Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-04-14, 12:20   #1

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13389
Standard

V86 Snackis

Äntigen jackpot

Bästa spik Darling Boko ?
Drag Blits Buitenzorg

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-14, 13:17   #2

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61673
Standard

Mycket intressanta ändringar på gång:

V86-2: Research blir jättelampa här, men mycket intressant skoryck mm från stall Melander och alla vet ju vad dom kan ge:

Portovenere: Hästen har dock kapacitet och eventuellt kör vi barfota
runt om på onsdag, i så fall första gången i min regi,
säger Stefan Melander.

65 procent av insatserna just nu på Research, 2 procent på den.

Intressant info från Peter U ang Roses Glory i avd 3

"Vi rycker troligen alla skorna för
första gången på onsdag och jag klurar också på om vi
ska spänna för en jänkarvagn. Tror på en vass insats,
säger Peter Untersteiner."

I avd 1 snackar Olle Goop om att rycka skorna på Twitter. Den har aldrig gått barfota runt om.

Intervjuerna från Vi Tippa. Har inte gått igenom allt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Champinj0nen (+1), hugotheboss (+2), mr_stylez (+2)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-14, 13:19   #3

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6492
Standard

snygg info OTF i sista borde vinna , köra fram å dirigera i ledningen, vem ska utmana ?
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-14, 17:41   #4

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
snygg info OTF i sista borde vinna , köra fram å dirigera i ledningen, vem ska utmana ?
Även om shadow woodland svarar så tror jag också OTF har bra chans från dödens..
Champinj0nen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-14, 21:39   #5

Standard

Avd1. Ofv continue hårt spelad i årsdebuten,intressant här. Remember my name på tur o tänkbar spik trots läget. Det taktiska osäkert för mig i loppet.
Avd2. Research kan vara överlägsen men galopp sist o en månad uppehåll efter det, inte helt säkert. Furious francis till spets o hästen att slå? Estreem vid pace.
Avd3. Roses glory kanske kan svara ledningen nu om det blir barfota o jänkare,annars bra chans från rygg också. Candy store snabb ut kan vara den som sitter i ledningen o är tidig i loppet.
Avd4. Känns som de på 40 m tillägg tar upp dem på den långa distansen. E ju guldhästar montgomery gel rankas först som gått några lopp i år o vann sist på distansen.
Gammal 2015-04-14, 22:14   #6

Standard

Avd5. Darling boko är ju en fin häst men årsdebut o 0 av 7 från läget. Flemmings duo intressant där framme på åby. Beverly boko växt i år o har chans? Twilight magic reagera jag positivt på, sen såg jag hur hårt inne hon står. Så är osäker där.
Avd6. Bella beluga kan va bäst i fälte, ett lopp i kroppen men kan behöva flera? Flera intressanta. Bla sessan kimbee som såg fin ut sist o avsluta bra o legoholm zon som gått 2 raka 100 k lopp o bra innan det.
Avd7. Filipoa hall bra chans till runt om. Herold as känns som bra för sammanhanget o 0% nu..galopp 3 av 4 från läget minus.
Avd8. Order to fly har imponerat på mig o verkar ha utvecklats fint under vinterträningen. Bra chans oavsett löpning.
Gammal 2015-04-15, 08:46   #7

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13389
Standard

Läste att Twitter skulle gå ev BARFOTA runt om Har aldrig gjort det
+++++

capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-15, 10:49   #8

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 3119
Standard

Ursula Knick 7% i tredje tycker jag kan vara intressant. Startgalopp senast, men Stenströmer lät väldigt positiv kring hästen efteråt. Bara jämnåriga ston emot idag och borde hamna bra på det från spår 4. Om man garderar favoriterna, vilket jag kommer göra, känns Ursula Knick som ett givet streck.
luggen77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-15, 11:07   #9

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39611
Standard

Pallar Susanne Österberg trycket med sin storfavorit idag? I så fall bör hon köra till ledningen och vinna loppet. Jag har inte bestämt mig ännu om jag ska spika. Första tanken är att gardera. Portovenere följer jag och har fått för mig att det ska vara en riktigt bra häst. Kanske barfota är melodin? Estreem hade jag med förra gången. Det kanske är bästa hästen i loppet.

I slutet av förra året hade Narold Vox varit klar i stayerloppet. Nu känns formen osäker.

Bella Beluga gillar jag. Mystic Illusion emot, men kommer Haugstad till i loppet?

