Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-04-23, 20:11   #31
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
SO. I varje tråd ser jag dina system postas. Det finns andra trådar för detta, ville bara påpeka det.

Lycka till ikväll allihopa.
Sorry, det trodde jag bara gällde V75, Ska skärpa mig lovar jag!!!
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-23, 20:11   #32

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 4306
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Ha ha! Tycker du att det var något fel på Nuncio?
Finns såklart hästar som vinner trots årsdebut men spika du Poker Kronos den kanske vinner...
bergomiotmail är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-23, 20:12   #33
SAO

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 2864
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Så här får det bli, tokigt men sant. 3 spikar är oftast en för mycket

Registrerat spel

Datum: Torsdag 2015-04-23
Bana: Gävle
Spelform: V64, omg. 78

Avd Ordinarie hästar
1 3 Mellby Collector
2 13 Brenne Rödi*
3 2 Promise
4 1, 2, 6, 7, 8, 10, 12, 15
5 1, 2, 4, 6, 8, 10
6 1, 2, 3, 5, 10, 11, 12, 13, 14, 15

Vadet gäller startnummer

480 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 480,00 kr

Kvittonummer: 27CA BD4F C337 1501
1. Risk att du blir avstängd eller varnad pga brott mot reglerna (posta system)
2. Hur tänker du med att inte spela endast V6 när du spikar 2 monsterfavoriter och 1 favorit? Har du 6 rätt kan det inte bli utdelning på 4, förmodligen inte ens 5 rätt? Då spelar du bara om 30-40% av potten = KASS återbetalning!
SAO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-23, 20:13   #34

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Du kanske ska gå tillbaka och läsa vad du själv skriver.

Hur spelar det in att jag tittar in en del på Sharps och skriver? Hur kommer det sig att du fått för dig att man i så fall ska förstå vad spelvärde är? Och hur man vinner pengar? Kan du förklara för mig hur det kommer sig att du inbillar dig att du vet mer om mig om spelvärde och hur man vinner pengar? Vem fan har sagt att man grundar sitt system på att en häst årsdebuterar? Sedan hävdar du att du tillhör dem som tjänar pengar på trav och att jag inte gör det. Jag har nog dragit in betydligt mer än dig på trav, men jag tänker inte mäta könsorgan, utan nöjer mig med att konstatera att du är ute i det blå. Jag förstår att du kommer från TP och tillhör det lilla Twitter-gänget som sitter och ljuger er blå om andra spelare utan att ha den minsta koll. Fortsätt med det, men här kanske du kan fundera på att ägna dig åt något vettigare.
1. Sharps är ett väldigt bra forum som lär varje medlem mycket, därför anser jag att man efter en bra tid här borde förstå grunderna.

2. Du vill inte hålla på med kukmätning, men måste ändå få med att du dragit in mer pengar än mig. Det är det som är kukmätning om du inte visste det.

3. Med tanke på de system du publicerar här kan jag utan tvekan konstatera att jag kan mer om spelvärda än dig eftersom du är totalt inkompetent inom det området.

4. TP, Twitter, javisst, sitter där hela dagarna och snackar skit om andra spelare och blir riktigt nöjd varje gång någon annan torskar, då runkar jag obegränsat.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-23, 20:14   #35

Shooters avatar

Sharp$: 39612
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bergomiotmail Visa inlägg
Finns såklart hästar som vinner trots årsdebut men spika du Poker Kronos den kanske vinner...
Som alltid när man letar spikar och spelobjekt så måste man göra en individuell bedömning om hästens chanser i det aktuella loppet, och bedöma chansen mot de övriga. Jag känner för Poker Kronos och tror att vilan gjort den gott, men vi får se. Det är hästar.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-23, 20:15   #36

Shooters avatar

Sharp$: 39612
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
1. Sharps är ett väldigt bra forum som lär varje medlem mycket, därför anser jag att man efter en bra tid här borde förstå grunderna.

