|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V86 22/4
14 Millar i jackpot.
Vem spetsar i 2a loppet? Inne på att chansspika Mystery love. Kan det gå hem? Hur klar är Banks? |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Banned
|
Citat:
Kommer få bra lopp, kan skrälla. Sen varför inte Democrat också i sjätte avdelning, kommer också få ett fint lopp. Möjligt också Henke Diablo. 3 skrällar
Senast redigerad av trance_error den 2015-04-22 klockan 00:10. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Har gjort en fantasirad. Blev till slut väldigt många som kunde vinna
![]() Men skriver ner den här. Ska bli intressant att se hur många rätt det blir och, om det blir 8 rätt, om jag öht skulle ha gått med vinst om jag spelat. ![]() Avd 1: 2, 4 Avd 2: 2, 11 Avd 3: 1, 2, 3, 9 Avd 4: 1, 2, 4, 6, 9, 10 Avd 5: 4, 7, 10 Avd 6: 5, 9, 10 Avd 7: 1, 2, 3, 5 Avd 8: 1, 4, 7, 8 Skulle kosta 3 456:-. (Reserverar mig för felräkning)
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Efter strykning av Rio Grande känns det som Remain Garbo borde ha bra chans i första. Tror Flemming kör till och får överta, sen blir den svårslagen.
Tyckte Vivo Torkdahl såg fin ut sist, min första häst i tredje. Alleyeson såg ut att ha mycket kvar sist i rygg på ledaren, tidig för mig. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Goop maxar all in på He's A Diffacolt idag, V86-2. Tvärtom tidigare intervjuer jag läst, så ska han ffg rycka alla skorna och jänkarvagn.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
OK, tack för info Helge. Känns som en sån favorit man vill jobba bort, men jag har blivit bränd på den så många gånger förut...
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Spår 12 i lärlingslopp brukar sitta fint
![]() Ville har fin statistik bakom Twigs Voici, lite överpace på det hela med Hamdalla - Rebellion - Chip Dealer & Vici Lane så står det mellan 9-10-12. Fördel 12 i mitt tycke |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nuncio lär vara något alldeles extra. Ser framemot att få se den ikväll.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Citat:
|
|
|
|
|
#12 |
|
Steen Juul är en riktig lallare i sulkyn och borde aldrig stå i mer än 10% när han startar på en svensk travbana! Han kan köra bort vad som helst! Förstahäst? Ok... Gardera? Givet!
|
|
|
|
#13 | |
|
Citat:
Visst är den "något alldeles extra" inget tal om det. Men den kommer från USA och har varit hos världens bästa tränare, åtminstone i USA , kan säkert vända ut och in på kullkamraterna vad det lider men idag är jag skeptisk. Även om folk vill få det till att Tarzan skojar är det ju inte otänkbart att han ligger lågt av en anledning.Problemet är förstås att loppet inte är så jäkla blodigt, den jag gillar, 10-årige I Saw You begåvades med ett 8e ... Därmed blir ju V86an ospelbar för jag vill inte spika Tarzan idag och inte heller gå emot denna häst.
|
|
|
|
#14 |
|
Kolla Nuncios start-poäng. Måste vara ett av de högsta som har skådats.
43.736
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
clarund (+1) |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Citat:
![]() http://classic.atg.se/HastDetaljServ...tnyckel=588796
LOBOT-Spel måste förbjudas, två miljarder kineser väntar på att köpa en andel To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
rawr (+2) |
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Citat:
5% just nu smakar mumma!
|
||
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
friskt vågat att spika från rygg ledaren för per lär släppa. undrar om inte Erik kommer lägga lasset från början idag o trycka sig till spets. det låter påställt på francais du gull o det blir min förstahäst. Kan hända att Uffe vill svar med knows nothing o Jorma kan också få för sig att vilja åt spets. lurigt lopp det där. Reven var riktigt fin sist också o ska med vid gadd
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Citat:
Varför tror du han kommer släppa? Med en till Melander häst i loppet tror jag inte på släpp iaf. Har dock inte hört eller sett någon intervju. Men får han fuska bort lite och springer en hög 10 tid så blir det svårt för köhästarna iaf. |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Tror Nuncio bara vinner ikväll på ren kapacitet.
