Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-04-13, 11:52   #1
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

GÄVLE ikväll


Härliga breddlopp på Gävle ikväll. Sådana dagar brukar vara rena julafton om man är spelare och inte bryr sig om kvaliteten.

Har inte detaljstuderat riktigt men hittat några som ska analyseras vidare spelmässigt

Gävle lopp 7 (V4;3) nr 6 ZÄTABUBBEN med riktig chaufför i sulkyn (Daniel Wäjersten) 23% och 9.70 i odds. Kolla loppet 3 mars 13.5 tvåa efter Staro Family. Den tar vi sa polisen. Bara 2 Pilgrims Elan emot

Gävle lopp 8 (v4;4) nr 10 G G Johanna. Madelene blåser ner detta pack om hon bara sparar speeden till upploppet. Gick för tidigt (650 kvar) senast jag spelade och då tröt orken. Kolla loppen 22/2 och inte minst 8/1 (32.50, tack för kaffet!) Då var det motstånd!

Gävle lopp 3 (V5:1) 3 Pliggfaksen, har Brunlöf bara lite ordning på den här kusen så borde det bli spets & slut gissar jag

Gävle lopp 5 (V5:3) 14 Bear Yankee (15% 10 oddsare) fick galopp senast och låg sist 800 kvar men blev ändå 5;e på tiden 15.9 En halvskräll som kanske kan få bra ryggresa denna gång mot sämre motstånd
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Groknak (+10)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-13, 11:59   #2
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6211
Standard

galopperat när daniel kört zäta 2 senaste
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-13, 12:41   #3
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
galopperat när daniel kört zäta 2 senaste
Herregud vilken synpunkt, Hade du tagit dom 3 senaste hade du fått med segern han gjorde med Daniel. Varför tog du bara två senaste ? Och galoppen på Eskilstuna var i ett V75 lopp från bakspår gick han fram till dödens utanpå vinnaren Björn Goop Renda LB och i sista kurvan orkade han inte med och rullade över i galopp-

Senaste galoppen var i bollnäs på en riktig skitbana när Ulf Eriksson skulle från spår ett svara upp dom som kom utanför och det blev galopp, hästen var dessutom favorit i loppet så väldigt betrodd.

Och loppet där Zätabubben blev tvåa efter Staro Family var han tvåa i första kurvan men såg att det inte var nåt att göra åt ledande staro utan backadfe ner i 3;e inner, fick ygg ledaren i sista jkurvan och satt fast med MYCKET krafter i mål (på 13.5), medan Staro Family gick för drivning sista 1oo.

Jag tycker fortfarande, oavsett vad du tycker, att Zätabubben är ett intressant streck och att det finns kapacitet för att vinna loppet. AMEN
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-13, 13:05   #4
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 731
Sharp$: 458
Standard

Var får du oddsen ifrån?
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-13, 13:18   #5
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DavidP Visa inlägg
Var får du oddsen ifrån?
https://www.atg.se/index.jsp#/depart...andstartlists/

Här kan du se oddsen. uppdateras var 5;e minut tror jag. Förtidsoddsen brukar vara en bra fingervisning även om en del hästar blir hårt spelade i slutändan, innan start
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-13, 13:51   #6
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 731
Sharp$: 458
Standard

vänta nu..går du efter atgs odds nu????
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-13, 13:52   #7
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6211
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Herregud vilken synpunkt, Hade du tagit dom 3 senaste hade du fått med segern han gjorde med Daniel. Varför tog du bara två senaste ? Och galoppen på Eskilstuna var i ett V75 lopp från bakspår gick han fram till dödens utanpå vinnaren Björn Goop Renda LB och i sista kurvan orkade han inte med och rullade över i galopp-

Senaste galoppen var i bollnäs på en riktig skitbana när Ulf Eriksson skulle från spår ett svara upp dom som kom utanför och det blev galopp, hästen var dessutom favorit i loppet så väldigt betrodd.

Och loppet där Zätabubben blev tvåa efter Staro Family var han tvåa i första kurvan men såg att det inte var nåt att göra åt ledande staro utan backadfe ner i 3;e inner, fick ygg ledaren i sista jkurvan och satt fast med MYCKET krafter i mål (på 13.5), medan Staro Family gick för drivning sista 1oo.