I sista bör det vara en riktigt bra chans för Order To Fly. Shadow Woodland behöver nog loppet och Certification kan därmed vara värst emot. Helgarderat på dessa tre.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-15, 11:25   #10

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Pallar Susanne Österberg trycket med sin storfavorit idag? I så fall bör hon köra till ledningen och vinna loppet. Jag har inte bestämt mig ännu om jag ska spika. Första tanken är att gardera. Portovenere följer jag och har fått för mig att det ska vara en riktigt bra häst. Kanske barfota är melodin? Estreem hade jag med förra gången. Det kanske är bästa hästen i loppet.

I slutet av förra året hade Narold Vox varit klar i stayerloppet. Nu känns formen osäker.

Bella Beluga gillar jag. Mystic Illusion emot, men kommer Haugstad till i loppet?

I sista bör det vara en riktigt bra chans för Order To Fly. Shadow Woodland behöver nog loppet och Certification kan därmed vara värst emot. Helgarderat på dessa tre.
Gällande Research hänger det inte på Susanne som kusk. Från det här läget är det bara köra rakt fram! Mer orolig över formen! Galoppen sist oroar och sämre tränare har mer svårt att hålla längre formtopp på sina hästar även om hästen är ett monster. Tror därför Research faller tungt ikväll och jag garderar!
Gammal 2015-04-15, 14:16   #11

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
Läste att Twitter skulle gå ev BARFOTA runt om Har aldrig gjort det
+++++
Vaket inlägg! Olle skrev det igår fem inlägg ovanför ditt.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-15, 14:30   #12

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61673
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Vaket inlägg! Olle skrev det igår fem inlägg ovanför ditt.
Men verkar regna i Göteborg och har så gjort hela dagen, men ska väl sluta till kvällen. Banmästaren har slutat och de hyllade bröderna från Halmstad har tagit över ansvaret för Åbys banunderlag från och med idag. Återstår att se om det kommer göra banunderlaget bättre och dämpa den massiva kritiken från de aktiva när det regnar där.

Dåligt påläst med ser ut att vara en ovanligt öppen omgång. Det är nog en anledning till att alla verkar spika samma häst (avd 2).
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-15, 15:59   #13

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Intressantast idag är väl kuskändringarna på Åby, och det faktum att det regnat en hel del. Bo Falsig på Twitter plus eller minus, Fredrik B Larsson på My Gliding Angel och på Champ Walk In.

I avdelning 1 tycker jag nr 4 Broslätts Rapide kan va värd ett streck om det blir kladdigt och lite tyngre. I övrigt så blir Order to Fly första spik för mej. Garderar nr 4 Research med nr 6 Furious Francis och nr 10 Estreem, givetvis är Research A-häst men det är ju en hel del värde i att fälla.
Avdelning megaskrällar annars avd 4 nr 7 Val D'amour med Torbjörn Jansson. BG i samma lopp har kört nr 8 Kazire de Bob 10 ggr och skrapat ihop noll vinster. I avd 5 tycker jag att det är alldeles för lite streck på nr 3 Wink Spot med Peter Ingves. Formen verkar vara på gång och senaste starten gick han ändå 13.1 som tvåa i mål. Förvisso med Fleming Jensen, men ändå. Tycker att omgången ser intressant ut, med undantag för dubbeln, så det är kanske läge för ett Tv-system.

Senast redigerad av hugotheboss den 2015-04-15 klockan 16:03.
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-15, 16:08   #14

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 8028
Standard

Hade tänkt att spela lite i dag men är för trött för att gå igenom skiten. Så snabbanalysen på 2 minuter blir spikar i de 3 sista. 2-10-7 sen kryssar jag i lite i de första 5. Får duga.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-15, 16:23   #15

Rickarts avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2726
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Men verkar regna i Göteborg och har så gjort hela dagen, men ska väl sluta till kvällen. Banmästaren har slutat och de hyllade bröderna från Halmstad har tagit över ansvaret för Åbys banunderlag från och med idag. Återstår att se om det kommer göra banunderlaget bättre och dämpa den massiva kritiken från de aktiva när det regnar där.

Dåligt påläst med ser ut att vara en ovanligt öppen omgång. Det är nog en anledning till att alla verkar spika samma häst (avd 2).
Är det sant? Åby med toppenunderlag i framtiden alltså! Tycker väldigt mycket om Åby, synd att faciliteterna är så genomusla att man helst stannar hemma.
Svara

td