|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8442Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Kuskseger.
Jorma agerar och vinner.
|
|
|
#18 |
|
Just precis!!! Även om jag tycker har de bästa åren bakom sig så visade han tydligt med sin rutin hur man gör.Ledningen är närmsta vägen till mål,sägs det.Men man kan också släppa om man vill ha lite pengar med sig.Det tänkte inte Koskela utan ville absolut köra i ledningen med sin chanslösa 3%-iga krake.
Kom nästsist - tjänade inte en spänn.Släpper han till Wallin och får behaglig resa bakom så kanske han får lite prispengar efter Jormas attack. Klart att det är skillnad på kuskar... |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Spelar MOT Jorma.
Rak tvilling 1-2. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Man spyr på oddssänkningen tvillingen Elsa Boko - Kay Adams från 15 till 9,5 i odds när loppet starta.
Senast redigerad av NicklasJ den 2015-05-07 klockan 13:27. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Återigen missar streckspelarna att kolla barfotainfon. Kay Adams 4 procent på V4an. Andrahandare på vinnarspelet.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ja, man får tacka för det idag. Såg inte ut att vara någon speciellt rolig omgång och tänkte avstå men när jag såg barfota runt om på Kay Adams till 4% blev det lite spel ändå.
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Citat:
Den gav 20 ggr hos UB i startodds men man måste kunna spela där också. |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Jag har inte missat barfotainfon på denna men tyckte att det på start fanns hästar som också kunde 16-tider som Ahlms häst som ändå hade tillägg och inte presterat på länge.Nej, i mina ögon borde man kanske haft den med tanke på den, som jag såg, något besvärliga banan och i så fall de franska generna på mors sida.
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Citat:
Jag har följt detta rätt länge nu och det är 100 procent fakta att om man ska försöka få betalt på hästar det rycks skor på så ska man satsa på streckspelet dom är med på och inte på v spel. Problemet med det är att det finns andra lopp man också måste lösa på streckspelen. |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Vi kan gå och lägga oss hela högen med våra spel...
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Självklart är hästens kapacitet nr.1 och där är jag klart underlägsen de flesta på detta forum.Kan för lite,helt enkelt.
|
|
|
|
|
|
|
|