|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#481 |
|
Blir inte klok på dagens banunderlag...
|
|
|
|
|
|
|
#482 |
|
Saveur var en av tre hästar jag valde mellan på DD:n, men att vinna från det läget ... Riktigt snyggt!
|
|
|
|
|
|
|
#484 |
|
Quick Fix lika usel från spets som Berghs i förra loppet. Kanske innerspåret blivit riktigt dåligt nu ?
|
|
|
|
|
|
|
#485 |
|
Mellby Viking i sista för 5 rätt. Borde kunna ge en slant idag
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dalle82 (+5) |
|
|
|
|
|
|
#486 |
|
Nej, det är inte lätt att veta vilka som presterar och vilka som underpresterar på banan. Som tur är ser förutsättningarna riktigt bra ut för morgondagen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+1) |
|
|
|
|
|
|
#487 |
|
Jansson bara att du lägger ner! Du kan inte köra häst längre
Så enkel att välja bort hahaha. valde dock fel på DD trodde inte alls på åke. Kan dock bli några kronor på min harry för en 50 lapp
|
|
|
|
|
|
|
#488 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#489 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#490 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#491 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#492 |
|
Han gjorde väl inget fel? Tränaren sa väl att hård banunderlag missgynnade hästen, dessutom sprang den utvändigt...
|
|
|
|
|
|
|
#493 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#494 |
|
Är så jävla kall på mina egna spel nu för tiden så slänger in en harry då och då
Nu kör jag vinnarspel på 14!Tvilling 4,5,14 runtom 50 kr KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+5) |
|
|
|
|
|
|
#495 |
|
jag kan garantera att det är inte huvudsaken att dom tippar rätt utan mera att dom blir en profil som folk känner igen, Alla minns ju hur "professorn" blev populär, hans tippningsförmåga var väl inte i någon högre klass.
|
|
|
|
|
|
|
|