|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Säger bara Narold Vox. Verkar helt bortglömd, men jag tackar och tar emot. 2% just nu, och det lär knappast stiga överdrivet mycket.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Har Usain Henna någon chans att komma till spets i Hanovers?
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Citat:
Osäker på hur snabb nr 3 är i volt, men annars borde 1 Tokio Hotel Hall ta ledningen imo. Bäst om Oskar själv svarar på om han tänker försöka överta ledningen här :-)
|
|
|
|
#34 |
|
Ingen mer än jag som saknar utländska hästar i Harpers?! Förr var det ju åtminstone ett par hyfsade kusar utifrån.
Det var fasen bättre förr... |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
hoppas verkligen på bra väder sitter på 1:a parkett lörda/sönda om regn kan de vara dom sämsta platserna på hela solvalla. var lagom roligt för 2år sen på söndagen ölen va lagom vattenskadad
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Två tidiga spel som utmärker sig när det nästan är noll kronor omsatt på Vinnarspel.
B.B.S Sugarlight 10 loppor in, står i 1.00 samt Geicha Sund 10 loppor in, står i 1.00. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Spelar ingen roll hur bra hästen är.
Alla dubbelröda vinner, även om halva gänget går med racerbalans. Årtusendets mupp har gett dig råd. Även om bara 5% av muppens muppförslag sitter, så är muppens förslag ofelbara. Gick 18 i går, går säkert 13 idag !! Får man in en av tio idiotförslag måste man ge sig.... men halvdanskar ser väldigt lite riktigt trav. Även om de tror något annat.
|
|
|
#40 |
|
Oskar skrev nyss om hästen på Twitter. Siktar på lopp på innerspåret. Oklart om han menar ledningen eller inte. Och verkar tok-nöjd med formtoppningen där Kr-loppet ska ha satt fram honom rejält. BF om fin bana men tydligen inte så BF-beroende. Utan mer om formen är "extra-toppad" eller inte. Tydligen den av hans hästar som svarar bäst på medveten toppning.
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite! Senast redigerad av Strappa71 den 2015-05-25 klockan 19:46. |
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
Citat:
Om du läser mina inlägg så skriver jag väldigt ofta om det usla spelvärdet just på barfotahästar, så du är dessutom faktamässigt helt fel ute med dina tråkiga påhopp. |
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Filmtokig (+2) |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Vikingen har satsat på det här loppet precis som ifjol. Senast när han mötte On Hold hade han inte startat på mycket länge, det gör en del. Narold Vox fångade in On Hold sist de möttes och jag tror den har bättre chans här. Synd att inte Eriksson kör, då hade den blivit mindre spelad med lika stor chans. Indigious kommer nog också få överspel, jag tror inte ens han är topp 3 bästa stayern i det här loppet även om han är väldigt bra. Alfas Da Vinci blir mitt tredjestreck. Det var i sammanhanget ett skräpgäng han städade av senast, men det såg bra ut och jag har en känsla av att Lövgren verkligen vässat formen ordentligt mot det här loppet. Av en händelse var de här kusarna 1,3,4 i Harpers förra året. Nu håller jag nog Narold som tvåa. Vikingen tveklös etta ändå och beroende på hur strecken faller under veckan kan jag tänka mig att spika honom på lördag!
|
|
|
|
|
#45 |
|
Diamantstofinalen är en av de loppen som är intressantast spelmässigt på lördag. Känslan är väl att hästarna på start inte är så märkvärdiga, men det brukar nog också vara den första tanken. Kanske felaktigt, för det är tufft att ta tillägg under en elitloppshelg. Tittade lite på historiken och de två senaste åren har faktiskt de betrodda tilläggshästarna dragit det längsta strået. Men om man ser på det som helhet så talar ganska mycket för starthästarna ändå. Här är placeringarna (av topp 6) som starthästarna lagt beslag på senaste fyra åren som detta lopp gått:
2014: 2,3,5,6 2013: 2,3,4,5 2012: 1,2,5 2011: 1,2,3,5,6 Det finns ett par-tre ekipage på tilläggen som man har den största respekt för, men sammantaget tycker jag det är fördel starthästarna ändå. Hur resonerar ni? I silver kommer nog Coldtown bli ganska klar favorit trots det höga spårnumret. I såna fall omgångens sämsta favorit, för det saknas inte motstånd här och man kan inte köra sig till vinst hursomhelst i såna lopp. Aldrig i livet att han blir släppt till någon ledning i det där loppet. Då är det att slå sig fram till dödens/hitta ner i vettigt slagläge/backa ner i kön som gäller och med de utsikterna är bästa hästen alltid en dålig favorit, om han nu inte är mycket mycket bättre än sina konkurrenter. Och det är han ju inte.
|
|
|
|
|
|