|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#166 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#168 | |
|
Goop spikar Cash'em i avd 4 och Snoken har inte med den på 8 hästar. Spännande
|
|
|
|
|
#169 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#170 |
|
Banned
|
Mycket handlar om spårlottningen när dessa bra hästar ställs mot varandra i Olympiafinalen.
Det skiljer inte jätte mycket bland hästarna. Att on track piraten ska vinna från spår 7 ser jag som högst osannolikt. Senast redigerad av trance_error den 2015-04-25 klockan 14:05. |
|
|
|
|
|
#171 | |
|
Citat:
Får satsa på lite tvillingspel i stället när man inte har spelkassa som räcker till en V75a man skulle känna sig nöjd med. |
||
|
|
|
|
|
#172 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#173 | |
|
Citat:
Lycka till! Mvh , L |
||
|
|
|
|
|
#174 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3) |
||
|
|
|
|
|
#175 |
![]() Hoppas D'One gör en omvänd Nuncio over there
|
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
Jesus vilken omsättning det kommer bli.
|
|
|
|
|
|
|
#177 |
|
Jag spikar själv Gordonston till 30% i en svår omgång. Lövgren sitter i spets tidigt eller sämst rygg ledaren och då bör vinstchansen vara bättre än 30%-ig. Hoppas bara att formen inte är alltför dålig.
|
|
|
|
|
|
|
#178 |
|
Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 2524Första försöket Stats: 11 - 7 - 0 ROI: 109.81% Vinstprocent: 61.11% |
Jag tror att det blir tokkörning i Avd3.
Radyson och backfire kör. En hamnar i spets och den andra kryper ner i rygg. 6 Talk the talk hamnar då i dödens. Då får tvåan Anette smörresa andra utvändigt kanske tredje. Dóne Kommer få ett tufft lopp. Antingen sänder han fram snabbt när spetsstriden är över och han får tugga dödens. Annars så blir det långa vägen ute i spåret. Hur som haver gynnar detta Anette du Mirel som speedar ner alla på upploppet! Så min Spik i omgången blir 2 Anette du Mirel. Antagligen en tokspik men tror man på nått så ska man köra på det, värsta som finns är väl när man tror sig ha en bra spik men man fegar ur och den vinner alla fall. 3 Remember 3 Whitehous 2 Anette 1,4,5,6,9 2,3,8,10,12,13 2,3,7 2,6,8,10,15 225:- Bara att hålla tummar och tår God lycka! |
|
|
|
|
|
#179 |
|
Doktor Jaros får bli draget i kallblodsloppet. Barfota runt om ffg och Jorma Kontio i vagnen i stället för tränaren (tidigare tränaren, verkar ha bytt tränare) känns som två mycket intressanta ändringar. Den ska dessutom vara väldigt gynnad av körspö.
Spelvärd till 11 procent av insatserna. |
|
|
|
|
|
|
|