|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#151 |
|
Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 2520Första försöket Stats: 11 - 7 - 0 ROI: 109.81% Vinstprocent: 61.11% |
13 I Love Champagne vinner väl om det blir rejäl gasning i början utav loppet.
Tycker personligen att den har bättre vinstchans än 10 Trinity Zet. |
|
|
|
|
|
#152 |
|
Det inte helt korrekt att de flesta väljer att gardera V75-1 vanemässigt. Effekten är mycket överskattad och det som finns går som sagt att läsa av direkt från V75-%en.
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite! Senast redigerad av Strappa71 den 2015-05-23 klockan 13:03. |
|
|
|
|
|
|
#153 | |
|
Citat:
Jo det har väl varit en utpräglad sprinter men av nån anledning har jag fått för mig att han kommer gå bra idag! Så utan vidare motivering får det bli så! |
||
|
|
|
|
|
#154 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
venkatesh med jänkarvagn o barfota kan nog dra iväg rejält idag. Haugstad kommer få sig ett rejält träningspass
|
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
Känner mig nöjd med dagens spikar. Shadow Woodland, Creatine och Rocket Zet.
Fast nu dödade Sjöstrand spelvärdet på Rocket Zet med sitt uttalande.
|
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
kicki the dancer anmäld bfr gick som ett skott med den balansen näst sist. Det blir utgång för min del med tanke på spelvärdet i %en
|
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#159 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#160 |
|
har snackats om rocket zet hela veckan så det här lär påverka föga. Creatine hur tänker du där. väldigt svårbedömd enligt mig. omöjligt lopp att lösa det där
Senast redigerad av Om_sommaren den 2015-05-23 klockan 13:15. Anledning: fel |
|
|
|
|
|
|
#161 | |
|
Citat:
Tror den har bra chans att vinna men satan så tråkigt att sitta med en spik i sista! Kommer gardera det loppet med ett par hästar iaf! |
||
|
|
|
|
|
#162 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
Banned
|
Kom ihåg att positionerna avgör mycket i gulddivisionen, känns som den som spetsar lär vinna över den korta distansen.
|
|
|
|
|
|
#164 | |
|
Citat:
Klart det påverkar spelvärdet på Rocket Zet om en av ägarna uttalat säger att den får svårt att slå Rocket Zet från spets. |
||
|
|
|
|
|
|