![]() |
Citat:
|
Vore ju nästan för bra för att vara sant om ludde skulle fixa det här!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
:cheers: |
Citat:
|
Citat:
Goops gick ju som ett jehu till andra plats.Körde han slut på hästen? Klona Björn!!! |
Hjärtat säger Royal men huvudet säger Magic!
Hoppas även på BBS. |
Efter att ha sett provstarterna säger jag att Maven vinner. Timoko blir tvåa. BBS Sugarlight blir trea.
Får se om jag får rätt... :) |
Hoppas av hela mitt hjärta att Ludde får vinna Elitloppet nu, det är han verkligen värd efter alla storartade insatser som han har gjort för svensk travsport, Kör så¨det ryker LUDDE!!!!
|
Både Royal Fighter och Maven går nedåt 1.07 sista 700 - Melanders går nedåt 1.06 sista 500. Blir det ett Gumball-lopp så vinner väl RW men det hade varit lite spännande att se Raffin, Untersteiner och Snygg-Johnny gasa lite ordentligt, från start. Förstärkt med Tillman och Kolgjini....så att det blir lite tröttare ben till slut än i försöken, då kan nog t o m Tarzan få vara med i segerstriden.
|
26 842 pers i dag på Valla.
|
Citat:
|
Många ston inkvalade i finalen: Jennifer, Maven och Vincennes.
Hoppas nån av dom vinner!:cheers: |
Örjan har gjort det här förr
|
Nuncio! Vilken kanon! :ohmy:
|
Gryyyyyymt lopp!!!!!
Luddes va grym! Melanders grymmare!! Men likaväl så vinner Örjan!! |
Jävlar vad bra Nuncio var och därpå Mosaique Face! Det var ju de två jag ville skulle göra upp, men tyvärr så blev det invändig häst.
|
Waowwwww vilken final. Tarzans häst i 3e spår utan rygg nästan hela loppet och Mosaique Face grym från dödens så det var tre hästar som verkligen alla förtjänade att vinna.
|
Citat:
|
Hade tur igen - den där Örjan:innocent:
Eller hur ni som alltid dissar den där gamlingen. |
Ska man snacka om moralisk vinnare så var det utan tvekan Nuncio! Jag blev förtjust i den hästen första gången jag såg den. Jävlar vilken pålle. Det ska inte gå att göra ett sådant lopp.
|
SÅÅÅÅÅÅÅÅJA MAGI!!!
|
Trist igen när bästa hästarna inte får vinna. Elitloppet borde ha egna spår, fasta så bara starkaste och bästa hästen vinner , 1609 meter rakt fram. Eget spår. Bäst häst vinner.
|
Citat:
|
Och så fanns det de som tyckte att Elitloppet i år skulle bli ett skräplopp.
|
Ja, nu kan både Untersteiner och Tillman åka hem med helt obrukade hästar. Kul att ni kunde vara med!
|
Där tävlades det iaf. De flesta hade nog gett upp i Melanders sits och backats sist men hysteriskt bra lopp. Enorm prestation
|
Nuncio är det värsta jag sett, det där är helt sjukt, helt sjukt.
Vilket lopp!! |
Undrar hur det gått om Tarzan satt upp Erik bakom Nuncio.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Trion satt som en käftsmäll men hade givit bättre med ludde som vinnare
|
Citat:
Bara för att man kritiserar en kusk betyder ju inte det att han är oduglig?! I vad består kuskinsatsen som är så stor idag då menar du? SOS x3?! |
Citat:
|
Synd på många sätt, bästa hästen vann inte idag, det gjorde bästa spåret. Vad jag verkligen ville att Ludde skulle vinna, så mycket mer sympatisk person än Melander. Men jesus, vad är Nuncio för något? fyra år, går i tredje spår ett varv och kommer trea. herre jävla shit. Helt stört.
|
Lägg ner med vem som förtjäna vad osv..
Örjan/Walmann toppade allt i försöket. Det gjorde varken Melander eller Kolgjini, som skulle spela smarta, och då vinner man tyvärr inte. |
Citat:
|