|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 | |
|
Citat:
Vilket elitlopp vi kan få. Inbjudna; - Timoko (kan vinna) - Maven (kan vinna) - On Track Piraten (chanslös men perfekt med ett riktigt svenskt ekipage) - Digital Ink (kan vinna) - Wind of the North (chanslös men kan sätta färg på loppet) - BBS Sugarlight (kan vinna) - Aladin D'Ecajeul (kan vinna) - Support Justice (kan vinna men måste ha gott om flyt) 8/16 platser fyllda varav 6 har vinstchans eller iallafall liten sådan enligt mig och dessutom kryllar det av mycket intressanta ev. inbjudningar; - Magic Tonight - Robert Bi - Nuncio - Voltigeur De Myrt - Nahar - Delicious US Dessutom några tveksamma i nödfall eller om de gör ett kanonlopp. - Creatine - Knows Nothing - Oasis Bi Sen har vi ju kvalloppen också, så att fylla loppet blir nog inget problem i år, fyfan vilket lopp vi kan få! |
||
|
|
|
|
|
#77 |
|
Robert Bi, Nuncio och Voltigeur De Myrt hoppas jag kommer med. Ev Nahar också.
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Ludde kan nog få med en pålle också, även om det finns lite frågetecken.
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Robert Bi är inte aktuell för Elitloppet säger tränaren. De vill spara hästen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
clarund (+1) |
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Nuncio såg jag bjudas in i onsdags eller drömde jag, en rosa papperslapp...
däremot skulle Tarzan "fundera". är övertygad den är med, blir spännade se vem som kör...
|
|
|
|
#81 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Magic Tonight får en inbjudan på lördag när han slagit det trötta gänget i Guld
|
|
|
|
#83 |
|
- Magic Tonight
- Nuncio - Voltigeur De Myrt - Nahar Lär få inbjudningar - Oasis Bi - Delicious US Starsnabba och speediga gör dessa till en ganska säker kandidater. Två platser kvar att fylla då. Förslag? Senast redigerad av Espo den 2015-05-10 klockan 23:05. |
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Traditionellt brukar man försöka få till fältet så att det är 8 svenska, 8 utländska ekipage.
Hittills har vi två franska, två amerikanska och två norska. Jag tror att man vill ha med en italienare och en dansk/finsk/tysk häst också för att få lite spridning. Bland de svenska är det OTP, Digital Ink och Nuncio som hittills är inbjudna. Magic Tonight, eller om någon annan vinner på Lördag, är lovad en plats. (Vinner inte Magic Tonight har denne inte i Elitloppet att göra). Likaså med den som vinner helgen därpå i Gävle. Återstår tre svenska. Finlandia Ajo körs på söndag.
|
|
|
|
#86 |
|
Nahar och Voltigeur de Myrt klara
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Inte den matchning jag skulle gett hästen.
![]() För kort och för fort.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Kunde Utah Bulwark vinna Elitloppet så kan vilken fransk häst som helst vinna.
https://www.youtube.com/watch?v=8ZYkGKDjbpY
|
|
|
|
|