|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#211 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#212 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#213 |
|
Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 2524Första försöket Stats: 11 - 7 - 0 ROI: 109.81% Vinstprocent: 61.11% |
Hahaha helt sjukt. simtoto spikade 5an...
V75-1 5 Cadabra Tooma V75-2 2-1 V75-3 11-3 V75-4 1-6-2 V75-5 8-3-2 V75-6 2-7-6-4-3-10-5-8 V75-7 2-10-8-12-5 Själv tycker jag att takter förstör/ger upp loppet när han väljer att inte kriga mot på förhand "värsta"" konkurrenten. Förstår inte hur han kan släppa ut Goop när han vet att den kommer då få gå i spets. Han borde väl ha gjort allt för att inte släppa ut Goop!? Så korkat kört i mitt tycke! Nej Goop gör det bra som kommer till spets. Takter kör fegt och förlorar loppet pga det!!! |
|
|
|
|
|
#214 |
|
Takter är helt omöjlig att kalkylera med, så jävla avig som människa så det kan sluta hur som helst när han kör. Tycker ändå han är en skicklig kusk för det mesta.
|
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#216 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#217 |
|
Spår 5 på 1640 auto...... hur många ggr ska man missa på det?
Bara att autotrecka hädanefter.... Sjukt om man ska bränna stora pengar på 7 rätt på att inte ha med den.. usch. För övrigt körde Goop exakt som han sa han skulle göra, att klaga på det är ju bara patetiskt. Skönt med kuskar som håller sina ord! Är han rätt ensam om att göra...
|
|
|
|
#218 | |
|
Citat:
Precis som jag skrev anser jag det är fel att en kusk ska involvera sig i spelet så mycket. Tycker inte någon kusk ska uttala sig om spelet kring travet. Information i all ära, men att en kusk lägger "spelförslag". De gillar jag inte. Speciellt inte någon så starkt inflytande o respekt som Björn Goop. Sen tycker jag fortfarande inte att han körde rätt, ni får gärna tycka annat. Men varför inte släppa lika gärna? Och blir de en andra plats får han väl ta det? Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tomtom2 (+5) |
||
|
|
|
|
|
#219 |
|
johan lägger knappast detta. hästen ser riktigt fin ut!
|
|
|
|
|
|
|
#220 |
|
Nu har man 2 spikar... Jeppe i avd. 2.
|
|
|
|
|
|
|
#221 |
|
Tvilling 3-10. Bägge såg väldigt fina ut.
|
|
|
|
|
|
|
#222 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#223 |
|
Halva sharps hade den hästen i efterhand.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
pawweshark (+5) |
|
|
|
|
|
|
|