Känns som Banks är en favorit i större fara? Chansspiken tycker jag Twigs Voici i avdelning 4 är. Fattar inte alls procenten. Spik Twigs Voici eller lås med Chip Dealer och Twigs Voici är jag inne på där. Och, Gucci Degato, avdelning 3. Peter U har väldigt stora förhoppningar på denne vet jag. Vågar man spika? Trots allt bara en fyraåring. |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Citat:
AMHC (+5) |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Spelvärde bjuder på gratis intervju med Melander och hans Nuncio på Fejjan.
Behöver inte vara medlem där, det är inte jag och gick att läsa iaf ![]() https://www.facebook.com/pages/Spelv...511412?fref=nf |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Banned
|
Någon som har deras rank lr spikar? Spelvärdes.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Nån som hittar något drägligt odds på Uranium, nu innan ffg ¢¢ kommer lysa rött?
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Elmer Gold blåser till spets från spår 5 va? Är Vivo Per Lei tillräckligt snabb ut för att överta? Ludde lär ju försöka iallafall... Lyckas han med det måste ju Vivo Per Lei ha jättechans i det loppet. Grym statistik på Jägers dessutom.
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Citat:
Både Blue Motion och Money Loyd är snabbare.. Håller Ludde hästen i trav är den nog först fram för att överta! |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Funderar på att spika några hästar som jag skulle vilja ha era ord om:
2 REMAIN GARBO Bara vinner väl nu när Juuls häst är struken eller? 4 CHIP DEALER Spik eller lås med 9 Uranium? 3 CALL ME HANOVER Chansspik eller? |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
citat spelvärdes facebookintervju:
Citat:
Och visst man får chansa, har ångrat mig och kommer spika emot under tio procent.(Orkar inte berätta vem jag spikar, är ju en ren gissning)
|
|
|
|
#31 | |
|
Citat:
Jag känner inte att jag vågar spika varken Remain Garbo eller Chip Dealer iaf. Breidabliks felfri blir nog tuff att stå emot. Chip Dealer kan mkt väl vinna men full distans och gasglada lärlingar gör att iaf jag inte spikar Chip. Call Me Hanover kan vara en rolig spik absolut! Kör American Idol i spets blir det dödens för storfavoriten och då kan Call Me få loppet! |
||
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Citat:
I lärlingsloppet är det bäst att antingen spika eller måla på. Jag förordar inte ett lås. Brukar alltid hända något oväntat i dessa lopp. Men Chips kusk är bland de bästa i loppet iaf... Flemming låg väl lite lågt på Call Me Hanover vad jag vet. Sedan är ju den tyska kanonen med i loppet som kan vara en svår nöt att knäcka. Spetsar den lär det nog krävas "Kolgjinimassage" för att den ska förlora därifrån. Enligt mig så är Remain bästa spiken av dina nämnda om du nu vill ha ett förslag. Lycka till! |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Jag tänker spika Nuncio. Frågetecken eller ej men hästen har ju nästan sprungit in mer pengar som 4 åring än övriga fältet tillsammans.
AMHC (+1) |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Citat:
Egentligen är det "smartast" att gå emot. Ska den förlora någon gång så är det nu... Sedan är det nästan omöjligt att vinna från bakspår om spetshästen springer en 10-tid eller dyl. Fast visst om den får loppet kört i halsen så. Men sen kan den ju vara något utöver det vanliga. Men vinner den utan att vara "preppad" så är den en världsstjärna och ingen ungstjärna...
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Två segrar på tre lopp för Haugstad, inte så tokigt.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Tror V86 omgången inleds med nr 9 i avd. 1, nr 6, i avd. 2 och 3 i avd. 3... Lycka till
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Wilda tigern jack känns som han mötter lättare nu..rygg på två startsnabba och tål att gå en repa i spåren..
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
Citat:
Om du har någon info eller kommentar från tränaren får du gärna bjuda på den..antingen här eller via pm. Är lite spelsugen på wilda idag.. |
||
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Citat:
Känns farligt att glömma Evens First Boy - är nog den bästa spurtaren i loppet? Edit: Vivo Per Lei är en helt annan häst från spets. Kommer Money Lloyd dit först lär den ju släppa till Kolgjini. Senast redigerad av Chiron den 2015-04-22 klockan 19:33. |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Alltid roligt att lyssna när de intervjuar Jerry Riordan. Verkar vara en trevligt "prick"...