Jag tycker fortfarande, oavsett vad du tycker, att Zätabubben är ett intressant streck och att det finns kapacitet för att vinna loppet. AMEN

klart det är ett roligt streck och intressant. Klart det finns orsaker, det gör det alltid. Undrade bara kollade aldrig längre än "utökad startlista" på atg.se

och såg att det var 2 galopper med daniel, enklare än så var det inte. Då gav du ju en förklaring, loosen up måndag hela veckan idag ju, ska ta dina tips å knåpa en liten en så man har nå å kolla på jobbet ikväll :>

puss
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-13, 13:59   #8
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6211
Standard

3
3-4
1-4-6-8-9-10-14
ALLA
6
196:-

avd 2 känns ju som att alla kan vinna, 7 goodfeeling, var det en engångsföreteelse eller har dom hittat rätt , kan den klippa till å vinna? men spår 7
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-13, 14:45   #9
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
3
3-4
1-4-6-8-9-10-14
ALLA
6
196:-

avd 2 känns ju som att alla kan vinna, 7 goodfeeling, var det en engångsföreteelse eller har dom hittat rätt , kan den klippa till å vinna? men spår 7
2 Superpeggen? Underskattad kusk...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-13, 14:50   #10
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DavidP Visa inlägg
vänta nu..går du efter atgs odds nu????
yes, jag har aldrig brytt mig om fasta odds på många år. Gillar inte att spela på utländska bolag. Klart man måste stödja ATG
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
joppe59 (+1)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-13, 14:53   #11
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
klart det är ett roligt streck och intressant. Klart det finns orsaker, det gör det alltid. Undrade bara kollade aldrig längre än "utökad startlista" på atg.se

och såg att det var 2 galopper med daniel, enklare än så var det inte. Då gav du ju en förklaring, loosen up måndag hela veckan idag ju, ska ta dina tips å knåpa en liten en så man har nå å kolla på jobbet ikväll :>

puss
hehe, du fick mig nästa att tvivla (!) men lagt kort ligger
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-13, 14:57   #12
 
Reg.datum: mar 2015
Ort: Thailand
Inlägg: 1 292
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Distans 1640m. loppet är extremt öppet, tror Zätabubben står i 5x max när det är dags. Men tycker han har lite svårt för och vinna.

Jag utmanar med 10 och 1. Tror vinnaren finns bland dem två, ovasett spår och distans.

Roligaste avd är V5 Avd 3.

Där det finns bra värde i vinnar/tvillingspel.

14 eller 15 vinner det loppet. punkt.

Senast redigerad av Filmtokig den 2015-04-13 klockan 15:08.
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-13, 15:07   #13
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 731
Sharp$: 458
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
yes, jag har aldrig brytt mig om fasta odds på många år. Gillar inte att spela på utländska bolag. Klart man måste stödja ATG
Det förstår jag men vad är meningen med att skriva upp odds när poolen har drygt 1000 kronor i sig. Fältets minst spelade häst kan ju vara "favorit" på oddsen just nu..finns ingen mening
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-13, 16:03   #14
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DavidP Visa inlägg
Det förstår jag men vad är meningen med att skriva upp odds när poolen har drygt 1000 kronor i sig. Fältets minst spelade häst kan ju vara "favorit" på oddsen just nu..finns ingen mening
Håller inte riktigt med dig. FORTFARANDE är streckprocenten 23 och oddset fn 10.50 jag tycker att förtidsspelet alltid är intressant, men givetvis är streckprocenten mera avgörande. Klart att oddset kommer att sjunka, men so what?

Vad häftigt på 10 minuter steg bubbens procent från 23 till 31....

Senast redigerad av SO den 2015-04-13 klockan 16:09.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-13, 17:10   #15
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 731
Sharp$: 458
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Håller inte riktigt med dig. FORTFARANDE är streckprocenten 23 och oddset fn 10.50 jag tycker att förtidsspelet alltid är intressant, men givetvis är streckprocenten mera avgörande. Klart att oddset kommer att sjunka, men so what?

Vad häftigt på 10 minuter steg bubbens procent från 23 till 31....
So what what? Att skriva upp 10 i odds när det inte har någon relevans med oddset som kommer bli är väl bara onödigt?
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td