|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#481 | |
|
Citat:
Gärna ekologiska och kravmärkta. Mvh Ulf-Eddie |
||
|
|
|
|
|
#482 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#483 |
|
När ska det satsas på lite ögongodis för oss kvinnor då?!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
NicklasJ (+3) |
|
|
|
|
|
|
#484 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Ni har ju Raffe
|
|
|
|
|
|
#485 |
|
Damernas godis - Herrarnas godis å trav 19 - 2?
(Nybrink, Adielsson, Vadsmo, Forsgren; Jocke J osv) Vad har jag att se ner på? Mvh Ulf-Eddie Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3) |
|
|
|
|
|
|
#486 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#487 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#488 |
|
Ganska osannolikt, men Ulf Ohlssons placeringar i de 7 V75-loppen:
1,2,3,4,5,6,7 :-)
|
|
|
|
#489 | |
|
Citat:
att Jessica A bara är T&A (tits and ass)? Personligen tycker jag hon både har yta och innehåll. Jfi (just for your information). Mao inga invändningar från min sida. Skilj på åsikt och kallt konstaterande. Kolla brudarna som ligger på bilarna i bikini på bilsalongerna, så kanske du förstår vad jag menade, så vet du vad som är ofräscht. Jajjan |
||
|
|
|
|
|
#490 | |
|
Citat:
Eller så är det det som formaterar en travspelare. Travspelaren vill spela bort 10 miljoner för att vinna 1 miljon. "Alla" drömmer om miljonvinsten. Mvh Paradox-Eddie |
||
|
|
|
|
|
#491 | |
|
Citat:
Har man lite eller inga pengar så ska man väl inte spela överhuvudtaget. Att tro att man ska lösa ekonomiska problem genom spel slutar för de flesta med att det blir ännu värre. |
||
|
|
|
|
|
#492 |
|
|
|
|
|