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Kan Da vinci boko ta ledningen i avd 1?
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
nej......... |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Nej, men Peter låter så där äckligt nöjd som bara han kan, blir farlig här, första rankad av mig. Kanske spikar.
AMHC (+1) |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ni som garderar Banks, More than enough avslutar vasst, med lite fart på loppet. 4 procent.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Sista starten i Walmanns regi för 9 Uranium. Första barfota runt om och goggles!
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
V86-5
Har ni förstått att 6 Vivo Per Lei vinner till 12 ggr och streckad bara på 6 %. Hästen har bäst kapacitet här. Hoppade senast då han såg fin ut. Nu med Ludde. |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Jag spikar Banks och Nuncio. Idag är det jackpot-åttan som gäller. Det brukar innebära överbetalda åttor om man träffar rätt.
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Kan ingen slänga ut det där praktarslet Kajsa Gustavsson från liven, hon är ju fullständigt oduglig och ställer de mest korkade frågor. Hon har ju fått sparken från flera jobb inom travet tidigare, fattar inte varför kanal 75 ska köra skyddad verkstad åt henne....
alexberg9 (+10) |
|
|
|
|
|
|
#54 |
nix |
|
|
|
|
|
|
#55 |
varmninger afd 1-v86
Breidabliks G T plus
New Revolution plus Da Vinci Boko minus Remain Garbo plus |
|
|
|
|
|
|
#56 |
varmniger afd 2.
He's a Diffacolt--stort minus
Linslusen A.U. plus |
|
|
|
|
|
|
#57 |
varmninger afd 3
Gucci Degato--plus
Vivo Torkdahl-plus Orakel Face-plus |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
3% på 11 Persos Smokie tkr jag är väldigt spelvärt. Ville vill köra i spets med oasis. Så björn kommer kanske inte dit. Jag tror persos vinner loppet iaf 15 ggr av 100.
|
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
För min del känns det som att He´s a Difficult är enormt överstreckad, 1:an borde väl ta spets och släpper förhoppningsvis inte. Sen känns väl inte Goops häst precis som någon sprinter heller. 9% på bästa hästen, nr 12, känns ju lockande trots uselt läge, dock oerhört mycket bättre med 10:an struken.
Edit: Den behövde ju inte va så snabb, avgjorde riktigt bra på styrka istället.... Senast redigerad av tomtom2 den 2015-04-22 klockan 20:45. |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Hahahaha
vilken jävla pissfitta den här sporten kan vara ibland Århundradets första seger från bakspår på Jägersro och givetvis när man dissar den på kupongen. Alla kan dra åt helvete, jag blir så leds... |
|
|
|
|
|
|
#64 |
v86
Tacka I book för den favoförlusten.Hästen gör ett kanon lopp nr 2
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Inte särskilt ovanligt med bakspårssegrar på jägersro..däremot är det ovanligt att vinna från kön. Bra hästar som går fram i dödens tycker jag vinner ganska ofta på jägers
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Lugauers häst var grym, inte mycket att orda om. Trodde det skulle stå mellan 2 och 3
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
V86
I Bok med en 78 oddsare.Tacka fan för conrad går fram efter det..Vem skulle inte gjort det
|
|
|
|
|
|
|
#69 | |
|
Citat:
Manprinsen (+5) |
||
|
|
|
|
|
#70 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Sådär vinner man från dödens... Härligt Björn
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
men snälla 5 hästar i båda lopp och favoriter vinner, nej kollar real-atl fram till nuncio loppet..
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Tyckte ändå att He's a diffacolt va lite seg, men snygg vinst ändå
Hade Torbjörn hållt 6an och inte pressat spets så hade det kanske sett annorlunda ut ![]() Uranium som chansspik ikväll! Edit: Sobel Jocke verkade ha mycket sparat sist, Peters häst, ligger han bra till på upploppet så kanske han släpper till Johan. Har ju hänt förr Men håller bara Juul upp körningen och kör ordentligt så borde han ha bra vinstchans om man utgår från det förra loppet, där såg han riktigt fin ut på upploppet!
