|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#196 |
|
Vilken bortkörning av Takter! Hade alla 1%-are i loppet utom vinnaren
|
|
|
|
#198 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#199 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#200 |
|
Nej, det här är vad jag hittar vid en snabbsökning i efterhand. Men hästen fick ju loppet kört i halsen också.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+1) |
|
|
|
|
|
|
#201 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3) |
||
|
|
|
|
|
#202 |
|
Hahaha... För en gångskull får björn hjärnsläpp. De där gjorde han bara för att jävlas med spelarna.
Här har vi ett praktexempel på hur de kan vara fel med att en sån som björn goop har sitt egna tipsprogram. Att han är så involverad i spelet. De är löjligt. Detta är min åsikt. För han jävlas ju bara med spelarna, hästen suger häst balle. Ursäkta språket, men inte ens här körde han för bästa placering. Jag har som tur inte slösat mer än 70kr på hästarna idag. Men att han ska köra för att vinna o de genom att köra i ledningen i de galna tempot köper jag inte. Han jävlades bara med en bättre häst, för att han är så tjurskallig ibland. Tråkigt för folk som spelat stora system o ryka på detta sätt tycker jag. Jävlar vilken insats av RMN. Synd att en norsk lus drar nytta av loppscenariot haha, helt omöjligt att räkna ut vem som vinner bakom favoriterna när de blir såhär |
|
|
|
|
|
|
#203 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#204 |
|
Värdet efter 1 avdelning lika stort som 7 rätt gav förra veckan
|
|
|
|
|
|
|
#205 |
|
Nåväl, kan bli bra betalt på 6:orna idag. Tror inte det har skrällt färdigt på långa vägar.
|
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
|
|
|