Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-04-27, 22:55   #1

Reg.datum: sep 2014
Sharp$: 2539
Standard

V86 29 April (jackpot)

Avdelning ett är straffspark utan målvakt för Månprinsen.

Avdelning två är jag sugen på att fälla Björns kuse trots att den sett riktigt bra ut, noterade Sucre med en etta högst upp i raden. Den gick ju som ett skott vid ett par tillfällen på slutet förra året. Malmqvist hade ju Backfire i fint skick och har nog förberett här med.

Avdelning tre, Ska man fortsätta betala för Larry är frågan
Janne Sisu var det surr på från nån betaltjänst inför senaste starten

Avdelning fyra, hög klass - Dags för Charrua Forlan nu?

Avdelning fem, Nyckeln till utdelning i omgången. Geisha Sund måste fällas!
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-28, 00:33   #2

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Känns väldigt upplagt för Charrua. Witasp vill inte bränna sin stjärna och Eriks ligger på spåret direkt utanför och kan inte ta längd häst mot häst. Om inte Jorma får för sig att köra tufft så blir det nog spets och slut och hämta ut för Sundberg. Litet fält gör det scenariot extra troligt. Vill man heltäcka är det väl bara fyra som kan vinna, men det lutar väl åt att det är väl över 50% chans för favoriten här.

Xceed GT ser ut att vara en intressant chansspik som nog inte blir favorit. I skuggan av Mister JP var han riktigt bra ifjol och om han bara övervintrat väl borde han ha bra chans från det fina läget. Björn har väl ingen värre stallform så det kan nog vara värt att gå emot den rejält här. Kommer definitivt inte bli spelvärd iallafall.

Larry behöver du nog inte lägga pengar på den här gången. Möter inga vidare hästar men är ändå för bortlottad för att ha någon vidare chans.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-28, 15:47   #3

hammmmmars avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 1756
Standard

6 Fonzan Sund med springspår streckad till 1% är intressant. Har inte riktigt kollat hur snabb hon är ut än? Valnes Chilly i samma löp streckad till 2%. Stor favvisen har lite svårt för denna årstid om jag inte misstar mig. Finns nog värde att hämta här!
hammmmmar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-28, 16:24   #4

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 9847
Standard

Kanske är dags för Askö Q imorgon?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AMHC (+1)
boozty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-28, 16:29   #5

Sharp$: 9847
Standard

Och Al's winnermede blir nog mitt miljonstreck
boozty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-28, 20:48   #6

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2365
Standard

Månprinsen lär krossa, men det är alltid spännande med Gunnar i vagnen.
boozty (+1)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-28, 21:05   #7

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Känns väldigt upplagt för Charrua. Witasp vill inte bränna sin stjärna och Eriks ligger på spåret direkt utanför och kan inte ta längd häst mot häst. Om inte Jorma får för sig att köra tufft så blir det nog spets och slut och hämta ut för Sundberg. Litet fält gör det scenariot extra troligt. Vill man heltäcka är det väl bara fyra som kan vinna, men det lutar väl åt att det är väl över 50% chans för favoriten här.

Xceed GT ser ut att vara en intressant chansspik som nog inte blir favorit. I skuggan av Mister JP var han riktigt bra ifjol och om han bara övervintrat väl borde han ha bra chans från det fina läget. Björn har väl ingen värre stallform så det kan nog vara värt att gå emot den rejält här. Kommer definitivt inte bli spelvärd iallafall.

Larry behöver du nog inte lägga pengar på den här gången. Möter inga vidare hästar men är ändå för bortlottad för att ha någon vidare chans.
Håller definitivt inte med om Charrua Forlan, kommer få dödens eller tufft lopp igen. Den är inte tillräckligt snabb för att hålla spets i den klass den är i nu.

Air Frame tar spets, släpper till Rolex Bigi. Resten vet jag inte, men jag vet iallafall att Rolex Bigi är riktigt spelvärd till nuvarande procent!
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-28, 22:28   #8

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Håller definitivt inte med om Charrua Forlan, kommer få dödens eller tufft lopp igen. Den är inte tillräckligt snabb för att hålla spets i den klass den är i nu.

Air Frame tar spets, släpper till Rolex Bigi. Resten vet jag inte, men jag vet iallafall att Rolex Bigi är riktigt spelvärd till nuvarande procent!
Håller med om att Air Frame är snabbare från start och Charruas spetschans hänger väldigt mycket på hur Loveboat öppnar. Laddar inte Erik är det nog svårt att hålla ut men sätter han sig emellan tror jag det är klart för spets. Men det tåls att tänkas på...

Oavsett hur första striden ser ut har jag svårt att se Rolex hitta till spets. Erik bland annat är för vaken för att låta sånt hända.

Nu strök de Carrera också, min tänkta chansspik i ett toksvårt lopp.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-29, 07:09   #9

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 4304
Standard

Haha kolla på senaste loppet som Xanthis Cornelis gjorde. Kusken gjorde allt i sin makt för att inte vinna...5 te platsen gjorde att man precis gick över gränsen i Klass 1. Gissar att man med de poängen hästen har siktade på V 75 Örebro eller v 75 Umeå.
bergomiotmail är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-29, 09:15   #10

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39581
Standard

Intressant treåringslopp idag där I'm Just A Sund ska gå barfota.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-29, 09:24   #11

Shooters avatar

Standard

Rolex Bigi trodde jag på i årsdebuten, då blev det galopp och därmed har den inget lopp i kroppen. Revansch idag? Jag fortsätter tro på hästen, men har inte bestämt om jag spikar eller sätter U.
Gammal 2015-04-29, 10:22   #12

Kyodais avatar

Sharp$: 5225
Standard

Ett par tidiga bet-spel till 12.00 - avd II nr 1 redens som går utan skor

samma avd nr 5 startsnabb finska med härligt namn, drömläge, korpi, 5 segrar

13.6 vid första start i vårt land - favoriter med bakspår

monimaker1 (+10)
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-29, 10:33   #13

Shooters avatar

Standard

Aileron struken på morgonen. Synd, då det var mitt drag i loppet.
Gammal 2015-04-29, 11:03   #14

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 892
Standard

Vad tror ni om ASKÖ Q ?
Kan han vara ett spikförslag & spurta ner dom ?
krilla18 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-29, 11:32   #15

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av krilla18 Visa inlägg
Vad tror ni om ASKÖ Q ?
Kan han vara ett spikförslag & spurta ner dom ?
Det kan han absolut vara. Jag har dock inte bestämt min andraspik ännu.
Svara

td