|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#106 |
|
Helge visst blir man mäkta imponerad av insatserna?
Jag tror det är det du menar med titta noga. Jag såg det själv, helt chockad och imponerad. eller kanske är det lotta vad vet jag? Fast är en del fil |
|
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Citat:
Men V5 och V4 tar utland, USA nära storslam... Är det kul? Här sitter vi och jublar över skitrader/summor som spelas in. Senast redigerad av Helge den 2015-04-15 klockan 23:07. |
||
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Citat:
Jag tycker inte man har rätt o gnälla om man inte själv har alla rätt. så less på alla som sitter me 5 rätt o ursäktar det på Utlandet. Denna V86 lista är 90 procent svensk o insatser under 500. det är bra punkt |
||
|
|
|
|
|
#109 |
|
Jag är lagom blå över att jag aldrig hann lämna in mitt system idag. Jag tyckte det va viktigare o hinna handla. Lagom besviken när systemet hade gett 7 rätt
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Champinj0nen (+1) |
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Citat:
![]() Oddset på Hero Sjöhammar växlade över till 9,90 på Solvallas indikator strax efter start. Slutodds 7,84. ![]() Förmodligen sjönk dom flesta utan den som hoppa (som gick upp). Tillfälligheter givetvis...
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
|
|
|
|
|
#113 |
|
Jag bara MÅSTE skriva in det här.
Skulle spela V86 i dag, ja, igår då. Läste på så mycket jag orkade i tisdags men kom bara fram till tre, fyra, fem hästar i varenda lopp. Slutade efter att ha läst på Åbystarterna. Skulle så fortsätta med Solvalla på onsdag em men blev en massa annat som kom emellan och som kronan på verket så somnade jag! Väcktes av närstående cirka 10 min före start, som frågade om jag tänkte spela! Det var ju alldeles för sent att göra något vettigt. Kunde dock inte låta bli att gå in och kika på hur det tog sig ut. Så, 3-4 min innan start fick jag ett ryck och bara slog ner tangenterna hur som helst och gjorde ett system för en krona. Och så här kan det faktiskt bli när spelar för en krona två min innan start. ![]() Registrerat spel Datum: Onsdag 2015-04-15 Bana: Solvalla/Åby Spelform: V86, omg. 15 Avd Ordinarie hästar 1 5 Hairspray 2 5 Hero Sjöhammar 3 1 Roses Glory 4 1 Mad Neo 5 1 Bailey Sweet Grim 6 9 Blits Buitenzorg 7 5, 10 8 1, 10 Vadet gäller startnummer 4 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 1,00 kr Kvittonummer: 672C 3D57 2E33 1345 Blev 3 rätt! Helt otroligt egentligen. skulle säkert inte haft fler rätt även om jag spelat för 100kr i stället för 1 kr. I alla fall höll det ju på att äntligen bli ordentlig utdelning. 9 miljoner nära. Så ska det se ut. Blir trött och less på alla dessa några tusen kronorsutdelningar. |
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Nu är startlistorna klara till superjackpoten på Solvalla/Jägersro nästa onsdag.
Det ser otroligt svårt och öppet ut. Hittar inte ett enda givet singelstreck. Det är nog att rekommendera att gå ihop i större bolag om man jagar miljonerna för med 8 väldigt öppna lopp är det väl närmast idioti att tro man ska lösa gåtan med ett matematiskt system för några hundralappar. Trevlig sport och oerhört spelbara lopp. |
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Lennartsson blir väl favorit från spår 7 i sista igen.
Nuncio vinner väl med 100 om Melander vill. Frågan är väl vad han vill... |
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Nuncio från bakskpår mot äldre hästar i Sverigedebuten. Är väl 90 procents sannolikhet att Melander endast startar den för att känna hur den känns i lopp. Det är väl kungapokalskval nästa ? Blir den favorit hade jag inte betalt för den i alla fall.
|
|
|
|
|
|
|
|