Senast redigerad av zabatsu den 2015-04-22 klockan 20:53. |
|
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Citat:
![]() Nä, väldigt intressant med tanke på första barfota runt om och goggles. Även sista starten innan den skeppas iväg till Frankrike. Lär ju inte sparas om man säger så... |
||
|
|
|
|
|
#76 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Det var snyggt
Jag hade dansken och det var inte mycket att hänga i granen....
Chiron (+5) |
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#83 | |
|
Citat:
Om Uranium förlorar så tyckte jag ändå att det va ett bra bud eftersom jag då istället kunde gardera Nuncio. Men det får jag väl ångra Är ju dock ute efter mer än 500:- vinster. Så vi får väl se hur det slutar trots att jag sagt att jag aldrig ska spika i ett lärlingslopp
Chiron (+5) |
||
|
|
|
|
|
#84 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
På ATG är den iaf inte spelbar nu med dubbelröda skor.
Chiron (+2) |
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Testar vinnare på Vici Lane, passar bäst för V86 också.
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Alltid samma sak i lärlingslopp. Konstiga styrningar. Bästa hästen vinner aldrig, men det gör den bästa kusken!
|
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Det va ju synd, men så kan det va
Chiron (+2) |
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
hamdallah hade ingen tur alls under loppet...!
|
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Allt väl efter halvtid, men behöver ett U till samt har två spikar kvar.
Chiron (+1) |
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Själv har jag satt mina spikar, dock behövs 2/4u
|
|
|
|
#94 |
|
Rapide Du Pommeau såg riktigt het ut, men tempo vinner den nog...
Edit: Nästan iaf, tvåa från dödens...
Senast redigerad av Chiron den 2015-04-22 klockan 21:17. |
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Håller med, ser den helst speeda från sista till första platsen. Men travet flöt inte oavsett, nära flera galopper som han parerade snyggt.
Chiron (+2) |
|
|
|
|
|
|
#96 | |
|
Citat:
Men det kan ju inte alltid gå som man vill ![]() Undrar om Conny kan trolla lite till nu ![]() Tycker 4an ska bli rolig att se idag trots -. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3) |
||
|
|
|
|
|
#97 |
|
Kemas Magig ffg i jänkarvagn, Takters, som Maven brukar ha.
|
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Jackpott i all ära, men blir nog ny jackpott nästa vecka. Tråkigt att Takter skulle ha sådan megaflax att Vivo skulle störas och hoppa.
|
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Vinner Nuncio blir det väl jackpot igen?
|
|
|
|
|
|
|
#101 |
|
Där satt nästa U. Nu kommer kvällens mest spännande häst Nuncio. Hoppas att han levererar. Vore trist om en så fin häst floppar.
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Takter är magisk.
|
|
|
|
#103 |
|
Fan va tröttsamt det är med alla dessa jackeomgångar, man tappar ju sugen på det här.
|
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Många bra hästar men alla som inte hoppar såsar i kön...
|
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#106 | |
|
Citat:
luggen77 (+10) Senast redigerad av Major den 2015-04-22 klockan 22:04. |
||
|
|
|
|
|
#107 |
|
Slänger in en idiot 100ing vinnare på Ralf Karlstedh elitloppsdeltagaren Prince
|
|
|
|
|
#108 |
|
Nu ska det bli kul att få se Nuncio, oavsett resultat idag.
En kall får det bli med.
zabatsu (+3) |
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Absolut inte, det va inte så jag menade.
Men det största motbudet försvann tidigt så det blev ett ganska tråkigt lopp. Hade gärna velat se dem bägge brasa på mot upploppet ![]() Nu Nuncio, men jag hoppas på nummer 10. |
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Som väntat överlägsen! Vilken häst! Elitloppet?
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Hyfsat fin kuse han har Tarzan
![]() Var det nån som garderade? |
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Erik förstörde detta lopp.
|
|
|
|
#116 |
|
Wow! Vilken häst.
