Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-04-25, 14:37   #196

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Vilken bortkörning av Takter! Hade alla 1%-are i loppet utom vinnaren

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-25, 14:37   #197

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 642
Standard

Är kvar på en andel plus en egen
Inascott är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-25, 14:37   #198

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
– Cadabra Tooma (V75-1) hade otur på Bjerke senast. Han blev dragen bakåt av en trött konkurrent, men spurtade sedan fort. Jag vil påstå att formen är nära topp. Han är ganska bra från start och bör få en bra position. Körspö är en fördel. Det blir jänkarvagn, helstängt huvudlag och eventuellt barfotabalans. Hästen har en förmåga att bli underskattad och blir det säkert igen, men jag skulle strecka honom på V75 för han är i toppslag och har en intressant uppgift, säger tränaren Tor Olaf Halle.

Ser även att Sportbladet varnade för den. Jag hade nog inte tagit med den ändå.
Står inte om det var första jänkarvagn...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-25, 14:37   #199

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 41
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kkayer Visa inlägg
En liten norsk luring i V75-1
5. Cadabra Tooma (0%!): Ingen seiersmaskin, men har en fantastisk speed og kan dra stor nytte av siste indre på Åby. Galopp nest sist kom pga utstyrsfeil. Kjapp ut og kan få en fin posisjon direkte.

Kan legge til at hesten er klart best uten sko
tackar för de tipset!
Perala är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-25, 14:38   #200

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39613
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Står inte om det var första jänkarvagn...
Nej, det här är vad jag hittar vid en snabbsökning i efterhand. Men hästen fick ju loppet kört i halsen också.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+1)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-25, 14:39   #201

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Dom tyckte själva att svenska spelarna var helt fel på det. (från Spelvärdes intervjuer)
Jo men ska man lyssna på alla optimistiska norrbaggar så får man sälja hus och hem för att ha råd med systemet. Dom är ju alltid vinnare på förhand
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-25, 14:39   #202

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 1097
Standard

Hahaha... För en gångskull får björn hjärnsläpp. De där gjorde han bara för att jävlas med spelarna.

Här har vi ett praktexempel på hur de kan vara fel med att en sån som björn goop har sitt egna tipsprogram. Att han är så involverad i spelet. De är löjligt. Detta är min åsikt.

För han jävlas ju bara med spelarna, hästen suger häst balle. Ursäkta språket, men inte ens här körde han för bästa placering. Jag har som tur inte slösat mer än 70kr på hästarna idag.

Men att han ska köra för att vinna o de genom att köra i ledningen i de galna tempot köper jag inte.

Han jävlades bara med en bättre häst, för att han är så tjurskallig ibland.

Tråkigt för folk som spelat stora system o ryka på detta sätt tycker jag. Jävlar vilken insats av RMN.

Synd att en norsk lus drar nytta av loppscenariot haha, helt omöjligt att räkna ut vem som vinner bakom favoriterna när de blir såhär
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-25, 14:40   #203

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Nej, det här är vad jag hittar vid en snabbsökning i efterhand. Men hästen fick ju loppet kört i halsen också.
Den hade man endast satt om man spelade efter spår. Iof Åby men ändock en "spårvinnare"...

Alltså om man inte helgarderat.
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-25, 14:41   #204

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61675
Standard

Värdet efter 1 avdelning lika stort som 7 rätt gav förra veckan
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-25, 14:41   #205

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Nåväl, kan bli bra betalt på 6:orna idag. Tror inte det har skrällt färdigt på långa vägar.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-25, 14:41   #206

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39613
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Den hade man endast satt om man spelade efter spår. Iof Åby men ändock en "spårvinnare"...

Alltså om man inte helgarderat.
Absolut! Man ska inte överdriva hästens kapacitet efter att "hararna" Goop och Takter krattat manegen.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-25, 14:41   #207

Rickarts avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2726
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Nån som är kvar?!?!
Klart man är kvar, med på 4
Gammal 2015-04-25, 14:42   #208

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Citat:
– Cadabra Tooma (V75-1) hade otur på Bjerke senast. Han blev dragen bakåt av en trött konkurrent, men spurtade sedan fort. Jag vil påstå att formen är nära topp. Han är ganska bra från start och bör få en bra position. Körspö är en fördel. Det blir jänkarvagn, helstängt huvudlag och eventuellt barfotabalans. Hästen har en förmåga att bli underskattad och blir det säkert igen, men jag skulle strecka honom på V75 för han är i toppslag och har en intressant uppgift, säger tränaren Tor Olaf Halle.

Ser även att Sportbladet varnade för den. Jag hade nog inte tagit med den ändå.
Tackar för tipset!
Gammal 2015-04-25, 14:43   #209

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8427
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Khiarshoor Visa inlägg
Hahaha... För en gångskull får björn hjärnsläpp. De där gjorde han bara för att jävlas med spelarna.

Här har vi ett praktexempel på hur de kan vara fel med att en sån som björn goop har sitt egna tipsprogram. Att han är så involverad i spelet. De är löjligt. Detta är min åsikt.

För han jävlas ju bara med spelarna, hästen suger häst balle. Ursäkta språket, men inte ens här körde han för bästa placering. Jag har som tur inte slösat mer än 70kr på hästarna idag.

Men att han ska köra för att vinna o de genom att köra i ledningen i de galna tempot köper jag inte.

Han jävlades bara med en bättre häst, för att han är så tjurskallig ibland.

Tråkigt för folk som spelat stora system o ryka på detta sätt tycker jag. Jävlar vilken insats av RMN.

Synd att en norsk lus drar nytta av loppscenariot haha, helt omöjligt att räkna ut vem som vinner bakom favoriterna när de blir såhär
Tror inte att du lyssnade så noga på Björnkollen. Han säger ju att den där hästen är en humörhäst och då kanske det är bäst att låta den springa i sitt egna valda tempo för att inte hästen ska tjura till fullständigt. Du tror väl inte på allvar att hästen har så dålig speed att Björn måste köra 1.10 första varvet och valde det?

Senast redigerad av Sprite den 2015-04-25 klockan 14:44.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-25, 14:44   #210

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 99
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Perala Visa inlägg
tackar för de tipset!
Bare hyggelig
kkayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td