|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#106 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Det är ständig galopp från kommentator håll.
|
|
|
|
#108 |
|
TT? har du tröttnat på oss Major?
|
|
|
|
|
#109 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Speedway är också tråkigt
|
|
|
|
#111 |
|
Inga av Jägersloppen i lördags var väl direkt tråkiga trots spets och slut i alla 7. Det var ju inga blufflopp utan dom som vann svarade för grymma prestationer.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+20) |
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
nej,har lite mindre tid att keep you guys posted. men det vänder kommande vecka.
|
|
|
|
#113 |
|
Om lelle_16 kunde lämna sharps för inläggen han tar del av så är jag inte främmande att lägga upp/ut TT.
tycker att det blir så himla uppenbart att vissa bara suger upp allt det bästa utan att bidra med något alls förutom kommentarer om "bara att rygga TT" mm
Se var du sätter fötterna, annars kan du lätt tappa travet. Senast redigerad av Major den 2015-04-13 klockan 21:57. |
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Om man spelat på en vinnare, som kör spets och slut, är det med garanti ett roligare lopp än om man spelat på en som fightas där bak. Tror en del beror på det.
Nu jobbar vi in Barca allesammans! Jag ger dig gärna mina sharps Major. Inte för jag vet vad sharps har för funktion eller betydelse eller värde, men jag ska ge dig så mycket jag kan. |
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
haha bra bortkört erik. pod sitter å kollar å kollar. kör undan istället
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
synd hoola.. du tar dem imor.. jägers, kanske repris från lördag ..
|
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
grattis alla som vann ikväll ., nya tag imor jägers
|
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Det var i alla fall roligt att vara med in i det sista.En klar bortkörning av Erik som sket i att titta över vänstra axeln i tid.
Obs. - ingen efterhandare.Kolla på bongsidan. 1 - 6 2 - 2,5,10 3 - 1,2,4,7 4 - 4,6,8 5 - 2 6 - 6,11 |
|
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|