Då blir det jacek nästa onsdag också. |
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Riktigt grym insats! Dessutom med Melander upplägg = Betydligt bättre nästa lopp!! Ojoj.. Vill oxå köpa en sån för 50K!!
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#121 |
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Registrerat spel
Datum: Onsdag 2015-04-22 Bana: Solvalla / Jägersro Tr Spelform: Dagens Dubbel, omg. 223 Avd Ordinarie hästar 1 10 More than Enough* 2 4 Raffinos Vadet gäller startnummer 1 x 100,00 kr Totalt: 100,00 kr |
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#124 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#125 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Ska den till aveln?
|
|
|
|
#128 |
|
Häftigt att se Nuncios uppvisning och det säger en del att Stefan verkar så rörd efteråt. Fick lite gåshud
|
|
|
|
#129 |
|
Jag misstänker att hästen kommer gå rätt tidigt till avel, och då kanske man kör hårt 1-2 år. Vore synd om det blir så, men man har ju sett det förut.
Chiron (+2) |
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Nuncio! Wow, vilken läcker häst Melander har där! Ny 10-tid nu på Jägers av BANKS? Det märks att det börjar bli sommar!
|
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Jo, jag garderade!!!
Jag hade den inte ens med...Såg inget värde i det.Hästen är bevisligen en kanon, det medges men till skillnad från hyllningskören glömmer jag inte att de två värsta konkurrenterna körde allt i halsen på honom.Är alla säkra på att han hade vunnit från bakspår och rundat allt utan Eriks och Ohlssons idiotöppning? Nu vet i alla fall framtida motståndarkuskar att man INTE behöver hjälpa till. |
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
Inget snack en rak DD 3-7 x 200kr
|
|
|
|
#134 | |
|
Citat:
Edit: Ska tillägga att jag hade garderat honom! Senast redigerad av Speedyearl den 2015-04-22 klockan 21:39. |
||
|
|
|
|
|
#135 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#136 |
|
Förstår inte riktigt att man går totalt i spinn i Tv-studion över Nuncios insats, visst var hästen bra, inte minst med tanke på att den inte startat sedan november. Men den mötte ju i princip ingenting, ett par mediokra svenska gulddivisionare är ju ingen större utmaning för en sån häst, men det kanske var en lämplig uppgift att börja med på svensk mark. Hoppas Melander har förstånd att hålla sig ifrån Elitloppet så kan det bli något riktigt grymt av den här hästen till 5-årssäsongen....
hoola (+20) |
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Registrerat spel
Datum: Onsdag 2015-04-22 Bana: Solvalla / Jägersro Tr Spelform: Dagens Dubbel, omg. 223 Avd Ordinarie hästar 1 2 American Idol Tar spets 2 7 I Love Champagne Tar spets Vadet gäller startnummer 1 x 200,00 kr Totalt: 200,00 kr Kvittonummer: A3CA 3401 6F97 1111
|
|
|
|
#138 |
|
Nuncio har lite att välja på förutom Elitloppet.
|
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
Den kan vi ta till Elitloppet
|
|
|
|
#141 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
WOW!
|
|
|
|
#144 |
|
Banks så jävla enkelt! Ge mig min raka dubbel a 500kr nurå
|
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
1,10,5 tussarna kvar....... jodå så att.... =)
Bara att spika på några starter till på denna !
|
|
|
|
#147 |
|
Kommer sjuan att ge något ikväll? Eller blir det dubbeljackpot?
|
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
Härligt! En till överlägsen spik. Vinner sjuan sista så blir det fyra åttor. Vinner 1 eller 4 så blir det en åtta.
|
|
|
|
|
|
|
#149 |
|
Skön lekstuga där med.
