|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#271 |
|
Vinnaren gjorde det bra, har inget att klaga på där. Men jag hävdar fortfarande att det var en dålig favorit på förhand med förmodat loppscenario. Stod ju skrivet i sten att Ludde skulle pressa på hårt, och med spurtstarka hästar bakifrån är det troligaste scenariot att han blir omhunnen på upploppet. Nu inträffade dock Kenneths galopp som ändrade utgången av upploppsstriden, men sånt är svårt att kalkylera med på förhand.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+1) |
|
|
|
|
|
|
#272 |
|
Det är väl klart man kan? Bara för man springer fort, så betyder väl inte det per automatik att man inte kan ha tur?
|
|
|
|
#274 |
|
Fy fan hade Westholm vunnit så hade jag dött. Däremot undrar jag varför Takter skulle mörsa i dödens med en häst som var jättefin för dagen. Tror han hade kunnat utmana om han tagit det lite lugnare.
|
|
|
|
|
|
|
#275 |
|
westholms gör ju ett kanonlopp! torbjörn vann dock
|
|
|
|
|
|
|
#277 |
|
Jahapp, blir väl idel spetssegrar idag...
|
|
|
|
|
|
|
#278 |
|
Den vann ju säkert och de har redan lagt ut resultatet på hemsidan.
|
|
|
|
|
|
|
#279 |
|
Förbannat när man sitter med både 7:an och 15:an...precis som vanligt! Tröttsamt med trav emellanåt!
|
|
|
|
|
|
|
#280 |
|
Snyggt av alla er som spikade. Såg att det var några stycken.
|
|
|
|
|
|
|
#281 |
|
Här behöver vi inte prata om vem det var som är den moraliske vinnaren i detta loppet i alla fall.
|
|
|
|
|
|
|
#282 |
|
Jag tror ta mig fan att Per S. skulle kunna vara där med micken och mjölka Jacqueline Kennedy i en kvart direkt efter mordet.
|
|
|
|
|
|
|
#283 |
|
Valde mellan spik på Adams Pace och denne, tur förnuftet slog rätt denna gång. Hyffsat värde ändå efter 3 andrahandare!
|
|
|
|
|
|
|
|