2. Du vill inte hålla på med kukmätning, men måste ändå få med att du dragit in mer pengar än mig. Det är det som är kukmätning om du inte visste det.

3. Med tanke på de system du publicerar här kan jag utan tvekan konstatera att jag kan mer om spelvärda än dig eftersom du är totalt inkompetent inom det området.

4. TP, Twitter, javisst, sitter där hela dagarna och snackar skit om andra spelare och blir riktigt nöjd varje gång någon annan torskar, då runkar jag obegränsat.
Du borde bli komiker!
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-23, 20:17   #37
SO

SOs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Markerat V6?
NEJ NEJ, så här i efterhand borde jag nog ha gjort det.Men det har varit en stressig eftermiddag så kolugnet är som bortblåst.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+1)
Gammal 2015-04-23, 20:18   #38

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Citat:
Sorry, det trodde jag bara gällde V75, Ska skärpa mig lovar jag!!!
Behöver inte säga sorry till mig, jag ville bara påpeka det för din egen skull
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-23, 20:21   #39
SO

SOs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SAO Visa inlägg
1. Risk att du blir avstängd eller varnad pga brott mot reglerna (posta system)
2. Hur tänker du med att inte spela endast V6 när du spikar 2 monsterfavoriter och 1 favorit? Har du 6 rätt kan det inte bli utdelning på 4, förmodligen inte ens 5 rätt? Då spelar du bara om 30-40% av potten = KASS återbetalning!
Jag förklarade misstaget i ett annat inlägg Det har varit en helvetisk jobbig eftermiddag för mig så har inte kunnat koppla av och tänka klart. jag har redan bett om ursäkt för misstaget. Det blev 2 fel samtidigt, men det var sekunder innan start så fanns inget utrymme att tänka klart, hehe. Med lite tur kan jag kanske ändå få tillbaka insatsen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+3), Filmtokig (+3), asgaya3141 (+5)
Gammal 2015-04-23, 20:26   #40

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3431
Standard

Citat:
SO. I varje tråd ser jag dina system postas. Det finns andra trådar för detta, ville bara påpeka det.

Lycka till ikväll allihopa.
Hen har mer att dela för mig och hen all rätt att leverera på sitt sett. Hen är ursäktad. Hen kan bara lägga in tips och jag tycker det är motivering nog. Hen har verkligen levererat
Gammal 2015-04-23, 20:27   #41

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Jag förklarade misstaget i ett annat inlägg Det har varit en helvetisk jobbig eftermiddag för mig så har inte kunnat koppla av och tänka klart. jag har redan bett om ursäkt för misstaget. Det blev 2 fel samtidigt, men det var sekunder innan start så fanns inget utrymme att tänka klart, hehe. Med lite tur kan jag kanske ändå få tillbaka insatsen
Förstår att du haft en jobbig em. Tränat curling eller så......
Hoppas din v64 går in. Jag har gjort en ungefär likadan!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-23, 20:28   #42

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Hen har mer att dela för mig och hen all rätt att leverera på sitt sett. Hen är ursäktad. Hen kan bara lägga in tips och jag tycker det är motivering nog. Hen har verkligen levererat
Jag har hört att man kan bli avstängd, och jag vill inte se hen avstängd. Så jag påpekade för hens skull. Inte för att va dryg eller någon polis.

Mvh.
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-23, 20:29   #43
SAO

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 2864
Standard

Citat:
ja jag bara undrade, lycka till!!
SAO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-23, 20:31   #44

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Man har hjärtat i halsgropen och undrar om någon galopperande nolla ska ta benen på Bränne Rödi. Men nu leder den och kan knappast loosa.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-23, 20:33   #45

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3431
Standard

Citat:
Jag har hört att man kan bli avstängd, och jag vill inte se hen avstängd. Så jag påpekade för hens skull. Inte för att va dryg eller någon polis.

Mvh.
Vi har nog med klimateriepoliser så det räcker på sharps
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td