Lättejacke nästa onsdag. Va kul! Borde locka till lite spel. |
|
|
|
|
|
|
#150 |
|
5-7 till 6.6 ggr ?
|
|
|
|
#151 |
|
BANKS! En riktig flygmaskin! Förstår inte hur den hästen bara har tjänat en miljon under sina sex år...
|
|
|
|
|
|
|
#152 | |
|
Citat:
Och är han bättre än Banks? |
||
|
|
|
|
|
#153 |
|
Kemas Winnie är totalt bortglömd!
|
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
Nu hejar jag på Kicki.
|
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
Nuncio går lätt en låg 9-tid när han är i form
AMHC (+1) |
|
|
|
|
|
|
#158 | |
|
Citat:
|
|
|
|
|
#159 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#160 |
|
Minns Banks 29/7-2014 ♥
Vann på 1.10.5 då, efter första 500 - 6.1, 1000 - 9.7, sista 500 - 10.1.
|
|
|
|
|
|
|
#161 |
|
Grattis Shooter!
|
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
Härligt Pelle! Fin avslutning på en bra dag.
|
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
Tackar väl denna jackpott för 2000:- för åtta rätt. Annars hade det väl knappt blivit femhundra.
allt annat än dubbeljackpott är en "skräll". |
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#165 | |
|
Citat:
![]() ![]() Gratulerar med mössan i hand
|
|
|
|
|
#166 |
|
grattis alla som vann ikväll., nya tag imor v64 gävle
|
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
6 bra spikar idag, det var bara 1 första och i tredje som inte va spikbart
|
|
|
|
#168 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#169 | |
|
Citat:
Om Nuncio tar Banks från dödens så får du rätt. |
||
|
|
|
|
|
#170 |
|
Härligt att man fick mer på V5 Valla än hela V86 och DEN var lätt!
luggen77 (+10) |
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
Jag minns också det loppet väldigt tydligt. Bombade till spets från spår långt ut och slutade aldrig springa. Hade nästan platsat i Hugo Åbergs den dagen! En gåta att hästen bara har tjänat en miljon...
|
|
|
|
|
|
|
#172 | |
|
Citat:
Emeffeff (+3) |
||
|
|
|
|
|
#173 |
|
8 519:- blev ett hyggligt facit med en så favoritbetonad omgång.
Major (+15) |
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
Banks är en fantastisk häst men har en del kvar att bevisa innan han nämns i sådana sammanhang. 15 vinster och 5 andraplatser på 21 starter säger en hel del om hästen, men också om motståndet med tanke på att han tjänat en miljon på de starterna. Sämre prispengar i Tyskland förvisso, men ändå.
|
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
Raffe hade inget i Inget Extra att säga.Det har jag.Walmanns två upphaussade och båda andrastreckade hästar blev utan pengar.
|
|
|
|
|
|
|
#176 | |
|
Citat:
möts. 2. Att Tyskland har sämre prispengar talar bara till Banks fördel - vad hade han tjänat i Sverige på sina tidigare starter (eller USA)? |
||
|
|
|
|
|
#177 |
|
Det är inte så många fyraåringar som springer 10,9 från dödens i årsdebuten, men det finns gott om hästar som kan springa 10-tider på fina banor. Om Tarzan vill starta i Elitloppet med Nuncio så måste han kapa kilometertiden en sekund till för att ens ta sig till finalen där. Att vara trea-fyra i ett försok och sedan oplacerad eller hedervärd femma i finalen av Elitloppet ger inga pengar jämfört med dem han troligen ganska enkelt kan hämta i Kungapokalen och sedan fyraåringseliten.
|
|
|
|
|
#178 |
|
Romeus, Moni To Spare, Banks och Nuncio, dagens fyra främsta ♥
AMHC (+1) |
|
|
|
|
|
|
#179 | |
|
Citat:
2. Läs om mitt inlägg. Jag skrev inte att det var till Banks nackdel. Tvärtom. |
||
|
|
|
|
|
#180 |
|
Är förstås bländad, och förvisso varvet på 1.09...
Men att jämföra Banks o Nuncio är imo som att jämföra Järvsöfaks o On Track Piraten ![]() En 6-årig valack och en 4 åring på väg mot ... ja ingen aning... Kungapokalen behöver de inte köra iaf, Elitloppet... maybe, straffsparken ska slås... vad händer med lopp i kroppen barfota o skygglappar? mina 5 cent
LOBOT-Spel måste förbjudas, två miljarder kineser väntar på att köpa en andel To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av clarund den 2015-04-23 klockan 10:03. |
|
|
|
|
|
|
#181 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#182 |
|
Japp, Elitloppet 2016, och sedan PdA 2017.
|
|
|
|
|