|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V4-Kalmar
Väldigt bra lopp där på lunchen. För er som har möjlighet att kolla lunchtravet twittrade Stefan Persson för en stund sedan om att det troligen blir barfota runt om för första gången på Staro In Fact i lopp 4. Slår det rätt måste den väl vara klar nästan. Dock lär den också bli stor favorit om det blir så och när det kommer synas i startlistan.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Kanske på V spelet men på strecken är det nog Thaitec som spelas mest.
|
|
|
|
#3 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Staro In Fact i all ära, men med den kapacitet Thaitec visa i tidigare regi & som den såg ut i debuten för Untersteiner är den klar förstahäst, förmodligen även en spelvärd spik om det nu kommer lysa dubbelrött på Perssons häst.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
I första så ser inte jag att någon ska kunna hota Priamo Caf på allvar, och i andra så tar väl Daydream Rapida hand om ledningen och de andra slåss om resterande pengar.
I tredje så tycker jag att Jeans är intressant på strecken, har gått bra mot ex radysin america som har höjts till skyarna både här och där, den borde kunna ta hand om ledningen och hålla runt om. Sedan så är ju Jackie bowler intressant om det blir lite körning. Och avslutningsvis så håller jag med föregående.....borde vara låst på Staro och Thaitec. Man kanske skall köra en multi på 4 rader idag då utdelningen känns begränsad. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Queen Snowball var GRYM senast vid dödenssegern på Färjestad! Borde sitta i täten per omgående, blir så fallet måste Priamo Caf vara bra för att vinna...
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Avd 1: 7 Priamo Caf - med tanke på att Untersteiners häst är andrahandare just nu är ju det mycket intressantare att chansspika den speciellt med tanke på att kusken också är bättre, har ju besegrat Gordonston från dödens om jag inte har fel, vill man gardera och tror på att de båda favoriterna kör mot varandra tycker jag att det finns ett långskott - 8 Star Gwen - lärlingskörd och bytt stall men har gjort sina bästa lopp med dagens balans, barfota runt om och procent ligger på 1...
Avd 2: 15 Spring Erom - att plocka 40 m på en bra häst är nästan omöjligt men hästen är på gång och avslutar alltid starkt, spikar man inte favoriten måste den med... Avd 4: 5 Call Him In - bytt stall (till Eklundh), tränar tydligen bra men har gjort så tidigare också, om stallbytet har gett hästen ny energi kan den vara intressant. Annars ligger ju värdet i att spika 1:an som några har nämnt, lär bli svårt för Untersteiners att plocka 20 m från bakspår... I avd 3 ska Untersteiner köra 10 Livi Edvards för första gången, kuskförbättring deluxe, kan ju vara ett intressant plats- eller tvillingobjekt... Mina tankar. Lycka Till Allihopa! Senast redigerad av Chiron den 2015-04-16 klockan 11:31. |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Citat:
Spetsstriden lär ju förstås avgöra loppet, men det fattar ju alla
|
|
|
|
#9 | |
|
Citat:
![]() Återstår avd.4.
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Staro In Fact vann lätt även med skor. Har det någonsin körts en lunch V4 som ger nästan 500 kr där vinnarna på förhand var så lättfunna ?
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
hahaa....va kul!
Registrerat spel Datum: Torsdag 2015-04-16 Bana: Kalmar, omg. 9 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 7 Priamo Caf (6, 1) 2 2 Daydream Rapida (8, 12) 3 2, 3 (10, 5) 4 1 Staro in Fact (14, 12) Vadet gäller startnummer 2 rader x 10 x 2,00 kr Totalt: 40,00 kr Kvittonummer: 0B08 8808 |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Citat:
![]() Jag gjorde som du - avstod Arn Hammering men vågade inte köra flerbong. |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Jag gjorde en snabb reducerad variant med krav på 2 av 4 a hästar som kostade 126 kr. Tre av a hästarna satt så det var jäkligt synd att inte 2 procentaren Star Gwen som var väldigt förbättrad barfota vann. Untersteiners var 41 procentare så känslan är att det rasslat till rejält på kontot om den vunnit.
|
|
|
|
|
|
|
|