|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Citat:
2. Hur tänker du med att inte spela endast V6 när du spikar 2 monsterfavoriter och 1 favorit? Har du 6 rätt kan det inte bli utdelning på 4, förmodligen inte ens 5 rätt? Då spelar du bara om 30-40% av potten = KASS återbetalning! |
||
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Citat:
2. Du vill inte hålla på med kukmätning, men måste ändå få med att du dragit in mer pengar än mig. Det är det som är kukmätning om du inte visste det. 3. Med tanke på de system du publicerar här kan jag utan tvekan konstatera att jag kan mer om spelvärda än dig eftersom du är totalt inkompetent inom det området. 4. TP, Twitter, javisst, sitter där hela dagarna och snackar skit om andra spelare och blir riktigt nöjd varje gång någon annan torskar, då runkar jag obegränsat. |
||
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
NEJ NEJ, så här i efterhand borde jag nog ha gjort det.Men det har varit en stressig eftermiddag så kolugnet är som bortblåst.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+1) |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Hen har mer att dela för mig och hen all rätt att leverera på sitt sett. Hen är ursäktad. Hen kan bara lägga in tips och jag tycker det är motivering nog. Hen har verkligen levererat
|
|
|
|
#41 | |
|
Citat:
![]() Hoppas din v64 går in. Jag har gjort en ungefär likadan! |
||
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Citat:
Mvh. |
||
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Man har hjärtat i halsgropen och undrar om någon galopperande nolla ska ta benen på Bränne Rödi. Men nu leder den och kan knappast loosa.
|
|
|
|
|
|
|
|