
|
|
|
#409 |
|
Men hur usel trodde du han var? Du vet att han startade prix d'amerique för några månader sedan va?
|
|
|
|
#410 |
|
ja, det var väl inte oväntat. Förstår inte att så mycket blir chockade över att det blir JP igen. 4 av 7 streckfavoriter är väl normalt. Att det inte blev någon lågprocentare berodde helt enkelt på att det fanns för många bra hästar i varje avdelning.
Däremot var det märkligt hysterin över MAGIC TONIGHT. Var det 25 inlägg där skribenterna trissade varandra så det stod härliga till? Det är ALLTID hela ekipaget som räknas. |
|
|
|
|
|
|
#411 |
|
Det är väl ingen som blir chockad över att det blir jackpot? Det blir ju jackpot var och varann helg så det är snarare mer regel än undantag att det blir jackpot.
|
|
|
|
|
|
|
#412 | |
|
Citat:
Hela ekipaget räknas väl inte alltid? Finns många kuskvinster, vi fick bevis på det redan igår, Månprinsen AM...
Senast redigerad av Chiron den 2015-04-18 klockan 19:17. Anledning: Läste fel... |
||
|
|
|
|
|
#413 |
|
Ytterst trist med dubbeljackpot igen, dags att införa fler mixlopp och möjligtvis hela systemet från grunden, för övrigt så undrar jag om Jennifer tillman någonsin vunnit med förhandsfavorit...tar bort mina streck varje gång på henne!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tomtom2 (+3) |
|
|
|
|
|
|
#414 |
|
Jag är ingen expert. Men hur skulle det fungera om man endast fick spela matematiska system? Blir det inte svårare?
|
|
|
|
|
|
|
#415 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#416 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#417 | |
|
Citat:
Ju bättre häst, desto större vinstchans hos hästen, desto större favoritskap hos spelarna. Allt hänger ihop som en röd tråd. |
||
|
|
|
|
|
#418 | |
|
Citat:
Jag står fast vid att det kan vara svårare om alla spelar matematiskt. När många provar på VM i V75 - 96 kr - tror jag nog inte att det är de som är vana "reducerare" som lyckas, eller? Äh, jag vet inte vad jag snackar om, är för trött... |
||
|
|
|
|
|
#419 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#420 | |
|
Citat:
Vet inte om Oasis Bi eller Magic Tonight var favorit i avd 3 på V75 då ju MT var det på insatsfördelningen men OB fick en massa insatser efter strykningen av Digital Ink som först på turordningen. |
||
|
|
|
|
|
|