|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#286 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#287 |
|
Var för fint väder för trav idag för min del. Oj vad man längtar till den senare starttiden. Hann inte ens lämna in en V5a :(
Favoritvinst i nästa och atg får en ny jackpot till elitloppshelgen, och det har dom nog inget emot. |
|
|
|
|
|
|
#288 |
|
Så om Ohlsson vunnit hade den också satt banrekord?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5) |
|
|
|
|
|
|
#289 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#290 | |
|
Citat:
Missa nu inte "Flams-Maja" Almenäs egen show i morgon med elitloppslottningen i Kungsträdgården. Dunder fiasko förra året. Enligt utsago "vi är så nyfikna att vi kryper ur skinnet". Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tomtom2 (+10) |
||
|
|
|
|
|
#291 |
|
Vad är det du inte förstår?
man kan väl ha tur, oavsett vad man gör eller inte gör.
|
|
|
|
#292 |
|
En inlägg till om Alséns häst.Det var ingen självklar vinnare om man ser till motståndet.
TT rankade den som sjätte häst och sprack på sina 5 på systemet.Spelvärde räknade den till mest överskattade och sprack förresten på Trinity Zet som spik på sitt mindre system.Goop tyckte det mesta talade mot hästen. |
|
|
|
|
|
|
#293 |
|
Måste ju säga att Ninepoints Lucy gjorde ett grymt lopp. Hur länge gick hon ensam i tredjespår egentligen? Aldrig trott den hästen skulle kunna leverera på detta vis
|
|
|
|
|
|
|
#294 |
|
"jag håller på och skita ned mig av nervositet"
hahaha "Gör det efter i såna fall" |
|
|
|
|
|
|
#295 |
|
Vadå tur , det blir sällan problem om man är i spets.
det är bakifrån man ,måste lita på turen, - få lucka - få rätt rygg -slippa galopperande hästar eller i vart fall inte ha otur Action Launcher är en riktig startkanon bakom bilen, från spår 1 brukar sådan hästar kunna öppna bra i volt - hygglig spetschans o dämed hygglig vinstchans . |
|
|
|
|
|
|
#296 |
|
Hade inte Ohlsson blivit stoppad av Haugstad. Vem vet? Hade han suttit kvar i rygg, vem vet?
Inte du. Inte jag. Men det var inte det jag syftade på.
|
|
|
|
#297 | |
|
Citat:
Han är en riktig tomte ibland, ställer helt iq befriade frågor " Kan du förklara för tittarna vad en häst är för nåt? " samtidigt kan du väl beskriva vad man gör med ett par skor... |
||
|
|
|
|
|
#298 |
|
Hahahaha... Gävles pisstrav, gud bevare mig... Favoritbanan nr 1
|
|
|
|
|
|
|
#299 |
|
Fortfarande spetssegrar. Blir ju enkelt i de kvarvarande loppen om man kan hitta ledarna...
|
|
|
|
|
|
|
|